Mä Tykkään yhdestä miehestä

Anonyymi

Joka tykkää jostain toisesta naisesta. Ja sit yks mies tykkää musta, mutta en tykkää siitä kuin kaverina. Näin menee myös aikuisten kesken. Kuulostaa aika lapselliselta kouluaikaiselta toiminnalta, mutta valitettavasti totta.

T. S

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja sit yks mies vielä rakastaa mua ja mä rakastan sitä. Suhteen dynamiikka ja ongelmat vaan oon paisuneet toisinaan ja menossa kriisi.
      Tulee ehkä ero.
      T. Ap

      • Anonyymi

        Kannattaisi kasvaa aikuiseksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi kasvaa aikuiseksi?

        Sitä samaa sinullekin. Ihan turhaan moralisoit muita täällä. Toisaalta olet varmaan korppu. Yli 30? Mä saan olla vaikka ikilapsi, jos haluan ✝️
        Asia ei sinulle kuulu. Yhtään. On asioita jotka pidetään sisällä. Eli ihan noita normaaleja mistä puhuin itsekin.
        Odotapa, jos sanot sen ääneen, olet lapsellinen. No lapsellisia on sitten paljon!
        Olet varmaan olevinasi joku Jumalatar tai Äiti Teresa. Tekopyhää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi kasvaa aikuiseksi?

        Mut näin kävi oikeasti. Minkä mä sille voin, jos mulle tulee vanha työkaveri sanomaan, että tykkää musta enemmän kuin saisi ja itsellä on menossa kriisi elämässä. Ollut kriisiä jo riittävästi pidempään. Kannattaisi suhtautua muihin ja kirjoituksiin kunnioituksella vaan. Sinä et voi KOSKAAN tietää toisen elämää, kokemuksia ja sielua pelkän kirjoituksen perusteella.
        Saan kertoa asioistani täällä vapaasti. Silti en kerro liikaa, koska samoja kokevat monet muutkin. Ehkä voivat tätä kautta löytää vastauksia ja ainakin kohtalotovereita.
        Kriisi elämässä ja sitten tuli kohdalle oikea enkelimies.
        Sille on tarkoituksensa. Ei se tarkoita, että mä hyppään lennosta uuteen suhteeseen, vaan se pistää tutkimaan itseään ja elämäänsä kriittisesti.
        Se on kasvun paikka. T. Silti ikilapsi


    • Anonyymi

      Minä tykkään kaverina lasteni isästä ja häntä voin auttaa tarvittaessa, mutta etsin sellaista ikäistäni miestä johon voisin rakastua. Joko illanviettopaikasta tai kesällä vaikka kahvilasta, tai sieltä jo hyvin tutulta alueelta, etukäteen ei voi tietää mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

    • Anonyymi

      J💘S

      Niin se vain on eikä muuksi tule muuttumaan!

      J***

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      2163
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1821
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1669
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1597
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1576
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1494
    7. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      125
      1425
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1347
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1306
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1203
    Aihe