Onko kokemuksia talvella leaffista jossa on vain vastus lämmitys, ei siis ILPiä …,
Nissan Leaf 24kw -12 talvella?
7
927
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikissa Leafeissa on vastuslämmitys, kun pakkasta on yli 15 astetta, jolloin lämpöpumppu menee pois päältä. Tehoa vastuksista löytyy 3,7 kW, mikä ei kovalla pakkasella kunnolla riitä maantieajossa.
- Anonyymi
Eipä sillä tartte kauaa palella kun on jalkamies. Mutt aomaan käyttöön ottaisin kyllä leafin jos suomessa saisi pitää montaa autoa. Nythän siinä ei ole mitään järkeä pitää ympäristöystävällistä auto ja maasturia yhtä aikaa. Joutuu ajamaan maasturilla lyhetkin ajot kun voisin ostaa pikkuakkuisen leafin pikku ajoihin jotka on pakollisia päivystystyöni takia äkkiä milloin vain muun työn ohessa. Juurikin pikku ajoa johon tuo leaf olisi kuin nyrkki silmään sopiva ja puhdas. Mutta ei liikenne ministeri kirottu harakka estää ja vihaa kehä kolme ulkopuolista suomalaista kansaa SAAMARIN RASISTI!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä sillä tartte kauaa palella kun on jalkamies. Mutt aomaan käyttöön ottaisin kyllä leafin jos suomessa saisi pitää montaa autoa. Nythän siinä ei ole mitään järkeä pitää ympäristöystävällistä auto ja maasturia yhtä aikaa. Joutuu ajamaan maasturilla lyhetkin ajot kun voisin ostaa pikkuakkuisen leafin pikku ajoihin jotka on pakollisia päivystystyöni takia äkkiä milloin vain muun työn ohessa. Juurikin pikku ajoa johon tuo leaf olisi kuin nyrkki silmään sopiva ja puhdas. Mutta ei liikenne ministeri kirottu harakka estää ja vihaa kehä kolme ulkopuolista suomalaista kansaa SAAMARIN RASISTI!!!!
Mulla on 3 autoa , yksi on maasturi . Ei ole kukaan kieltänyt vielä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on 3 autoa , yksi on maasturi . Ei ole kukaan kieltänyt vielä .
Vaikka omistaisit 2 maasturia, niin ei sitä kukaan kiellä. Se maasturisi on tosin ollut uudesta asti puolustusvoimien listoilla ja sotatilan sattuessa tullaan hakemaan pihasta, eikä siinä silloin paljon lupia kysellä!
Toinen lunastuspykälä liittyy sitten tähän EU:n ajamaan hätätilalakiin, siinä meneekin sitten takavarikkoon kansalaisilta vähän muutakin kuin autot.
- Anonyymi
Uskaltaako ostaa 10-vuotta vanhaa leaffia? Miten tuo akun kesto, paljonko joutuu akusta maksaa jos joutuu vaihtaa..
- Anonyymi
Uusi high voltage akku Nissanilta maksaa 19000 - 31000€. Huolletun vaihtoakun hinta on 4500-9900€.
https://pistokehybridi.fi/nissan_leaf_akkuvaihto.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusi high voltage akku Nissanilta maksaa 19000 - 31000€. Huolletun vaihtoakun hinta on 4500-9900€.
https://pistokehybridi.fi/nissan_leaf_akkuvaihto.htmlElikkä jos akku on sökö, ei tuolle autolle jää mitään arvoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k363795Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet511724- 731379
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751211Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1751096Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911051- 84945
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41836Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49791- 39760