Piuhojen reitti?

Anonyymi

Mistä kulkee piuhat takavaloille Fiat Ducato dethleffissä vm. 2006

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö kukaan tiedä? Mahtaako me mennä jossain rungon alla?

    • Anonyymi

      Navin kautta.

    • Anonyymi

      Menevät edestä taakse ja sieltä valoille

    • Anonyymi

      Kyllä Fiatissa on langattomana

    • Anonyymi

      Fiat Ducato deathelvetf

    • Anonyymi

      Piti selvittää ihan itse. Nyt tiedän.

    • Anonyymi

      Kaikkien pakettiautojen valopiuhat menee katon nurkassa taaksi joko kuskin tai apparin puolelta. Sietä helpoin vetää ne ilman pujottelua valmistuksessa.

      • Anonyymi

        Eipä muuten mene katon rajassa minun Fiat Ducato 2006 vuosimallin matkailuautossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä muuten mene katon rajassa minun Fiat Ducato 2006 vuosimallin matkailuautossa.

        Kaipa siellä on niitä sulakerasioita, oikeastaan useampiakin.
        Sieltäpä voi si aloittaa jäljityksen kohti takavaloja.


    • Anonyymi

      Herraa kusetetaan joka mutkassa. Tyhmyydestä sakotetaan. Minun 3.0 litrasessa Fiiussa toimii valot etänä , ilman piuhoja

    • Anonyymi

      Mulla menee piuhat taakse rungon alla.

    • Anonyymi

      1780km etuvalosta palo lyhytlamppu ja parkkimis valaisin

      • Anonyymi

        Niin ja käväisin vielä kysymässä sieltä samaiselta korjaamolta sitä sulaketta, kun siinä on varaosapuoti samassa. Tiskin takana oli myös se sama huoltomies, joka ei muistanut missä sulakkeen paikka on, tunnisti kyllä heti mistä osasta oli kysymys. Vaikutti ukko jotenkin jurolta, murahti ei ole hyllyssä, mutta tilaamalla saadaan huomiseksi. Tilasin 2.kpl., mutta eri firmasta, en uskaltanut REIJON DIESELILTÄ tilata, kun pelotti niin vietävästi että jos ne eivä muista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja käväisin vielä kysymässä sieltä samaiselta korjaamolta sitä sulaketta, kun siinä on varaosapuoti samassa. Tiskin takana oli myös se sama huoltomies, joka ei muistanut missä sulakkeen paikka on, tunnisti kyllä heti mistä osasta oli kysymys. Vaikutti ukko jotenkin jurolta, murahti ei ole hyllyssä, mutta tilaamalla saadaan huomiseksi. Tilasin 2.kpl., mutta eri firmasta, en uskaltanut REIJON DIESELILTÄ tilata, kun pelotti niin vietävästi että jos ne eivä muista!

        Aina Savolaista kusetetaan kaupoissa.


      • Anonyymi

        Onko tuo 1780km trippimittarin näyttämä?


    • Anonyymi

      Mulla sökähti fiiatista laturi, kävelin varaosakiikkeeseen ja kydyin onko hyllyssä fiiatin laturia. Myyjä kolisteli hyllyjen välissä ja huusi että ei oo laturia mutta startti löytyy. Ostin sitten startin.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe