Uskaltaako vanhempi mies lähestyä 15v nuorempaa naista?

Anonyymi

Hei,

Olen 40v nainen ja kiinnostunut itseäni vanhemmasta herrasmiehestä. Hän on ihana!
Huomaavainen, älykäs, seksikäs ja todella päättäväinen.
Olen aivan rakastunut häneen, mutta en kehtaa tehdä aloitetta.
Olemme tekemisissä vain ammatillisesti, ja suhteemme on hyvin asiallinen.
Haluaisin tehdä aloitteen, mutta en oikein tiedä miten, enkä ole varma kokeeko hän samoin.

Mitä mieltä olette huomioistani, jotka mielestäni voivat kertoa molemminpuolisesta kiinnostuksesta:
- hän on minuun jonkin verran yhteydessä, aina hyvällä syyllä tosin.
- välillä viittaa siihen, että on minua vanhempi, ja ottaa sen puheeksi - miksi?
- kun tapaamme, hän katsoo yllättävän avoimesti ja arvioivasti. Ei kuitenkaan niin, etteikö pitäisi näkemästään.
- hän on alkanut enemmän juttelemaan myös henkilökohtaisia asioita.

Mitä mieltä? Pelkkää ystävällisyyttä vai voisiko onkia multa, että olenko kiinnostunut hänestä?

10

436

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tää on vissii sama nainen joka kirjottelee miehensä puolesta kun on mustasukkainen miehen mielitystä työkaverista ( aiempi melkein vastaava alotus). Koittanu jo kumminkin päin. Mitä jos ihan itse tulkitsisit tilanteen ja puhuisit suoraan , voisi helpottaa asiaa kovasti. Hankkikaa elämä

• Anonyymi00002

"Kuminaaman kyselytunti". -sivu

• Anonyymi00003

Seksi houkuttaa ja jotkut ovat sen suhteen valmiimpia panostamaan sen toteutumiseen paljon enemmän kuin toiset? Vaarana on, et ikävät kokemat voivat leikin lopettaa piankin? Hyväksikäyttö, huijatuksi tulemisen tunteet voivat myrkyttää ilmapiirin.

• Anonyymi00006

Vanha juttu jo mutta omalta kohdalta voin sanoa tuohon että vanhempi mies kaipaa vahvistusta sille että oikeaa mielenkiintoa on olemassa

• Anonyymi00007

Itse olen tuon naisen asemassa. Kiinnostunut itseäni yli 10 vuotta vanhemmasta työkaverista. Ilmassa on hyvä yhteys ja pieniä kosketuksia välillä. En vaan tiedä miten toimia, kun varattuja ollaan molemmat.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Itse olen tuon naisen asemassa. Kiinnostunut itseäni yli 10 vuotta vanhemmasta työkaverista. Ilmassa on hyvä yhteys ja pieniä kosketuksia välillä. En vaan tiedä miten toimia, kun varattuja ollaan molemmat.

Puhumalla monet asiat ratkeaa parhaiten. Känni hölmöilyistä voi syntyä kiusallisia tilanteita? Jota en suosittele, jos viihdyt työssäsi.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

20:48:49 Meneekö kovin monen elämä uusiksi jos suhde käynnistyy, lapsia?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

20:48:49 Meneekö kovin monen elämä uusiksi jos suhde käynnistyy, lapsia?

Aikuisia ovat jo

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Aikuisia ovat jo

20:48:49 Kannattaisiko ehkä vähän lisätä lämpöä ja katsoa mitä tapahtuu, ei ihan täysillä mutta melkein. Siten että ehtii vielä jarrujakin painamaan

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      29
      3848
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      542
      2792
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      56
      2330
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      218
      2321
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1839
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1560
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      56
      1541
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1419
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1304
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1235
    Aihe