Erosta kohta kolme vuotta ja viime yönä näin unta entisestä puolisosta.
Mitä tästä pitäisi ajatella? Tämä päivä on mennyt vähän kummallisissa fiiliksissä ja on sellainen tunne, että onhan se sääli ettei ole edes puheyhteyttä.
Entinen puoliso unessa
12
94
Vastaukset
Tämä on se syy, että ei ihminen uskalla kertoa unistaan muille. Ke rupeavat tekemään johtopäätöksiä nähdyistä unista.
Jos näet unta homoseksistä, olet varmaan kaapissa.
Jos näet unta exsästä, et varmaan ole päässyt hänestä yli.
jne.
Vastaukseni on: ei pidä ajatella mitään.- Anonyymi
Sinä paraskin profeetta.🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä paraskin profeetta.🙄
Näen jatkuvasti unia. Näen koulukavereista, välillä niistä kiusaajistakin,näen sukulaisista,näen eksistä ja heidän uusista puolisoista ,näen lapsuudesta,siskoista ja veljistä. Tapaan heitä unissani. Uni elämäni on rikasta ja antoisaa. Siellä ollaan hyviä ystäviä kaikki me ja mitään pahaa ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näen jatkuvasti unia. Näen koulukavereista, välillä niistä kiusaajistakin,näen sukulaisista,näen eksistä ja heidän uusista puolisoista ,näen lapsuudesta,siskoista ja veljistä. Tapaan heitä unissani. Uni elämäni on rikasta ja antoisaa. Siellä ollaan hyviä ystäviä kaikki me ja mitään pahaa ei ole.
Yhdessä unessa yksi eksäni näytti opettaakseen että ole rohkea ja tee perässä. Hyppäsi ja hukkui. Hyppäsin perään ja vedin vettä henkeen. Hän valopallona tuli ja takoi veden keuhkoistani. Ei antanut minun hukkua. Meillä on sielun yhteys vaikka väärä pari oltiinkin loppuelämäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdessä unessa yksi eksäni näytti opettaakseen että ole rohkea ja tee perässä. Hyppäsi ja hukkui. Hyppäsin perään ja vedin vettä henkeen. Hän valopallona tuli ja takoi veden keuhkoistani. Ei antanut minun hukkua. Meillä on sielun yhteys vaikka väärä pari oltiinkin loppuelämäksi.
Itse hänet jätin mutta itkin niin lohduttomasti kun tajusin hänen hukkuneen. Olin tukehtua omaan itkuuni ja hän tuli ja pakotti minut hengittämään. Silti en häntä tahdo,ainakaan sellaisena kun jänet jätin aikoinaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse hänet jätin mutta itkin niin lohduttomasti kun tajusin hänen hukkuneen. Olin tukehtua omaan itkuuni ja hän tuli ja pakotti minut hengittämään. Silti en häntä tahdo,ainakaan sellaisena kun jänet jätin aikoinaan.
Rakas oletko se sinä?
Minä en ole enää sama. Minulla on uusi puujalka, vanhasta irtosi tikkuja.
Varmasti tunnistat minut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas oletko se sinä?
Minä en ole enää sama. Minulla on uusi puujalka, vanhasta irtosi tikkuja.
Varmasti tunnistat minut.Yks tikku ei osunut. Sori.😐
- Anonyymi
Nämä kolme viestiä on samalta. Olen satavarma että hän nämä tunnistaa. Henkinen yhteys on ainetta enempää. Enkä häntä tahdo. Ei hänkään ehkä minua mutta sielun yhteys pysyy.
- Anonyymi
Tai ehkä joo jos hän henkisesti kasvaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai ehkä joo jos hän henkisesti kasvaisi.
En aio koskaan kasvaa. En ole oppinut mitään, enkä opi.
- Anonyymi
Hyvä näinkin😊
- Anonyymi
Siltikin .tiedän meidän yhteisen oppikoulun. Meidän ylitsepursuavan yhteyden. Juoksen pakoon ja se juoksee perässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822138
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641856Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451824- 1231533
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1721361Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia631357Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771181- 711001
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P30995- 15949