Aiempia keskusteluja selanneena ilmeisesti hieman kyseenalainen työpaikka. Työpaikkakiusaamista, huonot esimiehet, jatkuva henkilöstön vaihtuminen ja muutenkin huonoa ilmapiiriä. Osaako joku yrityksessä työskentelevät vastata, pitääkö kyseiset väitteet paikkaansa todella?
Vastaukset 11
- Anonyymi
En ole töissä kyseisessä firmassa, mutta olen huomannut että hakee jatkuvasti työntekijöitä, se kertoo siitä että työntekijöiden vaihtuvuus on suuri.
- Anonyymi
Haetaan muuten sen takia uusia työntekijöitä että on viimeisen neljän vuoden aikana investoinut satoja miljoonia ja investoi nytkin kokonaan uuteen tehtaaseen.
- Anonyymi
4 vuotta sit minut potkittiin pois, en tiedä nykytilanne
- Anonyymi
Jokainen tekee oman valinnan, e suosittele.
- Anonyymi
Olin sielä 18-v töis, ei mitään ongelmaa minun alueel. Puhashuonees aina kärhämää, siellä nuoria ihmisiä, ei tullu toistensa kans toimeen. Minä ns konepaja puolel ei ikinä mitään ongelmaa kavereiden kans.
- Anonyymi
Jos sul pysyy käsi momenttiavain ja paineilmatyökalut jatyökalutmekaaniset. Hyvä mahis.
- Anonyymi
Alkupalkka joo huono, lähtises oli 3500€
- Anonyymi
Mutta mul turvakengät liikaa mul varpaat mätii, hautoo ne leikataan pois. Lopetin kotona nyt terveiden jalkojen kans🙂joskus näin
- Anonyymi
Jalat aika tärkeät, en halua ropottijalkoja
- Anonyymi
Nuoret lähtöö pois, vanhat laitostuneet jää sinne mätimään.
- Anonyymi00011
No höh, mikä meno
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va571608Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3641151- 132918
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu13732Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63612- 41588
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa90548- 45519
- 45498
- 44456