Nyt kun mies on flunssassa

Anonyymi

Niin minäkin joudun olee karanteenissa. Mieheni flunssa vain pahentunut ja kestänyt pitkään. Ensin oli yskää kolme viikkoa ja nyt alkanut nenä vuotamaan oikein kunnolla eli nuha flunssaa.

21

75

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luojan kiitos että olen vahva nainen ollut ja olen edelen.Miestä ei husholini ole. Miehlä saa olla ihan oma asunto.Ei tarvitse sssitä funtsaa onko korona tai ei sillä.Vaikka on pient tulot yksin ja mukavaa olisi miehen tulot lisänä.EI ikinä.Kuten Mae West lausui .aviolitto on laitos ja en ole laitos kypsä!terv. Itä-Helsinki vanha nainen.

    • Ne meinaa avata baarit ja korona flunssa alkaa levitä todella paljon.

    • Anonyymi

      Baareja ei pitäisi avata tänä vuonna. Aion olla erossa ihmisistä koska en halua mitään flunssa koronaa.

    • Anonyymi

      Karanteeni on tämän ukon ihannetila. Nais meni edes jo vuosia sitten. Nyt vain hengailen ja katselen ATK:n ihmeellistä maailmaa. Kätevästi nykyisin muutkin, kuin kyläkauppiaat tuovat ostokset ihan kotiin asti.

      Timppa nauttii tästä tilanteesta ja toivoo, ettei se koskaan lopu.

    • Anonyymi

      Minä en ole karanteenissa, mä tein pitkää päivää. Menin töihin 06.15 ja tarkoitus oli lähteä kotiin n. klo 12. kun lounas oli syöty ja jatkaa työvuorolistojen puhtaaksi kirjoittamista kotona. Iltavuoroon ei kokki saapunut, soitti ett mukulat oli passitettu koulusta kotiin; korona karanteriin 12v. ja 9v. olivat positiivisia, 7v. oli altistunut vanhemmista sisaruksistaan, joten samaa kotimatkaa tulivat kaikki kotiin klo.11.
      Kokki soitti ett näin on päässyt tapahtumaan, miten sen hänen karanteeninsa laita on?
      Hänellä ei ole mitään oireita, onko jäätävä kotiin vai tuleeko töihin?

      Sanoin ett tänne ett taatusti tule! Minkäänlaista riskiä ett tartuttaisit piilevää koronaa ei oteta. Viikko ainakin vapaata, sitt testi työterveysasemalla; varaa aika jo valmiiksi. Yritin löytää tuuraajan, turhaan. Unskilla oli 2 vrk:n VP, huomenna lupasi tulla jo töihin, tänään ei sopinut. Oli hieman viihteellä, naisystävänsä kanssa kotona.

      Niin mä paikkasin sitt iltavuoron kokonaan. Tuli työpäivän pituudeksi 14h, ja Mimmi oli jo nukkumassa, kun mä vasta kotiuduin. EI hyvä! Huomen aamulla jälleen töihin klo.7 . Yökkö laittaa vedet kiehumaan valmiiksi ja mä jatkan siitä keittiössä, kunnes Unski tulee iltavuoroon klo 12. Yökkö pitää aamuraportin, mä en taatusti ehdi siihen mukaan.

      Ihan oikeesti mä en ymmärrä miksi rajoitteet pitää purkaa juuri nyt, tauti riehuu mukulien joukossa tällä hetkellä. Vaikka lapset eivät kovin sairaita edes olisi, he ovat kuitenkin potentiaaliset taudin levittäjät kotonaan, vanhemmilleen.
      Kun kokin muksut kerta sairastaa koronaa, ei kokkikaan minusta voi mukulia yksin kotiin jättää sairastamaan. Enkä mä halua ottaa minkään laista riskiä, ett hoivan asukkaista joku saisi tartunnan, siitä huolimatta ett kaikki ollaan rokotettuja.

      Rokotteilla kun ei näytä 100% suojaa saavutettavan.
      trollikka

    • Anonyymi

      Naapurilla on terve nokka vielä..

    • Anonyymi

      Mulla on (kuvitelma mies). Silläkin on flunssa. Silitän sitä. Mutta se itkee. Vaippoja ei ole.. mitä tehdä..?

    • Anonyymi

      Minäkin olen kärsinyt kolmisen päivää flunssan kourissa. Koronatesti näytti negatiivista, mutta olo oli todella sairas kuumeessa ja kovassa kurkkukivussa. Nyt tänään illansuussa vihdoin tunnen taas olevani elossa. Voin vihdoin taas yhtä hyvin kuin ennen sairastumistani, joka veti minut ihan petipotilaaksi. Onnentunne oli sanoinkuvaamaton, kun heräsin viimeisiltä päikkäreiltä ja tunsin itseni taas terveeksi. :))))

      • Anonyymi

        Niin, terveyttä ei voi arvostaa tarpeeksi ennen kuin sen on menettänyt. Edes sitten kolmeksi päiväksi. :)


    • Anonyymi

      Rokotteet voivat myös aiheuttaa oireita, varsinkin jos on noita erittäin tehokkaita biontechin juttuja :D

    • Anonyymi

      28-vuoden sairausloma sitten automaattisesti ;D

      Itseäni kyllä huvittaa tai siis hauskaa käydä sairaanhoitajilla ottamassa rokotteitakin..

    • Anonyymi

      Varoittivat kyllä sairaanhoitajat että: ei saisi olla astmaa tai sellaista koska tämä biontechinn juttu on tehokas juttu sitten että... joo ei ole, voi aiheuttaa erinäisiä oireita tehokkuudellaan :FD

    • Anonyymi

      Kaksi laasaeia oli suihkun pohjalla eli kakszi pikkiä biontechiä D:;

    • Anonyymi

      Joku Minna-Eerikki Varaton peruuttaa terveysaikojasi :D

    • Anonyymi

      Varoityuksia tulee sairaanhoitajiltatuon rokotteen biontech suhteen että voi tulla omintkeisia juttyuja, mutta ei hengenbvaaraa...

    • Anonyymi

      Ja että roktevastaiset hörhöt ovat lähteneet nyt tälle linjalle. AIDS myös vahvistaa immuunipuolustusta?

    • Anonyymi

      Tuollainen olisi hyvä: 3 senttiä vbuosipalkalla, miten sen sijoita jatulet miljardööriksi hehehh :D

    • Anonyymi

      Minulla on nyt hyvä asiakirjat kunnossa, virallinen EU-sertifikaatti jotta on rokotettu 3/3 rokotteita sitä viontechiä :D

    • Anonyymi

      On iskenyt nyt päälle tuo COVID-50 ;:D

      Kaikki ova flunssassa...

    • Anonyymi

      Olen ollut joulusta saakka flunssassa. Rokotteella ei ole mitään suojaa. Rokote on suurin kusetus koskaan. Ei mikään lääke ole tehonnut tähän flunssaan ja yskään mitä itsellä on. En ole nukkunut kuukauteen ja on se kumma kun ei väsytä yhtään vaikka viime yökin meni täysin valvoessa ja yskiessä.

    • Anonyymi

      Montakohan kymmentätuhataq tartunnan saanuttaq tänäänkin tulee, tekeekö virus kympptonnien uuden ennätyksen jälleen ;D¨

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      423
      1826
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      186
      1475
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      156
      1358
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe