Aiempia keskusteluja selanneena ilmeisesti hieman kyseenalainen työpaikka. Työpaikkakiusaamista, huonot esimiehet, jatkuva henkilöstön vaihtuminen ja muutenkin huonoa ilmapiiriä. Osaako joku yrityksessä työskentelevät vastata, pitääkö kyseiset väitteet paikkaansa todella?
Okmetic työpaikkana
10
1001
Vastaukset
- Anonyymi
En ole töissä kyseisessä firmassa, mutta olen huomannut että hakee jatkuvasti työntekijöitä, se kertoo siitä että työntekijöiden vaihtuvuus on suuri.
- Anonyymi
Haetaan muuten sen takia uusia työntekijöitä että on viimeisen neljän vuoden aikana investoinut satoja miljoonia ja investoi nytkin kokonaan uuteen tehtaaseen.
- Anonyymi
4 vuotta sit minut potkittiin pois, en tiedä nykytilanne
- Anonyymi
Jokainen tekee oman valinnan, e suosittele.
- Anonyymi
Olin sielä 18-v töis, ei mitään ongelmaa minun alueel. Puhashuonees aina kärhämää, siellä nuoria ihmisiä, ei tullu toistensa kans toimeen. Minä ns konepaja puolel ei ikinä mitään ongelmaa kavereiden kans.
- Anonyymi
Jos sul pysyy käsi momenttiavain ja paineilmatyökalut jatyökalutmekaaniset. Hyvä mahis.
- Anonyymi
Alkupalkka joo huono, lähtises oli 3500€
- Anonyymi
Mutta mul turvakengät liikaa mul varpaat mätii, hautoo ne leikataan pois. Lopetin kotona nyt terveiden jalkojen kans🙂joskus näin
- Anonyymi
Jalat aika tärkeät, en halua ropottijalkoja
- Anonyymi
Nuoret lähtöö pois, vanhat laitostuneet jää sinne mätimään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409