Mua on hymyilyttänyt eilisestä niin että, posket kramppaa. Ihanaa, et meidän välit on niin mutkattomat kaikesta huolimatta. ❤
Sait mut hymyilemään
20
2135
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla samanlainen tilanne menossa. Miksipä aikuinen ihminen käyttäytyisi kuin mikäkin idiootti? Ihmiselle josta välittää tosi paljon 👍🏻☺❤
- Anonyymi
Minäkin hymyilen täällä ja olen hymyillyt jo jonkin aikaa. Ei tunnu maanantaitkaan ikäviltä, kun yhdessä saapi miettiä ja toimia. 😊 Omistautua työlle siinä samalla. Hieman toisillemmekin, mutta hyvän maun rajoissa.
Kohti viikonloppua nyt. Nauttikaa kauniista kelistä 😁 - Anonyymi
Voihan romanssit 🥰 Niin ihanan kamalia kuin ne töissä ovatkin. Arkea sulostuttamassa. Toisia se tosin ärsyttää.
- Anonyymi
On mukavaa olla onnellinen. Edes välillä 😄😃😁
- Anonyymi
Mistä kaikesta, jos saa kysyä?
- Anonyymi
Flirttailusta, joka meni vähän liian pitkälle ja tunteisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meni tunteisiin, kun tuntuu edelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No haittaako se.. flirttailu on ihanaa 💗
- Anonyymi
Ja pahasti menikin tunteisiin😟
- Anonyymi
Oi voi 🥺
- Anonyymi
Ihana M nainen saa hymyn korviin asti, toivottavasti ei ole pahastunut flirtistä
- Anonyymi
Missä päin maailmaa on tämä M-nainen?
- Anonyymi
Tämä M-nainen ei pahastu flirtistä, ainakaan sen tietyn miehen flirtistä. Tulisitkin vaan rohkeammin lähestymään. Sun kanssa haluaisin vaikka mitä.
- Anonyymi
Kannattaa tehdä itseään selvästi esille, sillä pieni flirtti voi sekoittua ystävällisyyteen. Myös yksi M nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa tehdä itseään selvästi esille, sillä pieni flirtti voi sekoittua ystävällisyyteen. Myös yksi M nainen
Komppaan täysin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan ole aina helppoa. Ujommat meistä eivät ainakaan ihan selvään flirttiin aina kykene.
- Anonyymi
Oivoi. Muistan tän täällä palstalla helmikuussa. Jotenkin tuli surullinen olo, kun asiat ei olekaan enää ihan niin.
T. Sivusta, edelleen ja silloinkin.- Anonyymi
Tilanne on muuttunut, mutta oleb edelleen tavoitettavissa. Viestiä vain.
- Anonyymi
Kyllä se siitä M-nainen, rohkeasti vaan. Pidän peukkuja teille! 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se siitä M-nainen, rohkeasti vaan. Pidän peukkuja teille! 👍
En ole M! Kaikki sen kimpussa, kun ei nyt muutakaan ole. Ei se niin kummoinen oo
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564