Taas viime yönä käsi kävi. Hyvin se tuntuu vaik o eri sängyt ja vierekkäin. Tois viikol 5 yötä peräkkäi...
Herään heiluvaan sänkyyn
4
235
Vastaukset
- Anonyymi
Kyl MÄÄKI pelästyin
Mutta se oli mun oma käsi....
har-ahr-ahr-ahr-ahr-ahr-ahr-ahr-ahr-har-ah-ha-shdsalfsaädsäsäsässäsä - Anonyymi
Kiristä sängyn ruuvit ja mutterit. Muuten sänky hajoaa.
- Anonyymi
Mitä sinä siinä vieressä ärjötät ja kitiset.
Siinähän sulla on valmis peli, ei muuta kuin hyppäät sen päälle ja annat mennä. - Anonyymi
Herään hiestä märkänä että caveman designiin tulee joku puuttumaan brutaalisti :(
Miehen tietokonenurkka sotkee sisustus-flown :(
Vierailija
klo 9:19 | 27.5.2020
"Onko muilla ongelmaa? Olen koittanut sisustaa kodistamme harmonista vaaleaa, modernia. Mutta yksi eye-sore on miehen tietokonenurkka. Iso musta laatikko pöydän alla, musta ruma näyttö. Lapsen turvaistuimelta näyttävä räikeä "pelituoli"..
Onko vinkkejä miten tuosta saisi flowhun sopivan? Olen ehdottanut että tietokoneen voisi esim. maalata tai koristella, mutta vastaus on aina "ei".
Miehelle läppäri kouraan ja kammottava tuoli ulos.
Ei nykyään tarvita enää mitään järkyttäviä mustia laatikoita, läppäri jaksaa pyörittää samaa dataa.
Onneksi heitin sekä mihen, että kammottavat kaiuttimet ja seinän kokoisen tv:n ulos. "
https://www.vauva.fi/keskustelu/3770955/miehen-tietokonenurkka-sotkee-sisustus-flown?utm_source=iltasanomat&utm_medium=vauvafi-box&utm_campaign=viihde&utm_content=2-miehen-tietokonenurkka-sotkee-sisustus-flown
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233000
- 681477
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751052Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746