Siis onko nämä naiset ihan sekopäitä noilla treffipalstoilla?

Anonyymi

Profiilissani ravataan, joku pistää flirttiäkin, mutta kukaan ei vastaa minkäänlaiseen asialliseen viestiin. Siis mitä ihmettä tämä on?

Tarkoitan nyt naisia omassa ikäluokassani 40-55 vuotta. Itse olen 47-vuotias.

Tuntuu ettei kukaan etsi mitään. No joo, huvinsa kullakin :) Poistin profiilin. Happypancakea kokeilin parin viikon ajan.

27

725

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No se on sitä nettideittailua nykyään, ei mitään järkeä...

    • Anonyymi

      Kukaan ei vastaa? Jähähähä

    • Anonyymi

      Jos nainen ei vastaa juuri sinulle. niin siitäkö voi suoraan päätellä että hän on sekopää eikä etsi yhtään mitään? Olisiko mahdollista ettei hänen pääkopassa an ole.mitään vikaa, hän ei vain kiinnostu juuri sinusta eikä etsi juuri sinua? Oletko omasta mielestäsi sellainen lottovoitto ja kultapala, että jos nainen ei kiinnostu sinusta, hänen täytyy olla päästään ihan sekaisin? Hyvä miehinen itsetunto on sinänsä hyvä juttu, mutta sinulla se menee överiksi.

    • Anonyymi

      Kaikissa kehittyneissä maissa sama juttu. Vaatimustasot nousee elintason mukana. Ei ne naiset sekopäisyyttään sitä tee. Jokainen mies ja nainen, hakee sitä itselleen mahdollisimman parasta. Tuollaiset pinnalliset deittisovellukset oikein korostaa sitä seikkaa.

    • Anonyymi

      ""Jos nainen ei vastaa juuri sinulle. niin siitäkö voi suoraan päätellä että hän on sekopää eikä etsi yhtään mitään? Olisiko mahdollista ettei hänen pääkopassa an ole.mitään vikaa, hän ei vain kiinnostu juuri sinusta eikä etsi juuri sinua? Oletko omasta mielestäsi sellainen lottovoitto ja kultapala, että jos nainen ei kiinnostu sinusta, hänen täytyy olla päästään ihan sekaisin?""

      En ole tuo mies, mutta minkä takia sitä flirttiä pitää sitten laittaa? Aloittaja sanoikin hyvin, että huvinsa kullakin.

      Itse uskon, että tuossa on kaiken takana se, että nainen on saanut joltain panoalfalta pakit mikä sitten pitää kostaa muille miehille, koska kaikki miehet seksiä etsiviä sikapossuja blåå, blåå, blåå..

      • Anonyymi

        Ehkä se on kuin nettikaupan toivelista? Laitetaan korvamerkintä, että tää on ihan kiva, mietin asiaa ja laitan myöhemmin ostoskoriin jos siltä tuntuu.

        Eipä niitä kaikkia korvamerkittyjä tuotteita tule ostoskoriin siirrettyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se on kuin nettikaupan toivelista? Laitetaan korvamerkintä, että tää on ihan kiva, mietin asiaa ja laitan myöhemmin ostoskoriin jos siltä tuntuu.

        Eipä niitä kaikkia korvamerkittyjä tuotteita tule ostoskoriin siirrettyä.

        Olipa typerä kommentti.


      • Anonyymi

        Että jos käy katsomassa profiilia ja laittaa flirtin mutta ei sen jälkeen reagoi mihinkään, niin se on jokin kosto???? Miten niin? Ei siinä ole kyse muusta kuin siitä että muutti mielensä.

        Tekeväthän miehetkin tuota. En ole ikinä ajatellut että se on kosto siitä että mies sai pakit joltain ksunottarelta. Vaikka olisikin niin hällä väliä. Ei kai tuollaisesta kostajasta olisi väliksikään.

        Tuntuu että miehet ovat netissä paljon nokkaantuvampia kuin naiset. Nainen ei ole pakeista moksiskaan, saati että rupeaisi jotenkin kostamaan sitä muille miehille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se on kuin nettikaupan toivelista? Laitetaan korvamerkintä, että tää on ihan kiva, mietin asiaa ja laitan myöhemmin ostoskoriin jos siltä tuntuu.

        Eipä niitä kaikkia korvamerkittyjä tuotteita tule ostoskoriin siirrettyä.

