Be2 ja autom.tilauksen peruminen

Anonyymi

Näyttää siltä että be2 yrittää jarruttaa ihmisten tekemien automaattisten jäsenyyksien irtisannomista olemalla vastaamatta asiakkaalle yhtään mitään.

Jos maksu veloitetaan vaikka peruutus on tehty oikein niin pankin mukaan ns "korttireklamaatio" tehdään pankin toimesta ja rahat revitään takaisin.

Ihan tiedoksi että näitä tapauksia on be2:lla useita menossa.

[email protected] on toiminut be2:n asikasosoitteena.

14

2880

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin on eli se vastaamattomuus on lisääntynyt erityisesti 2022.

      Itse lopetin tilaukseni siten että lähetin tuohon mainitsemaasi email-osoitteeseen
      SAMASTA emailista josta olin tilaukseni tehnyt pdf:n jonka Wordilla kirjotin/tulostin ja jossa mainitsin lopettavani tilaukseni. Sen ohessa mainitsin nimimerkkini ja emailini sekä että perun tilauksen tällä päivämäärällä. Tämän lisäksi tuo irtisanoutuminen piti allekirjoittaa (siis kynällä!!!) joten scanneria tarvittittiin.

      Pyysin kuittausta käsittelystä omaan sähköpostiosoitteeseeni. Sain kuittauksen käsittelystä noin kuukauden kuluttua.

      Eli irtisanoutuminen on tehty todella hankalaksi!!! Tarvit siis scannerin jos aioit tehdä sen sähköpostitse.

      Sitä en tiedä miten lopettaminen on onnistunut jos on lähettänyt irtisanoutumisen kirjeenä. Mutta kuittausta vastaanotosta ei asiakas saa jollei sitä lähetä kansainvälisenä kirjattuna kirjeenä Luxenburgiin.

      Deittailun surkeus, älytön hinta ja tämä irtisanoutumisen vaikeus on sitä luokkaa että en suosittele tämän palvelun käyttöä lainkaan. Teette tietysti omat päätöksenne asiasta.

      • Anonyymi

        "Tarvit siis scannerin jos aioit tehdä sen sähköpostitse" Kosketusnäytöllä kännykkä toimii hyvin tuossa ja .pdf sovelluksen kanssa saa myös allekirjoittaa


    • Anonyymi

      On kyllä hankalaa. Pitääkö tähänkin huijaamisen käyttää rikosilmoitusta, jos ei omaa osaamista.

    • Anonyymi

      Voitteko palauttaa heti aiheettoman laskunne summan.

    • Anonyymi

      Tässä ketjussa on jo mainittu miten peruutus tehdään eli vaiheet on jo kirjoitettu.

    • Anonyymi

      Miten tästä pääsee eroo

      • Anonyymi

        Näin kirjotin ja pääsin itse eroon.

        ***
        Itse lopetin tilaukseni siten että lähetin tuohon mainitsemaasi email-osoitteeseen
        SAMASTA emailista josta olin tilaukseni tehnyt pdf:n jonka Wordilla kirjotin/tulostin ja jossa mainitsin lopettavani tilaukseni. Sen ohessa mainitsin nimimerkkini ja emailini sekä että perun tilauksen tällä päivämäärällä. Tämän lisäksi tuo irtisanoutuminen piti allekirjoittaa (siis kynällä!!!) joten scanneria tarvittittiin.

        Pyysin kuittausta käsittelystä omaan sähköpostiosoitteeseeni. Sain kuittauksen käsittelystä noin kuukauden kuluttua.

        Eli irtisanoutuminen on tehty todella hankalaksi!!! Tarvit siis scannerin jos aioit tehdä sen sähköpostitse.
        ******

        Auttoi myös kaveriani. Jos sen jälkeen vielä laskuttavat niin korttireklamaatio. Laita toi viesti liitteenä korttireklamaatioon.


    • Anonyymi

      Miten saan poikki jäsenyyden

      • Anonyymi

        Hitto sehän on kirjotettu tänne jo pariin kertaan. Lue tai ole pärjäämättä!


    • Anonyymi

      Haluan perua be 2jäsenyyden pois ottakaa yhteys minuun sähköpostilla vielä tänään kiitos

      • Anonyymi

        Dev/null iinko se email lähetetään????


    • Anonyymi

      Hyvä tietää, kun yritän lopettaa jäsenyyden

    • Anonyymi

      Niin tuntuu vaikealta tuo peruutus! Ohjeet ei toimi. "EI PERUUTUKSIA TÄNÄÄN"

    • Anonyymi

      Olen perunut tilaukseni! Toivottavasti asia ok.
      Carita Jäntti. Saanko vahvistuksen peruuttamisesta. Olen ottanut kopion peruuttamisesta. Tilaus voimassa kesäk2024 asti

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      664
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      485
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe