Onko täällä muita miehiä, joilla on kalsariaddikti eli intohimona uusien kalsareitten hankinta, oli tarve tai ei? Erityisesti suosin pitkiä kalsareita, joita löytyy ainakin 15 kpl, lisäksi urheilukerrastot. Lyhyemmissä suosikkina on bokserit, niitä on kaapissa about 15, lisäksi muutamia bermuda-pituisia löytyy. En osta mitä tahansa blackhorseja, vaan suosin munapussillisia versioita, joissa miehen anatomia on parhaiten huomioitu, kuten ergowear, obviously, N2N Bodywear ja male basic. Hankin ne tietysti käyttöä varten, en hyllyn täytteeksi.
Onko muita kalsariaddikteja?
3
1031
Vastaukset
On noita etumuksestaan ergonomisia tykkejäkin muutamat, mutta stringejä on kertynyt enemmän kuin ehdin kuluttaa ja olen suunnitellut myös pari omaa mallia. Kuvia ompi tuolla:
https://treffit.suomi24.fi/profile/1545818- Anonyymi
Aloittaja kyselee, mitä ergonomisia tykkejä käytät? Väri? Noita stringejä ei pääse katsomaan rekisteröitymättä?
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja kyselee, mitä ergonomisia tykkejä käytät? Väri? Noita stringejä ei pääse katsomaan rekisteröitymättä?
Oon käyttänyt joitakin samanmerkkisiä pitkiä kalsareita kun aloittanut.
Juu ei pääse katsomaan mun pöksyjä, ellei rekisteröidy S24-treffeille, mikä on kyllä helppoa. Mulla ei ole Instaa tai Twitteriä tästä aiheesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917465- 373967
- 453510
- 2352803
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402652- 452482
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292279Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202228- 451972