        Nimenomaan. Nettideittailu on shoppailua. Kaikkia hyviä tuotteita ei lopulta kuitenkaan osteta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa typerä kommentti.

        Mitä typerää tuossa oli? Noinhan se on. Nettideittiin on paikka jossa on lupa käydä vain selailemassa tarjontaa, ottaa yhteyttä tai olla ottamatta, vastata viesteihin tai olla vastaamatta, muuttaa mielensä ja häipyä ilman selitystä. Miehet tekevät tuota kaikkea myös. Mitä siitä? He saavat tehdä niin. Se on ihan luvallista. Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä typerää tuossa oli? Noinhan se on. Nettideittiin on paikka jossa on lupa käydä vain selailemassa tarjontaa, ottaa yhteyttä tai olla ottamatta, vastata viesteihin tai olla vastaamatta, muuttaa mielensä ja häipyä ilman selitystä. Miehet tekevät tuota kaikkea myös. Mitä siitä? He saavat tehdä niin. Se on ihan luvallista. Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.

        Eiköhän tuossa ole se perinteinen että haukutaan tyhmäksi, kun huomataan että hyvät argumentit loppui itseltä. Tällä palstalla tuntuu olevan aika yleistä.


    • Anonyymi

      Näin se menee, selataan kuin anttilan kataloogia ja unohdetaan tyystin että profiilin takana on oikea elävä ihminen joka saattaa hakea jopa jotain oikeaa olemassaolevaa käsinkosketeltavaa SUHDETTA eikä vain pelleile netissä etsien koko ajan jotain ns.parempaa vaihtoehtoa ruusunpunaiset lasit näköelimien päällä. Järkeä nimenomaan siinä hommassa ei ole paskan vertaa.

      • Anonyymi

        Minä haen netistä ihan oikeaa, vakavaa, aitoa ja pitkää suhdetta. Silti en loukkaannu pakeista, yhteydenottoihin vastaamatta jättämisestä enkä edes ghostaamisesta. Tuollainen käytös tarkoittaa vain ettei ko. mies ollut minua varten eikä hän ole se oikea. Ja koska hän ei ollut se oikea, niin hänestä ei ole väliä. Hyvä kun asia selvisi heti kättelyssä niin minun ei tarvitse tuhlata enempää aikaa häneen.

        Mitä ihmeen herkkänahkaisia ammattiloukkaantujia täällä on? Ei tuolla "Yhyy, miksen kelpaa" -asenteella lähdetä nettideittailuun. Jos en kelpaa niin sitten en kelpaa. Kyllä se pitää hyväksyä. Ja jos joku ei osaa netissä käyttäytyä niin se on hänen ongelmansa, ei minun. Hyvä kun pääsen niin vaivattomasti eroon sellaisesta miehestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä haen netistä ihan oikeaa, vakavaa, aitoa ja pitkää suhdetta. Silti en loukkaannu pakeista, yhteydenottoihin vastaamatta jättämisestä enkä edes ghostaamisesta. Tuollainen käytös tarkoittaa vain ettei ko. mies ollut minua varten eikä hän ole se oikea. Ja koska hän ei ollut se oikea, niin hänestä ei ole väliä. Hyvä kun asia selvisi heti kättelyssä niin minun ei tarvitse tuhlata enempää aikaa häneen.

        Mitä ihmeen herkkänahkaisia ammattiloukkaantujia täällä on? Ei tuolla "Yhyy, miksen kelpaa" -asenteella lähdetä nettideittailuun. Jos en kelpaa niin sitten en kelpaa. Kyllä se pitää hyväksyä. Ja jos joku ei osaa netissä käyttäytyä niin se on hänen ongelmansa, ei minun. Hyvä kun pääsen niin vaivattomasti eroon sellaisesta miehestä.

        ihan muuten vaan: montako vuotta nettideittailua on takana tähän mennessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihan muuten vaan: montako vuotta nettideittailua on takana tähän mennessä?

        Aika monta.


    • Anonyymi

      No voi hellanlettas! Minulle naisena tapahtuu uota ihan koko ajan. Tulee flirttejä miehiltä, mutta kun lähetän viestin, mies ei vastaa. Entä sitten? Jos ei vastaa niin ei vastaa. En jää sitä edes miettimään. Sen joka ei tuollaista kestä ei pidä mennä nettideittiin. Se on pelin henki että tuota tapahtuu. Nettideittailussa ghostataan jatkuvasti. Miehetkin tekevät sitä. Entä sitten?

