Entinen puoliso unessa

Anonyymi

Erosta kohta kolme vuotta ja viime yönä näin unta entisestä puolisosta.

Mitä tästä pitäisi ajatella? Tämä päivä on mennyt vähän kummallisissa fiiliksissä ja on sellainen tunne, että onhan se sääli ettei ole edes puheyhteyttä.

12

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä on se syy, että ei ihminen uskalla kertoa unistaan muille. Ke rupeavat tekemään johtopäätöksiä nähdyistä unista.

Jos näet unta homoseksistä, olet varmaan kaapissa.

Jos näet unta exsästä, et varmaan ole päässyt hänestä yli.

jne.

Vastaukseni on: ei pidä ajatella mitään.

• Anonyymi

Sinä paraskin profeetta.🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä paraskin profeetta.🙄

Näen jatkuvasti unia. Näen koulukavereista, välillä niistä kiusaajistakin,näen sukulaisista,näen eksistä ja heidän uusista puolisoista ,näen lapsuudesta,siskoista ja veljistä. Tapaan heitä unissani. Uni elämäni on rikasta ja antoisaa. Siellä ollaan hyviä ystäviä kaikki me ja mitään pahaa ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näen jatkuvasti unia. Näen koulukavereista, välillä niistä kiusaajistakin,näen sukulaisista,näen eksistä ja heidän uusista puolisoista ,näen lapsuudesta,siskoista ja veljistä. Tapaan heitä unissani. Uni elämäni on rikasta ja antoisaa. Siellä ollaan hyviä ystäviä kaikki me ja mitään pahaa ei ole.

Yhdessä unessa yksi eksäni näytti opettaakseen että ole rohkea ja tee perässä. Hyppäsi ja hukkui. Hyppäsin perään ja vedin vettä henkeen. Hän valopallona tuli ja takoi veden keuhkoistani. Ei antanut minun hukkua. Meillä on sielun yhteys vaikka väärä pari oltiinkin loppuelämäksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhdessä unessa yksi eksäni näytti opettaakseen että ole rohkea ja tee perässä. Hyppäsi ja hukkui. Hyppäsin perään ja vedin vettä henkeen. Hän valopallona tuli ja takoi veden keuhkoistani. Ei antanut minun hukkua. Meillä on sielun yhteys vaikka väärä pari oltiinkin loppuelämäksi.

Itse hänet jätin mutta itkin niin lohduttomasti kun tajusin hänen hukkuneen. Olin tukehtua omaan itkuuni ja hän tuli ja pakotti minut hengittämään. Silti en häntä tahdo,ainakaan sellaisena kun jänet jätin aikoinaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse hänet jätin mutta itkin niin lohduttomasti kun tajusin hänen hukkuneen. Olin tukehtua omaan itkuuni ja hän tuli ja pakotti minut hengittämään. Silti en häntä tahdo,ainakaan sellaisena kun jänet jätin aikoinaan.

Rakas oletko se sinä?

Minä en ole enää sama. Minulla on uusi puujalka, vanhasta irtosi tikkuja.

Varmasti tunnistat minut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakas oletko se sinä?

Minä en ole enää sama. Minulla on uusi puujalka, vanhasta irtosi tikkuja.

Varmasti tunnistat minut.

Yks tikku ei osunut. Sori.😐

• Anonyymi

Nämä kolme viestiä on samalta. Olen satavarma että hän nämä tunnistaa. Henkinen yhteys on ainetta enempää. Enkä häntä tahdo. Ei hänkään ehkä minua mutta sielun yhteys pysyy.

• Anonyymi

Tai ehkä joo jos hän henkisesti kasvaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai ehkä joo jos hän henkisesti kasvaisi.

En aio koskaan kasvaa. En ole oppinut mitään, enkä opi.

• Anonyymi

Hyvä näinkin😊

• Anonyymi

Siltikin .tiedän meidän yhteisen oppikoulun. Meidän ylitsepursuavan yhteyden. Juoksen pakoon ja se juoksee perässä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2671
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1228
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1125
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      998
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      939
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      865
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      845
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      845
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      822
    Aihe