Jussi Pesonen oli telkkarissa

Anonyymi

Enää ei tarvitse arvailla mitä UPM haluaa.
Sama muille, ja hallelujaa.
Jotkut luuli että vuoden 1918 ajat on menneisyyttä ja se aika ei enää palaa, mutta sitä UPM nyt kuitenkin haluaa.

9

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pistä vaan sauna lämpiämään ja nauti saunalisästä......

• Anonyymi

Oot sä s tanan tyhmä! Lähes kaikilla aloilla on lauantai lisä. Se, että se on paperin sopimuksessa saunalisän nimellä ei asiaa muuksi muuta.
        Tiedätkö tomppeli kuinka suuri päivä se lauantai oli 1700-1800 luvuilla sepille. He eivät lauantaina töitä tehneet. Moisen ehdottaminenkin sai he suuttumaan. Tämän jälkeen saattoi olla, että seppä ei hänelle suostunut mitään tekemään. Saattoipa siitä olla muidenkin ammattilaisten kanssa ongelmia.

• Anonyymi

Kyllä Supon pitäisi varmuudeksi ottaa demarit tarkkaan seurantaan, ties mitä terroristi-ajatuksia siellä viljellään kuten aikanaan 1917. Liekö itse asiassa poliisin varautuminen ollut ääridemareiden uhan vuoksi?

• Anonyymi

Vieläkö Supo ottaa lahjuksia Issiltä?

• Anonyymi

1918 ei ollut telkkareita, vertaus ontuu.

• Anonyymi

Kas kun et vertaillut suomalaisia palkkoja tai sosiaaliturvaa kehitysmaihin...

• Anonyymi

Saahan upm haluta mitätahansa mut 1918 ei palaa koskaan, onko ay liike saanut sinut täysin sekaisin manibuloitua ?

• Anonyymi

Selkeästi huomaa että niitä punakapinallisia olisi pitänyt teloittaa reilummin, siinä mielessä viittaukset ovat kohdillaan.

• Anonyymi

Onko teillä siellä neuvotteluissa ne valkeat rätit käsivarressa?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      64
      5170
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      2357
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      262
      2342
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2339
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1594
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      219
      1448
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      49
      1028
    8. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      996
    9. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      929
    10. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      927
    Aihe