VLCD painonpudotus

Anonyymi

Hei, olen aloittamassa VCLD laihdutuksen naturdiet juomilla. Raskauden jäljiltä pitäisi saada kiloja pois. Jos sattumalta luet tätä ja sinulla on samat aikeet, voidaan olla toisten tsemppakreita! :) minulla on tavoitteena pudoittaa 15kg. Nyt on hyvä aika keventää oloa kevättä ja kesää kohti! päivitän tänne jokaisen päivän kuulumiset. :) saa toki vain seurailla. Aloitus päivä on 11.2.2022. Mitat 163/73
Ihanaa kevään odotusta! pidän tätä päiväkirja tyylisenä, tunnen että tämä auttaa itseäni projektissani!

33

1223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      noniin tänään on ensimmäinen päivä takana! hyvin meni! liikuttu hyvin ja virtaa riittää.

    • Anonyymi

      2. pv takana olo ihan jees . kiristellään kiristellään. tänään paljon virtaa ollut:) punnitsen näillä näkymin vasta lopussa tai keskivälillä

    • Anonyymi

      3 pv aika kivasti meni en paljoo urheillu, juomat maistuu erin omaisilta! mulla on kahta eri suklaa juomia ja sit kanakeitto. se keitto oo kyl hyvää täytyy lisätä chiliä! vähän oli pää kipeä ja huimausta ja vatsa kurni :)

      • Anonyymi

        siiis kana keitto EI ole hyvää😅


    • Anonyymi

      Tee hyvä ihminen ite keitot. Kaalia, porkkanaa, kanaa, kesäkutpitsaa. Noilla pääset jo pitkälle ja ovat oikeaa ruokaa joita voit syödä aina. Pussikeitto dietit tulee ja menee oikea ruoka säilyy ja ravitsee.

      • Anonyymi

        tämän jälkeen kyllä teenkin omat keitot👍🏼 ens alkuun vedän nyt haasteena nää pussit👍🏼


    • Anonyymi

      4 pv tänään oli pakko käydä puntarilla, onneksi kävin sain vähän lisä buustia! paino oli huimat 67,8….. voi olla että ku työ on fyysistä niin se on buustannut sit hurjasti… et on ollu kyllä aika miinuksella… en meinannu tajuta. pakko oli vaihtaa puntariin patterit ja kokeilla toistakin😅😅totta se oli

    • Anonyymi

      5. pv tänään ollut rankempi päivä, henkisesti… töissä oli rankkaa. muutta eteenpäin! pää pystyssä ja lippu korkeella!

    • Anonyymi

      6.pv tänään oli ihan jees ei meinannu vaan tehdä mieli juoda viimistä ollenkaa

      • Anonyymi

        No älä sitten juo.Itepähän tiedät mikä sulle energiaksi riittää.


    • Anonyymi

      7.pv energiaa on riittänyt erittäin mukavasti . Hyvä olo ! maistuu maistuuu hyvä minä!

    • Anonyymi

      Vaikka saisit kaikki ravintoaineet pusseista niin suosittelen että käyt verikokeissa.Itse olin kerran viikon pussikuurilla ja kun kävin muusta syystä verikokeissa niin leukosyytit oli alle viitearvojen.Se että luvataan pusseissa olevan kaikki ravintoaineet niin se ei välttämättä pidä paikkaansa,mutta jos haluat sun elimistöön häikkää niin jatka toki.Jo viikko pusseilla riittää pilaa sun elimistön.

      • Anonyymi

        Nopeilla laihdutuksilla leikitään vain terveyden kanssa.Terveellinen laihdutus tehdään hitaasti.Korkeintaan 1-2 kiloa kuukaudessa ja silloinkin pitää syödä terveellisesti niin että tulee kaikki ravintoaineet ja käyttää laihdutuksessa myös liikuntaa.
        Raudan puute on hyvin yleinen niilläkin jotka syö hyvin ja laihduttaa hitaasti.

        https://yle.fi/uutiset/3-9005511


    • Anonyymi

      10pv oon unohtanut päivittää päiväkirjaa , kiireitä ollut mutta hyvin nyt alkaa luistamaan nälkää ei ole ollut ties millon viimeks hyvä buugi päällä👍🏼

    • Anonyymi

      11.pv edelleen ongelmia ei ole juomissa, mutta nyt on henkisesti ollut rankin pv.

