Enää ei tarvitse arvailla mitä UPM haluaa.
Sama muille, ja hallelujaa.
Jotkut luuli että vuoden 1918 ajat on menneisyyttä ja se aika ei enää palaa, mutta sitä UPM nyt kuitenkin haluaa.
Jussi Pesonen oli telkkarissa
9
179
Vastaukset
- Anonyymi
Pistä vaan sauna lämpiämään ja nauti saunalisästä......
- Anonyymi
Oot sä s tanan tyhmä! Lähes kaikilla aloilla on lauantai lisä. Se, että se on paperin sopimuksessa saunalisän nimellä ei asiaa muuksi muuta.
Tiedätkö tomppeli kuinka suuri päivä se lauantai oli 1700-1800 luvuilla sepille. He eivät lauantaina töitä tehneet. Moisen ehdottaminenkin sai he suuttumaan. Tämän jälkeen saattoi olla, että seppä ei hänelle suostunut mitään tekemään. Saattoipa siitä olla muidenkin ammattilaisten kanssa ongelmia.
- Anonyymi
Kyllä Supon pitäisi varmuudeksi ottaa demarit tarkkaan seurantaan, ties mitä terroristi-ajatuksia siellä viljellään kuten aikanaan 1917. Liekö itse asiassa poliisin varautuminen ollut ääridemareiden uhan vuoksi?
- Anonyymi
Vieläkö Supo ottaa lahjuksia Issiltä?
- Anonyymi
1918 ei ollut telkkareita, vertaus ontuu.
- Anonyymi
Kas kun et vertaillut suomalaisia palkkoja tai sosiaaliturvaa kehitysmaihin...
- Anonyymi
Saahan upm haluta mitätahansa mut 1918 ei palaa koskaan, onko ay liike saanut sinut täysin sekaisin manibuloitua ?
- Anonyymi
Selkeästi huomaa että niitä punakapinallisia olisi pitänyt teloittaa reilummin, siinä mielessä viittaukset ovat kohdillaan.
- Anonyymi
Onko teillä siellä neuvotteluissa ne valkeat rätit käsivarressa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645170Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662357- 2622342
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362339Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191594Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191448Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491028- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927