Yrittäjäystävällinen kaupunki... höhhöö

Anonyymi

Kaupungin valtuusto kehui itsensä yrittäjäystävälliseksi kaupungiksi, ja myönsi pitkän vuokrasopimuksen Roxx ravintolan uusille yrittäjille. Miksi sama mahdollisuus ei annettu nykyisille omistajille, jotka ovat ylläpitäneet toimintaa huonoilla ehdoilla vuosia. Nyt uusi yrittäjä osti halvalla lopetusuhan alla oleva toiminta, jonka arvo nousi hetkessä moninkertaiseksi. En ihmettelisi vaikka Plantig ja Co. Ostaisi pois vuoden päästä ja purkaisi koko rotiskon.
Vanhat yrittäjät jäi nuolemaan näppejään eikä saanut ansaitsemansa palkkiota hyvästä työstä.
Muistuttaa Plagen rannan myyntiä.vuosia sitten.

14

2260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko Plagenin ranta muka myyty? Kuka osti ja millä hinnalla. Taas joku yrittää syöttää jonkun ilkeämielisen väärän huhun ihmisten ihmeteltäväksi.

    • Anonyymi

      Dematijohtoinen ei voi olla yritysystävällinen. Demarit ovat yritysten vihollisia. Taistelut käydään Marinin hallituksessa ja SAK:n liitoissa.

    • Anonyymi

      ruotsinkielinen kielivähemmistö jyllää ja kaupunginjohtaja tasottaa tietä sen minkä kerkeää ei tässä ole mitään uutta auringon alla,svedut jyllää niin kauan kun suomenkieliset rahoittaa heidän toimiaan käyttämällä heidän palvelujaan hyväksi eli ostakaa vain suomenkielisiltä yrittäjiltä ja jos ei onnistu niin tilatkaa netistä tämä on ainoa keino murtaa heidän valta tässä kylässä

      • Anonyymi

        onhan meilla sananvapaus.....


    • Anonyymi

      Ikä oli yrittäjillä ja terveys.hyvä paikka liiketoiminnalle.on hyvä pitkä vuokrasopimus.onnea yrittäjille.oiva

      • Anonyymi

        Siis häh ?


    • Anonyymi

      Nyt kaupunginjohtaja sai puomit Itä-Satamaan kesäkuun puolivälistä elokuun puoliväliin. Muutama vuosi sitten ajatus torbedoitiin viime metreillä. Tubba pelasti silloin Hangon. Itä-Sataman puomitus on toudella yrittäjäystävällistä, ettei pääse ROXXiin autolla. Eikä pääse viemään veneille tavaraa. Puomituksella estetään väärää pysäköintiä. ??? Puheet on puheita, tarkoitus voi olla toinen.

      • Anonyymi

        Onnea uusille yrittäjille :-D


      • Anonyymi

        aivan oikeen että itä satama puomitetaan kiinni muutamaksi kuukaudeksi kesällä.omasta näkökulmastani sais olla puomitettuna ympäri vuoden ja ainoastaan huoltoajelu salittu.eihän sinne kellään normaalisti muutenkaan ole asiaa autolla. T:Peter


      • Anonyymi

        Yrittäjät itse halusivat puomot koska ymmärtävät jotain turvallisuudesta


    • Anonyymi

      Kyllä minä ainakin mieleni pahoitin,kun ei enää pääse iltapäivärundille niemen nokkaan autolla...

      • Anonyymi

        kanske du ska suga på kullin nokka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kanske du ska suga på kullin nokka?

        Gärna...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4599
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1610
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      214
      1403
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1371
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe