Siinä se nyt taas kerran nähtiin. Siskoni lupaukset tulla käymään, ei enää jaksa kiinnostaa mokoman alkkiksen paskan jauhanta. Tärkeämpää lienee vetää kännit ja jauhaa paskaa ympäri kyliä kun käydä isäänsä moikkaamassa.
Lämpimikseen lupailet
4
62
Vastaukset
- Anonyymi
ei ole luottamista näihin tyyppeihin, itse otin etäisyyttä sillä alkkis pilaa muidenkin elämän t.samaa kokenut
- Anonyymi
Alkoholismin luonteeseen kuuluu, että riippuvuus on niin hankala, ettei henkilö joka on riittävän tiuhaan, ja määrien noustua paljon kerralla toistuvasti, käyttänyt- ei hän pysty tilanteensa takia pitämään lupauksiaan. Lupaukset ovat enemmänkin toiveajattelua, häneltä itseltään, että hän olisi jotakin mahtanut riippuvuudelleen ja se olisi hävinnyt, ja hän pystyisi olemaan juomatta, ja tai krapulassa, että pystyy hoitamaan asioitaan ja ihmissuhteitaan.
Mutta: aineen eli alkoholin tarve, ajaa hänet juomaan.
Eikö henkilöä saa suostumaan minkäänlaiseen hoitoon lähtemään? - Anonyymi
Älä ruikuta täällä.
- Anonyymi
Siskosi lupasi tulla käymään?En nyt ymmärrä?Jos hän ei jaksa? Älä pydä enää,jos soitaa tulee,älä noteraa asia .Sano on menoja .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275373
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34697- 1591788
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551466Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais131297Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231144- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701033viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101013- 37859