      • Anonyymi

        Sitä vaan sitten, että miksi yleensä pitää pistää flirttiä tai viestiä miehelle/naiselle jos ei halua jatkossa enää olla tämän kanssa missään tekemisissä. Eihän siinä ole oikein logiikkaa, vaikka ymmärrän kyllä että sitä paljon tapahtuu. Onko se sitten vaan jotain typerää kiusantekoa.

        Sitä voi itse kukin miettiä jos itse tollasta jatkuvasti harrastaa, ehkä sillon kannattaisi pysyä poissa deittipalveluista .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä vaan sitten, että miksi yleensä pitää pistää flirttiä tai viestiä miehelle/naiselle jos ei halua jatkossa enää olla tämän kanssa missään tekemisissä. Eihän siinä ole oikein logiikkaa, vaikka ymmärrän kyllä että sitä paljon tapahtuu. Onko se sitten vaan jotain typerää kiusantekoa.

        Sitä voi itse kukin miettiä jos itse tollasta jatkuvasti harrastaa, ehkä sillon kannattaisi pysyä poissa deittipalveluista .

        Näinhän se on. Itse en pistä flirttiä enkä mitään jos en ole oikeasti sen vertaa kiinnostunut että viitsisin edes vastata jos toinen lähettää viestin. Mutta en rupea yhtään skitsoilemaan jos joku tekee minulle niin. Sitä tapahtuu vähän väliä. Läheskään kaikkiin viesteihini ei ole vastattu vaikka olisin saanut toiselta sekä fliryin että tykkäykset.

        Entä sitten? Onko tuolla niin väliä? Kaveri muutti mielensä esimerkiksi siksi että tapasi jonkun toisen. En edes tunne häntä, joten miksi vaivaisi mokomalla päätäni? Jos tuollaisesta hermostuu, saa hermostua koko ajan aamusta iltaan.

        Siihen kannattaa suhtautua niin että "jaaha, no ei väkisin, se oli semmoinen tapaus" - ja siirtyä eteenpäin.

        Ja olen siis nainen.


    • Jos olisin myyntimies sanoisin, että jotain on tuotteessa tai sen markkinoinnissa on jotain vikana.

      Jos "ostaja"kiinnostuu ja käy selailemassa nettisivuja ja jopa peukuttaa sitä somessa kysäisee tuotteesta jotakin, mutta ei tee ostopäätöstä, tarkoittaa, että hän on tuotteesta kiinnostunut, mutta myöhemmin selviää, että tuotteessa jotain vikaa.

      Eli sinun tapauksessa, olet ilmeisesti hyvännäköinen, mutta profiilissasi ja vastauksissasi on jotain, minkä takia homma ei etene. Aloituksesi perusteella ei ole vaikea arvata mikä. Jos naiset on SEKOPÄITÄ sen takia, että he eivät vastaa viesteihisi ja pitkäjänteisyytesi loppui pariin viikkoon, niin ei naisia voi moittia.

      Mieti esimerkkitapaustani. Jos olisit se myyntimies ja asiakkaat eivät ostaisikaan tarjottua tuotetta, niin olisivatko he sekopäitä ja sinä poistaisit nettisivut.

      Tosin joku muu markkinointikanava voisi soveltua sinulle paremmin. Itse en aikanaan menestynyt perinteisillä nettideittipalstoilla, vaan minun juttuni oli liveseuranhaku baarissa, ja Tinder toimi aika hyvin.

    • Anonyymi

      Eiväkö uunot taas osaa lukea mitä aloituksessa sanottiin? Sen sijaan nettideittaulumenestyjät mainostavat menestystään markkinoilla??! Helvetinkö väliä sillä on tällä kertaa onko tuotteistuksessa vikaa vai ei, kyse oli siitä miten siellä lihamarkkinoilla ylipäänsä käyttäydytään. Tosiasia on se että jos kasvokkain käyttäydyttäisiin samaan tyyliin kuin autuaassa nettideittailun maailmassa niin huonosti menisi myös olemassaolevassa reaalimaailmassa vai mitä?

