Mulle määrättin kyseistä lääkettä ahdistukseen. erehdyin lukemaan haittavaikutuksista ja en ole aloittanut lääkettä. Kokemuksia? Miten vaikuttaa?
Risperidoni ja ahdistus
6
148
Vastaukset
Niihin kirjoitetaan kaikki mahdollinen. Minulla käytössä sama lääke mutta 4mg eikä mitään haittavaikutuksia. Et kertonut annosta mutta on ilmeisesti hyvin pieni annos. Pienissä annoksissa harvoin isompaa haittaa tulee vaikka täällä on paljon pelottelijoita. Nenä saattaa mennä tukkoiseksi mutta se kyllä häviää.
- Anonyymi
No ei pidemmän päälle tainnut olla haittoja. Tosin lihoin kyllä. Olin kyllä aluksi alipainoinen, joten se oli tarpeellistakin.
- Anonyymi
2mg annoksella muutaman kk käytön jälkeen lähti taju ja jouduin lanssilla ensiapuun missä lääkitys lopetettiin, melkein kuukauden ajan lopetuksen jälkeen kärsin jatkuvasta huimauksesta, puutumisesta, sydän ongelmista ja kouristuksista.
- Anonyymi
Jatkoa.Mikäli en olisi saanut kahdelta eri lääkäriltä lausuntoa jossa lääkitys todettiin todennäköisesti/varmasti oireiden aiheuttajaksi omaan sanaani olisi tuskin terv. huollossa uskottu.
- Anonyymi
Vain otettu lääke auttaa.
- Anonyymi
Nosti rajusti minulla painoa lyhyessä ajassa v. 1997 ja nestettä kertyi samoin. Ei tahtonut paino pudota lopettamisen jälkeenkään. Ei sinänsä juuri muita sivuvaikutuksia.
Mutta kaikkihan me olemme yksilöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2002891
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss632730Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232082- 691695
- 1431483
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1811430Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1111401Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1391355- 901314
Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2291181