Piuhojen reitti?

Anonyymi

Mistä kulkee piuhat takavaloille Fiat Ducato dethleffissä vm. 2006

17

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö kukaan tiedä? Mahtaako me mennä jossain rungon alla?

• Anonyymi

Navin kautta.

• Anonyymi

Menevät edestä taakse ja sieltä valoille

• Anonyymi

Kyllä Fiatissa on langattomana

• Anonyymi

Fiat Ducato deathelvetf

• Anonyymi

Piti selvittää ihan itse. Nyt tiedän.

• Anonyymi

Kaikkien pakettiautojen valopiuhat menee katon nurkassa taaksi joko kuskin tai apparin puolelta. Sietä helpoin vetää ne ilman pujottelua valmistuksessa.

• Anonyymi

Eipä muuten mene katon rajassa minun Fiat Ducato 2006 vuosimallin matkailuautossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä muuten mene katon rajassa minun Fiat Ducato 2006 vuosimallin matkailuautossa.

Kaipa siellä on niitä sulakerasioita, oikeastaan useampiakin.
        Sieltäpä voi si aloittaa jäljityksen kohti takavaloja.

• Anonyymi

Herraa kusetetaan joka mutkassa. Tyhmyydestä sakotetaan. Minun 3.0 litrasessa Fiiussa toimii valot etänä , ilman piuhoja

• Anonyymi

Mulla menee piuhat taakse rungon alla.

• Anonyymi

1780km etuvalosta palo lyhytlamppu ja parkkimis valaisin

• Anonyymi

Niin ja käväisin vielä kysymässä sieltä samaiselta korjaamolta sitä sulaketta, kun siinä on varaosapuoti samassa. Tiskin takana oli myös se sama huoltomies, joka ei muistanut missä sulakkeen paikka on, tunnisti kyllä heti mistä osasta oli kysymys. Vaikutti ukko jotenkin jurolta, murahti ei ole hyllyssä, mutta tilaamalla saadaan huomiseksi. Tilasin 2.kpl., mutta eri firmasta, en uskaltanut REIJON DIESELILTÄ tilata, kun pelotti niin vietävästi että jos ne eivä muista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja käväisin vielä kysymässä sieltä samaiselta korjaamolta sitä sulaketta, kun siinä on varaosapuoti samassa. Tiskin takana oli myös se sama huoltomies, joka ei muistanut missä sulakkeen paikka on, tunnisti kyllä heti mistä osasta oli kysymys. Vaikutti ukko jotenkin jurolta, murahti ei ole hyllyssä, mutta tilaamalla saadaan huomiseksi. Tilasin 2.kpl., mutta eri firmasta, en uskaltanut REIJON DIESELILTÄ tilata, kun pelotti niin vietävästi että jos ne eivä muista!

Aina Savolaista kusetetaan kaupoissa.

• Anonyymi

Onko tuo 1780km trippimittarin näyttämä?

• Anonyymi

Mulla sökähti fiiatista laturi, kävelin varaosakiikkeeseen ja kydyin onko hyllyssä fiiatin laturia. Myyjä kolisteli hyllyjen välissä ja huusi että ei oo laturia mutta startti löytyy. Ostin sitten startin.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      468
      4187
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1732
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1567
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1494
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1438
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      60
      1405
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      52
      1356
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      1272
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      45
      1129
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      34
      1098
    Aihe