      • Anonyymi

        Kyllä minä olen ihan oikeassa kaupassa kertonut etten haluakaan ostaa tuotetta vaikka olen sitä katsellut, poiminut hyllystä ja hypistellytkin. Onko se huonoa käytöstä? Olen myös koeajanut auton mutta jättänyt sen ostamatta. Onko huonoa käytöstä? Mielestäni ei.

        Oletetaan että käyn katsomassa miehen profiilia ja se on minun mielestäni ihan kiva profiili, joten pistän flirtin. Mutta jälkeenpäin tuntuu että ehkä ei sittenkään. Olenko muka velvollinen vastaamaan miehen viestiin? Mielestäni en.


      • Anonyymi

        Mutta kun nettideitissä ei olla kasvotusten. Siellä toimitaan eri säännöillä. Miehet tekevät ihan tuota samaa. Saavat tehdä, ei haittaa. Netissä se on luvallista.


      • Anonyymi

        Kylläpä te miehet olette herkkänahkaisia!

        Huonoa käytöstä nettideitissä on toisen haukkuminen, nimittely ja uhkailu. Se ettei vastaa toiselle yhtään mitään on ihan ok.

        Ei nettideittailua pidä verrata kasvotusten kommunikointiin. Netissä on eri systeemit ja eri säännöt. Ideana on että ei tarvitse selittää miksi ei ole kiinnostunut. Riittää kun ei reagoi. Jos ei halua enempiä viestejä, voi pistää toisen estoon.

        Jos mies vain ilman selityksiä lopettaa yhteydenpidon ja häipyy kesken keskustelun ja pistää minut estoon, niin sitten se on niin. Ei voi mitään. Se ei ole väärin. Hän saa tehdä niin.

        SE on väärin jos hän ensin kirjoittaa minulle että "olet saatanan ruma akka ja pihtaatkin vielä haista ämmä pitkä vittu" - ja sitten häipyy. Tuota jälkimmäistä kyllä tapahtuu.


    • Anonyymi

      Eihän se minulle kuulu kun en nähnyt. Vyvvyh t t t t ghhblllkvv u. ui u. Ffr r yu i9n8uyu iuty yny

    • Anonyymi

      "Tosiasia on se että jos kasvokkain käyttäydyttäisiin samaan tyyliin kuin autuaassa nettideittailun maailmassa niin huonosti menisi myös olemassaolevassa reaalimaailmassa vai mitä?"

      Reaalimaailmassakin tulee vastaan tylyjä ihmisiä ja saa pakkeja. Ei reaalimaailmassakaan jokaiseen iskuyritykseen tule toivottua vastausta. Osa ihmisistä ignooraa täysin ne ei-toivotut pokailut, osa torppaa vähäsanaisesti, osa saattaa vastata asiallisesti tyyliin että kiitos mutta ei kiitos.

      Vaikka iskuyritys johtaisikin juttelun jatkumiseen, ei mikään takaa että siitä sikiäisi treffejä tai seurustelua. Voi hyvinkin olla että mukavasti alkanut keskustelu lähtee yksi- tai molemminpuolisesti sivuluisuun, ja siten se "harkintavaihe" ei pääty ostopäätökseen, vaan tuotteen hylkäämiseen ennen kassaa.

      Mukavannäköinen ihminen voi saada reaalimaailmassakin katseita ja hymyjä eli "flirttiä" osakseen. Ei se kauempaa suoritettu flirttailu silti takaa että siitä syntyisi keskustelua, treffejä tai seurustelua.

      • Anonyymi

        Tuote joo 😂, aika valaisevaa itse asiassa...No eihän sille mitään voi ellei uppoa pintaa syvemmälle. "Netissä eri säännöt" , taas valaistun lisää 😁, jatkukoon liitonne pitkään ja ilmavana edelleenkin, onnea matkaan toivottaa hyvän käytöksen stuertti 😁


    • Anonyymi

      Ei minusta kenenkään pitäs etsiä seuraa nettipalvelujen kautta. Sitten on pesiytyneet pääasiassa tosi pahasti ongelmaiset, vaikeat ja ilkeät ihmiset.

      Toki seasta voi löytää ihan normaalejakin, mutta se on vaikeaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      135
      2242
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      27
      1755
    3. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      384
      1747
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1216
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      117
      1082
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      100
      1081
    7. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1024
    8. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1023
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      927
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      888
    Aihe