Mulle määrättin kyseistä lääkettä ahdistukseen. erehdyin lukemaan haittavaikutuksista ja en ole aloittanut lääkettä. Kokemuksia? Miten vaikuttaa?
Risperidoni ja ahdistus
6
256
Vastaukset
Niihin kirjoitetaan kaikki mahdollinen. Minulla käytössä sama lääke mutta 4mg eikä mitään haittavaikutuksia. Et kertonut annosta mutta on ilmeisesti hyvin pieni annos. Pienissä annoksissa harvoin isompaa haittaa tulee vaikka täällä on paljon pelottelijoita. Nenä saattaa mennä tukkoiseksi mutta se kyllä häviää.
- Anonyymi
No ei pidemmän päälle tainnut olla haittoja. Tosin lihoin kyllä. Olin kyllä aluksi alipainoinen, joten se oli tarpeellistakin.
- Anonyymi
2mg annoksella muutaman kk käytön jälkeen lähti taju ja jouduin lanssilla ensiapuun missä lääkitys lopetettiin, melkein kuukauden ajan lopetuksen jälkeen kärsin jatkuvasta huimauksesta, puutumisesta, sydän ongelmista ja kouristuksista.
- Anonyymi
Jatkoa.Mikäli en olisi saanut kahdelta eri lääkäriltä lausuntoa jossa lääkitys todettiin todennäköisesti/varmasti oireiden aiheuttajaksi omaan sanaani olisi tuskin terv. huollossa uskottu.
- Anonyymi
Vain otettu lääke auttaa.
- Anonyymi
Nosti rajusti minulla painoa lyhyessä ajassa v. 1997 ja nestettä kertyi samoin. Ei tahtonut paino pudota lopettamisen jälkeenkään. Ei sinänsä juuri muita sivuvaikutuksia.
Mutta kaikkihan me olemme yksilöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621533
- 60889
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe44833- 55795
- 95725
Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka32719Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi57654Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56648Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa34631Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39596