Eräässä työpaikkailmoituksessa (pankkiin) mainitaan, että tarkistavat luottotiedot ja aiempi maksuhäiriömerkintä estää paikan saannin. Mutta entä jos luottotiedot ovat nykyisin kunnossa ja merkintä on ollut ja mennyt vuosia sitten? Aika kamalaa,jos jo hoidettu asia on loppuelämän riippakivi. Maksuhäiriömerkinnät poistuvat kuitenkin lopullisesti, eikö?
Työantaja tarkistaa luottotiedot
6
136
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ne poistuu sieltä. Voit itse tarkistaa ilmaiseksi kerran vuodessa luottotietosi. Samat tiedot se pankkikin saa, niin siitä vaan hakemaan työpaikkaa.
- Anonyymi
Entä jos kysytään aikaisemmista merkinnöistä, sanonko vaan kirkkain silmin, että ei ole? Jos tarkistavat luottotiedot ja ne ovat kunnossa, niin eihän ne jostain ihmeen kautta vielä näy?!
- Anonyymi
jos työssänsä joutuu tekemisiin toisten rahojen kanssa niin onhan se iso riski palkata pankkiin töihin ihminen jolla on luottototiedoissansa häiriömerkintöjä. Asiakas ei ainakaan luota sellaiseen pankkityöntekijään pennin vertaa.
- Anonyymi
Lueppa aloitus uudestaan. Kyseessä on henkilö, jonka luottotiedot ovat kunnossa. Vaan miten sillä on merkitystä, että joskus ollut merkintä jos se ei missään enää näy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lueppa aloitus uudestaan. Kyseessä on henkilö, jonka luottotiedot ovat kunnossa. Vaan miten sillä on merkitystä, että joskus ollut merkintä jos se ei missään enää näy.
Mutta on ollut merkintä ja vaikeuksia ja se on taakkana. Työnantajalla on oikeus valita itselleen sopivat työntekijät. Itse pankissa työssä olleena edellisessä elämässä kauan sitten henkilöstä päällikkö tutki henkilökunnan - merkkiset saldot ja jos oli lipsahtanut, nii joutui välittömästi haastatteluun ja tekemään selvityksen missä vika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta on ollut merkintä ja vaikeuksia ja se on taakkana. Työnantajalla on oikeus valita itselleen sopivat työntekijät. Itse pankissa työssä olleena edellisessä elämässä kauan sitten henkilöstä päällikkö tutki henkilökunnan - merkkiset saldot ja jos oli lipsahtanut, nii joutui välittömästi haastatteluun ja tekemään selvityksen missä vika.
Vaan jos tarkistetaan luottotiedot ja ne ovat kunnossa, eihän työnantaja tai kukaan näe jos joskus on ollut merkintä. Mikäli 2-kymppisenä teit virheen, et voi 5-kymppisenä olla pankissa töissä? Eihän se mikään rikosrekisteri ole.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️531934- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381649