    • Anonyymi

      14.pv nyt on paljon ollut kiireitä en ole kerryt päivittää! mutta etenee ! nut pidän painon jännityksessä hetken aikaa ainaki… tekee hyvää ortautua puntarista . välillä saattaa tosiaa jäädä päiviä tänne kirjottelemaan mutta päiviä seuraan joten seuranta pysyy ajantasalla ✌🏼

    • Anonyymi

      18.pv tilasin niitä naturdietin kakao coffee juomia ja vitsit ne ok kyllä maukkaita!!! oi että sen kun lämmitti niin tuntu aivan kun joisi jotain erinomaista super kahvia 😂😂

    • Anonyymi

      20.pv ja kiva kun on saanut itseäni erilleen puntarista! ennen ollut pakottava tarve punnits usein nyt on viime punnituksesta jo aikaa👍🏼😅

    • Anonyymi

      Moikka. haluisitko alkaa mun kans laihdutuskaveriks? Oon itsekin laihduttamassa ja tällä hetkellä mitat on 45/160. Saisin kans ite lisää tsemppiä laihdutukseen, haluisin takas siihen 40kg mitä olin vuosi sitten:)

      • Anonyymi

        Moi!! joo kyllä jees kiva! oon kans miettinyt et ois kiva olla laihdutuskaveri…:) mut ei oo löytyny, nyt siis löyty ihanaa :) en tosiaan käyny nyt hetkeen puntarilla ni en tiiä paljonko on tippunut. miten sovitaanko et pyritäänkö kirjoittelemaan tänne päivittäiset kuulumiset ja tsempit vai miten se homma oikee menee😅😅😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi!! joo kyllä jees kiva! oon kans miettinyt et ois kiva olla laihdutuskaveri…:) mut ei oo löytyny, nyt siis löyty ihanaa :) en tosiaan käyny nyt hetkeen puntarilla ni en tiiä paljonko on tippunut. miten sovitaanko et pyritäänkö kirjoittelemaan tänne päivittäiset kuulumiset ja tsempit vai miten se homma oikee menee😅😅😅

        Ootko tosissas .Sä haluat edesauttaa toisen laihduttaa itsensä entistä laihemmaksi ja aiheuttaa anoreksian.Etkö sä yhtään välitä että 40 kiloa 160 senttiselle on liian vähän.Paitsi jos itse havittelet anoreksiaa niin onnea matkaan.Anoreksia on sairaus ja haluat auttaa toisen saamaan sen.On tainnut dietti tappaa sun kaikki aivosolut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi!! joo kyllä jees kiva! oon kans miettinyt et ois kiva olla laihdutuskaveri…:) mut ei oo löytyny, nyt siis löyty ihanaa :) en tosiaan käyny nyt hetkeen puntarilla ni en tiiä paljonko on tippunut. miten sovitaanko et pyritäänkö kirjoittelemaan tänne päivittäiset kuulumiset ja tsempit vai miten se homma oikee menee😅😅😅

        Onhan sen anoreksian saaminen tosi siistiä.Onnea matkaan molemmilla.Saatta shoppailla sitten lasten osastolla .Ainiin toisella oli lapsia niin voi käyttää heidän vaatteitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan sen anoreksian saaminen tosi siistiä.Onnea matkaan molemmilla.Saatta shoppailla sitten lasten osastolla .Ainiin toisella oli lapsia niin voi käyttää heidän vaatteitaan.

        ei ole todellakaan siistiä mielestäni. mutta kaikilla omat mielipiteet. Ja Ihan sama mistä osastolta vaatteensa ostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko tosissas .Sä haluat edesauttaa toisen laihduttaa itsensä entistä laihemmaksi ja aiheuttaa anoreksian.Etkö sä yhtään välitä että 40 kiloa 160 senttiselle on liian vähän.Paitsi jos itse havittelet anoreksiaa niin onnea matkaan.Anoreksia on sairaus ja haluat auttaa toisen saamaan sen.On tainnut dietti tappaa sun kaikki aivosolut.

        en halua edesauttaa. emme tiedä mikä on hänen tilanteensa jos hän on pienikokoinen ja tua paino hänelle hyvä. ihmiset olemme erilaisia kooltaan ja kaikkinaan. emme varsinkaan näin anonyyminä tiedetä todellisuutta. enkä havittele vakavasta sairaudesta. eikä ole dietti tappanut aivosolujani, ehkä muutama aivosolu on meinanunut katketa itsekurin pitämisestä, mutta ei ihan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en halua edesauttaa. emme tiedä mikä on hänen tilanteensa jos hän on pienikokoinen ja tua paino hänelle hyvä. ihmiset olemme erilaisia kooltaan ja kaikkinaan. emme varsinkaan näin anonyyminä tiedetä todellisuutta. enkä havittele vakavasta sairaudesta. eikä ole dietti tappanut aivosolujani, ehkä muutama aivosolu on meinanunut katketa itsekurin pitämisestä, mutta ei ihan.

        Eli susta on ihan ok eli alipainoinen laihduttaa niin että lopullinen painoindeksi on 15,kun normaalipainon painoindeksi on 18. Hänen painoindeksi on nyt jo alipainossa eli 17.Vaikka olisi kuinka pienikokoinen niin painoindeksi 15 on liian vähän 160 senttiselle ja 40 kiloiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli susta on ihan ok eli alipainoinen laihduttaa niin että lopullinen painoindeksi on 15,kun normaalipainon painoindeksi on 18. Hänen painoindeksi on nyt jo alipainossa eli 17.Vaikka olisi kuinka pienikokoinen niin painoindeksi 15 on liian vähän 160 senttiselle ja 40 kiloiselle.

        Tämän sinun laihdutuskaverin pitäisi olla 12-13 vuotias jotta 40 kiloa ei olis alipainoinen ja sä haluat laihduttaa lapsen kanssa.Miten sä voit edes harkita laihdutuskaveriksi lasta.


    • Anonyymi

      VLCD on nääntymistä eikä hyväksi kenellekkään.

    • Anonyymi

      miten aloittajan painon kävi?Paljon putosi ja paljon painaa nyt?

    • Anonyymi

      36.pv ja tämän viikon alussa siirryin kevyeen ruokaan ja olen ainakin tämän loppukuun sillä.. loppu painoa en ole vielä mitannut… 😅ajattelin sen mitata vasta kun olen sen hetken sillä kevyellä ollut niin saa siitäkin ehkä pois.. jotenki kiva olla jännityksessä.. ja senkin vielä kun puntari on ollut itselleni vakis asia niin kiva kun ollut taukoa.. huhu mikä matka ollut… kyllä olen sitä mieltä että tavotteseen ei ole enää hirmu matka…. teen vielä loppu päivityksen silloin huhtikuun alussa:)

      • Anonyymi

        Ihan älytöntä ettei laihtuttaja ole käynyt vaakalla 36:een päivään tai ettei edes käytä sitä melkein kahteen kuukauteen....?! Laihduutaja on siis käyttänyt vaakaa muuten vakiona, mutta dieetin ajaksi se on lopetettu. Aivan mielenköyhää hommaa eli on meitä joka junaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan älytöntä ettei laihtuttaja ole käynyt vaakalla 36:een päivään tai ettei edes käytä sitä melkein kahteen kuukauteen....?! Laihduutaja on siis käyttänyt vaakaa muuten vakiona, mutta dieetin ajaksi se on lopetettu. Aivan mielenköyhää hommaa eli on meitä joka junaan.

        joo ihan hyvä että en ole käyttänyt, nuorempana se on ollut jopa pakkomielteistä.. niin oon ilonen että oon ollut käyttämättä ja jotenkin on kiva sitte yllättyy lopussa ja vähän jännätä loppupunnistuta 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo ihan hyvä että en ole käyttänyt, nuorempana se on ollut jopa pakkomielteistä.. niin oon ilonen että oon ollut käyttämättä ja jotenkin on kiva sitte yllättyy lopussa ja vähän jännätä loppupunnistuta 😁

        Sinun pitäisi käydä vaa´alla kun deitti loppu eikä sitten kun olet alkanut syömään.Taidat tietää itekin että nesteitä tulee takasin kun alat syömään normaalia ruokaa.Mitä järkeä olla kuurilla jos ei halua tietää kuurin tulosta.Eikö se kuurin tarkoitus ollut pudottaa nopeasti painoa ja katsoa miten se vaikuttaa painoon. Miksi aloit kuurille jos et halua tietää sen tulosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo ihan hyvä että en ole käyttänyt, nuorempana se on ollut jopa pakkomielteistä.. niin oon ilonen että oon ollut käyttämättä ja jotenkin on kiva sitte yllättyy lopussa ja vähän jännätä loppupunnistuta 😁

        Olipa tuossa typerä kommentti.

        Mene nyt sinne vaa'alle, muuten kidutuksesi on ollut aivan turhaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe