Entinen puoliso unessa

Anonyymi

Erosta kohta kolme vuotta ja viime yönä näin unta entisestä puolisosta.

Mitä tästä pitäisi ajatella? Tämä päivä on mennyt vähän kummallisissa fiiliksissä ja on sellainen tunne, että onhan se sääli ettei ole edes puheyhteyttä.

12

128

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä on se syy, että ei ihminen uskalla kertoa unistaan muille. Ke rupeavat tekemään johtopäätöksiä nähdyistä unista.

Jos näet unta homoseksistä, olet varmaan kaapissa.

Jos näet unta exsästä, et varmaan ole päässyt hänestä yli.

jne.

Vastaukseni on: ei pidä ajatella mitään.

• Anonyymi

Sinä paraskin profeetta.🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä paraskin profeetta.🙄

Näen jatkuvasti unia. Näen koulukavereista, välillä niistä kiusaajistakin,näen sukulaisista,näen eksistä ja heidän uusista puolisoista ,näen lapsuudesta,siskoista ja veljistä. Tapaan heitä unissani. Uni elämäni on rikasta ja antoisaa. Siellä ollaan hyviä ystäviä kaikki me ja mitään pahaa ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näen jatkuvasti unia. Näen koulukavereista, välillä niistä kiusaajistakin,näen sukulaisista,näen eksistä ja heidän uusista puolisoista ,näen lapsuudesta,siskoista ja veljistä. Tapaan heitä unissani. Uni elämäni on rikasta ja antoisaa. Siellä ollaan hyviä ystäviä kaikki me ja mitään pahaa ei ole.

Yhdessä unessa yksi eksäni näytti opettaakseen että ole rohkea ja tee perässä. Hyppäsi ja hukkui. Hyppäsin perään ja vedin vettä henkeen. Hän valopallona tuli ja takoi veden keuhkoistani. Ei antanut minun hukkua. Meillä on sielun yhteys vaikka väärä pari oltiinkin loppuelämäksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhdessä unessa yksi eksäni näytti opettaakseen että ole rohkea ja tee perässä. Hyppäsi ja hukkui. Hyppäsin perään ja vedin vettä henkeen. Hän valopallona tuli ja takoi veden keuhkoistani. Ei antanut minun hukkua. Meillä on sielun yhteys vaikka väärä pari oltiinkin loppuelämäksi.

Itse hänet jätin mutta itkin niin lohduttomasti kun tajusin hänen hukkuneen. Olin tukehtua omaan itkuuni ja hän tuli ja pakotti minut hengittämään. Silti en häntä tahdo,ainakaan sellaisena kun jänet jätin aikoinaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse hänet jätin mutta itkin niin lohduttomasti kun tajusin hänen hukkuneen. Olin tukehtua omaan itkuuni ja hän tuli ja pakotti minut hengittämään. Silti en häntä tahdo,ainakaan sellaisena kun jänet jätin aikoinaan.

Rakas oletko se sinä?

Minä en ole enää sama. Minulla on uusi puujalka, vanhasta irtosi tikkuja.

Varmasti tunnistat minut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakas oletko se sinä?

Minä en ole enää sama. Minulla on uusi puujalka, vanhasta irtosi tikkuja.

Varmasti tunnistat minut.

Yks tikku ei osunut. Sori.😐

• Anonyymi

Nämä kolme viestiä on samalta. Olen satavarma että hän nämä tunnistaa. Henkinen yhteys on ainetta enempää. Enkä häntä tahdo. Ei hänkään ehkä minua mutta sielun yhteys pysyy.

• Anonyymi

Tai ehkä joo jos hän henkisesti kasvaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai ehkä joo jos hän henkisesti kasvaisi.

En aio koskaan kasvaa. En ole oppinut mitään, enkä opi.

• Anonyymi

Hyvä näinkin😊

• Anonyymi

Siltikin .tiedän meidän yhteisen oppikoulun. Meidän ylitsepursuavan yhteyden. Juoksen pakoon ja se juoksee perässä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      178
      14576
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      117
      10390
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      106
      9259
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      25
      8710
    5. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      50
      8390
    6. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      49
      6857
    7. 179
      6445
    8. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      147
      5299
    9. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      29
      5282
    10. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      425
      1458
    Aihe