Siinä se nyt taas kerran nähtiin. Siskoni lupaukset tulla käymään, ei enää jaksa kiinnostaa mokoman alkkiksen paskan jauhanta. Tärkeämpää lienee vetää kännit ja jauhaa paskaa ympäri kyliä kun käydä isäänsä moikkaamassa.
Lämpimikseen lupailet
4
59
Vastaukset
- Anonyymi
ei ole luottamista näihin tyyppeihin, itse otin etäisyyttä sillä alkkis pilaa muidenkin elämän t.samaa kokenut
- Anonyymi
Alkoholismin luonteeseen kuuluu, että riippuvuus on niin hankala, ettei henkilö joka on riittävän tiuhaan, ja määrien noustua paljon kerralla toistuvasti, käyttänyt- ei hän pysty tilanteensa takia pitämään lupauksiaan. Lupaukset ovat enemmänkin toiveajattelua, häneltä itseltään, että hän olisi jotakin mahtanut riippuvuudelleen ja se olisi hävinnyt, ja hän pystyisi olemaan juomatta, ja tai krapulassa, että pystyy hoitamaan asioitaan ja ihmissuhteitaan.
Mutta: aineen eli alkoholin tarve, ajaa hänet juomaan.
Eikö henkilöä saa suostumaan minkäänlaiseen hoitoon lähtemään? - Anonyymi
Älä ruikuta täällä.
- Anonyymi
Siskosi lupasi tulla käymään?En nyt ymmärrä?Jos hän ei jaksa? Älä pydä enää,jos soitaa tulee,älä noteraa asia .Sano on menoja .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818