Tää studiokiekko julkaistiin vuonna 1994.
Annan 2/5 tähtipistettä.
Heidi Kyrö-Heidi kyrö
12
525
Vastaukset 12
- Anonyymi
Annan 4 ja puoli / 5. Tämmösiä hienoja kaipaa..
- Anonyymi
Pelkään, uusi huippu biisi. Jatkoon🤩🤩
- Anonyymi
Onpa tuo Heidi Kyrön PELKÄÄN biisi
ajankohtainen ja osuva ! Pysäyttäväkin jollain tapaa
Tosi hieno !
Terv. sarita
- Anonyymi
Pelkään. Aivan mahtava kappale. Miksi se ei soi YLE:llä????
- Anonyymi
Miksi se ei tosiaan soi Radio Suomessa??? Tätä olemme mietineet kans, kun paljon huonompaa kuuluu vähän väliä. Tuo on laadukas, tyylikäs, hieno.
https://youtu.be/fOchFfwJagY - Anonyymi
Surullista , mutta totta, tätä pelkäsin !
Upea biisi, mutta ei saa, ei anneta soittoja !
Hyvää yötä !
Terv. Taru ja Laura - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se ei tosiaan soi Radio Suomessa??? Tätä olemme mietineet kans, kun paljon huonompaa kuuluu vähän väliä. Tuo on laadukas, tyylikäs, hieno.
https://youtu.be/fOchFfwJagYUskomatonta , että ei Radio Suomess , Ylellä ! Onko liian hyvä biisi ! Tekijät ainakin huipuja !! Ja syy on , ettei soi ???? Miettikää @@
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://youtu.be/fOchFfwJagYTodella upea biisi ! Ei näköjään soittaminen ole biisin tasosta kiinni. Muut tekijät ratkaisee kun tää ei soi. Huippubiisi, ikävää, kun näin hyvää biisiä ei soiteta !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella upea biisi ! Ei näköjään soittaminen ole biisin tasosta kiinni. Muut tekijät ratkaisee kun tää ei soi. Huippubiisi, ikävää, kun näin hyvää biisiä ei soiteta !
Aivan, tässä laulussa on jotain :)
T. Sanna - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, tässä laulussa on jotain :)
T. SannaEhdottomasti yksi parhaista lauluista, mitä olen kuullut. HEIDIN , PELKÄÄN , nyt suosikkini. Aivan huippu !!
T. Hanna
- Anonyymi
Miksi se ei tosiaan soi? Loistobiisi. Juuri tuli kuunneltua youtubesta.
- Anonyymi
Niin , mietippä sitä... ei se soittaminen siitä biisin tasosta ja laadusta kiinni ole tietenkään !! Surullista on
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981067
- 50912
- 119883
- 145857
- 70667
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40649Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu186607- 32559
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti47558- 68544
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja62534- 80530
- 39489
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35484Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i3464- 45463
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31456- 41456
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks61450Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74446