Be2 ja autom.tilauksen peruminen

Anonyymi

Näyttää siltä että be2 yrittää jarruttaa ihmisten tekemien automaattisten jäsenyyksien irtisannomista olemalla vastaamatta asiakkaalle yhtään mitään.

Jos maksu veloitetaan vaikka peruutus on tehty oikein niin pankin mukaan ns "korttireklamaatio" tehdään pankin toimesta ja rahat revitään takaisin.

Ihan tiedoksi että näitä tapauksia on be2:lla useita menossa.

[email protected] on toiminut be2:n asikasosoitteena.

14

1531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin on eli se vastaamattomuus on lisääntynyt erityisesti 2022.

      Itse lopetin tilaukseni siten että lähetin tuohon mainitsemaasi email-osoitteeseen
      SAMASTA emailista josta olin tilaukseni tehnyt pdf:n jonka Wordilla kirjotin/tulostin ja jossa mainitsin lopettavani tilaukseni. Sen ohessa mainitsin nimimerkkini ja emailini sekä että perun tilauksen tällä päivämäärällä. Tämän lisäksi tuo irtisanoutuminen piti allekirjoittaa (siis kynällä!!!) joten scanneria tarvittittiin.

      Pyysin kuittausta käsittelystä omaan sähköpostiosoitteeseeni. Sain kuittauksen käsittelystä noin kuukauden kuluttua.

      Eli irtisanoutuminen on tehty todella hankalaksi!!! Tarvit siis scannerin jos aioit tehdä sen sähköpostitse.

      Sitä en tiedä miten lopettaminen on onnistunut jos on lähettänyt irtisanoutumisen kirjeenä. Mutta kuittausta vastaanotosta ei asiakas saa jollei sitä lähetä kansainvälisenä kirjattuna kirjeenä Luxenburgiin.

      Deittailun surkeus, älytön hinta ja tämä irtisanoutumisen vaikeus on sitä luokkaa että en suosittele tämän palvelun käyttöä lainkaan. Teette tietysti omat päätöksenne asiasta.

      • Anonyymi

        "Tarvit siis scannerin jos aioit tehdä sen sähköpostitse" Kosketusnäytöllä kännykkä toimii hyvin tuossa ja .pdf sovelluksen kanssa saa myös allekirjoittaa


    • Anonyymi

      On kyllä hankalaa. Pitääkö tähänkin huijaamisen käyttää rikosilmoitusta, jos ei omaa osaamista.

    • Anonyymi

      Voitteko palauttaa heti aiheettoman laskunne summan.

    • Anonyymi

      Tässä ketjussa on jo mainittu miten peruutus tehdään eli vaiheet on jo kirjoitettu.

    • Anonyymi

      Miten tästä pääsee eroo

      • Anonyymi

        Näin kirjotin ja pääsin itse eroon.

        ***
        Itse lopetin tilaukseni siten että lähetin tuohon mainitsemaasi email-osoitteeseen
        SAMASTA emailista josta olin tilaukseni tehnyt pdf:n jonka Wordilla kirjotin/tulostin ja jossa mainitsin lopettavani tilaukseni. Sen ohessa mainitsin nimimerkkini ja emailini sekä että perun tilauksen tällä päivämäärällä. Tämän lisäksi tuo irtisanoutuminen piti allekirjoittaa (siis kynällä!!!) joten scanneria tarvittittiin.

        Pyysin kuittausta käsittelystä omaan sähköpostiosoitteeseeni. Sain kuittauksen käsittelystä noin kuukauden kuluttua.

        Eli irtisanoutuminen on tehty todella hankalaksi!!! Tarvit siis scannerin jos aioit tehdä sen sähköpostitse.
        ******

        Auttoi myös kaveriani. Jos sen jälkeen vielä laskuttavat niin korttireklamaatio. Laita toi viesti liitteenä korttireklamaatioon.


    • Anonyymi

      Miten saan poikki jäsenyyden

      • Anonyymi

        Hitto sehän on kirjotettu tänne jo pariin kertaan. Lue tai ole pärjäämättä!


    • Anonyymi

      Haluan perua be 2jäsenyyden pois ottakaa yhteys minuun sähköpostilla vielä tänään kiitos

      • Anonyymi

        Dev/null iinko se email lähetetään????


    • Anonyymi

      Hyvä tietää, kun yritän lopettaa jäsenyyden

    • Anonyymi

      Niin tuntuu vaikealta tuo peruutus! Ohjeet ei toimi. "EI PERUUTUKSIA TÄNÄÄN"

    • Anonyymi

      Olen perunut tilaukseni! Toivottavasti asia ok.
      Carita Jäntti. Saanko vahvistuksen peruuttamisesta. Olen ottanut kopion peruuttamisesta. Tilaus voimassa kesäk2024 asti

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe