Tältä tuntuu kun hyvä kaveri ymmärtää minua täydellisesti

Anonyymi

Täytyy kertoa nyt viime viikonlopun aika tunteikas kohtaaminen kahden parhaimman kaverini kanssa, josta seurasi aika syvällinen keskustelu ja vähän silmätkin kostuivat siinä samala.

Olen 20-vuotias ja minulla on samanikäinen veli, eli olemme identtiset kaksoset. Lauantaina olimme vanhempiemme mökillä ja mukana oli kaksi parasta ystäväämme jotka ovat myös 20-vuotiaita ja kaksosia, tosin eivät identtisiä. Sinä illan aikana (taisi olla puoliltaöin) istuimme keittiössä sellaisen baaritiskimäisen korkean pöydän ääressä korkeilla jakkaroilla syömässä pitsaa. https://koopertins.com/images/coole-Bar-in-der-K-C3-BCche.jpg

Minä olen meistä kahdesta se vanhempi "isoveli" (vain muutamalla minuutilla) ja samalla puolella pöytää vieressäni istui myös tämän toisen veljen isoveli ja tietenkin vastapäätä istuivat molempien pikkuveljet. Pitsan syönnin jälkeen molemmat pikkuveljet lähtivät olohuoneen sohvalle katsomaan televisiota ja me isoveljet jäimme vielä istumaan pöydän ääreen. Meillä oli suora näkymä olohuoneeseen ja sohvalle joka oli selin keittiöönpäin.

Siinä sitten kaikenlaista jutellessamme molemmat ikään kuin mitään sanomatta aloimme katsomaan pikkuveljiemme keskustelua ja kanssakäymistä siellä sohvalla. Jonkin aikaa olimme hiljaa mitään sanomatta, lähinnä molemmat käteen nojaten ja käsi poskella sinne sohvalle päin katsellen. Kunnes tämä toinen isoveli katsoi minuun päin ja sanoi hyvin hiljaisella äänellä minulle että "ylpeät isoveljet ne vaan tässä katselee".

Tuo sanonta iski minuun niin voimakkaasti että huokaisin ja sanoin että "niin". Hetken hiljaisuuden jälkeen hän sanoi että "kyllä me olemme onnekkaita", "olemme voittaneet lottovoittoa vastaavan potin elämän lottoarvonnassa, kun meillä on kaksoisveljet."
Vaikka olenkin joskus itsekseni asiaa ajatellut, niin se että joku toinen tunsi samoin ja sanoi sen vieläpä ääneen, sai tunteet pintaan. Juuri silloin tunsin aivan äärettömän suurta ylpeyttä veljestäni ja uskon että vieressäni istunut isoveli tunsi samoin omasta veljestään. Lisäksi hän laittoi kätensä minun selkääni vasten ja taputti muutaman kerran ja hieroi selkääni muutamalla käden liikkeellä. Ja kun katsoin häneen päin, niin näin hänen silmänsä hivenen kostuneen. Kuten kävi minullekin. Siitä vähän häkeltyneenä kumpikin nopeasti yritti pyyhkiä silmiä kuivaksi. Samalla hänen pikkuveljensä sattui katsomaan olohuoneesta meitä päin ja kysyi "mitä te oikein teette?" ja jatkoi "ette kai te itke siellä?"

Se oli hivenen nololta vaikuttava tilanne kun isoveljet joidenka pitäisi olla vahvoja, olivatkin itkeneet kahdestaan. Kun tulimme sitten olohuoneen puolelle, niin molemmat pikkuveljet jatkoivat jankutusta "mitä siellä tapahtui kun te pyyhitte silmiänne" Siinä sitten hieman nolostuneena kerrottiin meidän kahdenvälisestä herkästä hetkestä, johonka he hieman naurahtivat. Tosin aika pian sen jälkeen he molemmat tajusivat että se ei ollutkaan mikään vitsi, vaan olimme tosissamme ja olin huomaavinani että se teki myös heihin vaikutuksen koska hekin menivät vähäksi aikaa hiljaisiksi.

No ilta jatkui sitten aika normaalisti television katsomisella aina lähes kolmeen asti aamuyöllä, kunnes menimme nukkumaan.
Jälkeenpäin mietin että jännä mitenkä tunteet pääsevät joskus ryöpsähtämään täysin hallitsemattomasti, kun sattuu olemaan sellaisessa seurassa joista todella välittää ja joilla on samanlainen henkilöhistoria tunneside toisiinsa kuin meilläkin.
Olemme tunteneet toisemme aina ekaluokalta asti ja meitä on jopa joskus nimitetty nelosiksi, kun olemme liikkuneet usein yhdessä.

40

2258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla on kaksi ihanaa siskoa ja äiti, jotka ovat elämässäni tavalla tai toisella lähes päivittäin. Minä ainoana miehenä olen siis hyvinkin hukassa ja isäni minut hylättyään olen menettänyt sen kaiken turvan ja merkityksen. Halusin armeijaan ja upseeriksi, mutta ilman isän tukea ja esimerkkiä en uskaltanut edes kasarmille asti. Pelkäsin perheeni puolesta, sillä isän lähdön jälkeen tuli toinen mies elämäämme. Uhkaili ja pahoinpiteli, hyökkäsi milloin vain. Emme voineet vain hänelle mitään, koska välitimme hänestä siitä huolimatta. Hän menehtyi myöhemmin ja jäin pahasti yksin, siis miehenä pelkkien naisten keskelle. Pelko hallitsee ja se saa minut aggressiiviseksi ja uhkaavaksi. Rakkaat sisareni ja äitini saavat sitä pahuutta kestää, koska en voi asiasta kenellekään puhua. Silti he huolehtivat ja välittävät. Tahtoisin olla niin paljon parempi ja turvallisempi heille. Tahtoisin kertoa kuinka tärkeitä ja rakkaita he ovat minulle, mutta en vain pysty. Kurkku täyttyy kyyneleistä ja rintaa puristaa, kun tiedän kuinka väärin toimin. En voi edes halata äitiäni, sillä pelkään.

      Anteeksi sekavasta tekstistäni tähän aiheeseen, mutta jokin siinä sai sisälläni myllertämään.

    • Anonyymi

      Teillä on ollut varmasti mukava viikonloppu. Kahdet kaksoset saman katon alla. Kaksoset kun tuntevat toisensa paremmin kuin ketkään kaksi ihmistä vain pystyy tuntemaan, joten teidän on helppo samaistua. Ja te kaikki olette vieläpä olleet ystäviä ja tunteneet toisenne suurimman osaa elämästänne. Se yhteys joka teillä neljällä on keskenään, on aivan eri tasolla kuin kukaan ulkopuolinen voi edes kuvitella tai aloittaa ymmärtämään. Sitä ystävyyttä kannattaa vaalia ja arvostaa. Se on teille suuri voimavara tulevaisuudessakin.

      • Anonyymi

        "Se yhteys joka teillä neljällä on keskenään, on aivan eri tasolla kuin kukaan ulkopuolinen voi edes kuvitella tai aloittaa ymmärtämään."

        Ja varmasti paljon asioita jotka jaetaan vain heidän neljän kesken.


    • Anonyymi

      Tuosta tuli mieleen oma kaksoisveljeni ja ne lukemattomat lapsuuden ja nuoruuden kerrat kun meillä oli hauskaa yhdessä ja paras kaveri jatkuvasti vierellä.
      Se turvallisuuden tunne kun ei tarvinnut olla yksin tässä maailmassa ja sai nuorena kokea maailmaa yhdessä jonkun samanikäisen kanssa joka ymmärsi täydellisesti minua.

      RIP pikku Markus 1998-2020. ;(

      Rakas veljesi Marko.

      "Don't cry because he's gone, smile because he was here."

      ”Älä itke sen vuoksi, että kuolin. Hymyile, koska elin."

      • Anonyymi

        Tuota lukiessa tulee niin surullinen mieli. ;(

        RIP pikku Markus

        Kaksosen "menettäminen" esimerkiksi koulupaikkakunnan vaihdon, työpaikan tai naimisiin menonkin vuoksi voi olla kova paikka. Se kouristava tunne vatsassa kun tärkeä osa elämästäsi otettaisiin pois sinulta kysymättä. Jotakin tärkeää puuttuu elämästä.

        Usein tulee katsottua youtubesta videoita joissa kaksoisveljet tapaavat toisensa pitkän ajan kuluttua ja oma veli tulee mieleen.
        Surprise Reunion between Air Force Twin Brothers
        https://www.youtube.com/watch?v=YB6Zpd6VuVI
        Army Twins Reunited. Over 3,000 miles apart.
        https://www.youtube.com/watch?v=5lpqgBGw7tA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota lukiessa tulee niin surullinen mieli. ;(

        RIP pikku Markus

        Kaksosen "menettäminen" esimerkiksi koulupaikkakunnan vaihdon, työpaikan tai naimisiin menonkin vuoksi voi olla kova paikka. Se kouristava tunne vatsassa kun tärkeä osa elämästäsi otettaisiin pois sinulta kysymättä. Jotakin tärkeää puuttuu elämästä.

        Usein tulee katsottua youtubesta videoita joissa kaksoisveljet tapaavat toisensa pitkän ajan kuluttua ja oma veli tulee mieleen.
        Surprise Reunion between Air Force Twin Brothers
        https://www.youtube.com/watch?v=YB6Zpd6VuVI
        Army Twins Reunited. Over 3,000 miles apart.
        https://www.youtube.com/watch?v=5lpqgBGw7tA

        Tunteet on pinnassa tälläkin videolla kun pieni poika kuulee saavansa kaksoset pikkuveljikseen.
        Emotional Moment as Boy Finds Out About Twin Brothers
        https://www.youtube.com/watch?v=KvLu_BwMplU


    • Anonyymi

      Minulla on ystävä Lohjalla .Eronnut ja uusi aviomies totahan toki.Sanoi ei kestäisi asuu yksin. Itse asun yksin. Lainaten Mae Westin sanoja: Aviolitto on laitos enkä ole laitos kypsä!Korona aika mutaman s-postin laitanut.Ennen koronaa laitto oikeita kirjeitä postin kautta. Ei komentoi iloihin ei suruihin.Minun pitäisi komentoida hänen kuvin joita joskus laittas-posti.Mutta ei näy.Kun ei osaa käytä älypuhelin ja kuvat tulee lian isona ei aukee. Vaikea kometoida ne.Mietin mitä hakee minusta? Luleko olen katelinen jos kaapsi vanhan pojan ja aviopuolison kautta tulee mahdolisuksia.Kun kukkaro isompi kuin minun. Uskallan elä hän elää kupla.Luulee kuvitelee tietämättä mitän.Mitä tolasella ystävällä tekee,joka elää kuplassa ja tyhjiä esityksiä esitää. Katkasin välit.

    • Anonyymi

      Olisipa minulla kaksoisveli tai edes veli joka välittäisi minusta. Puhumattakaan kahdesta noin läheisestä kaverista jollaiset teillä on.

      Joillakin on vain kaikki onni kerääntynyt samaan paikkaa ja sitä ei näytä riittävän minulle.

    • Anonyymi

      Kaksoset, nuo mittatilaustyönä tehdyt parhaat kaverit. Voiko lapsuuden ja nuoruuden viettää yhtään täydemmin eläen ja iloisissa merkeissä, parhaan ystävän seurasta nauttien.
      Ei yhtään yksinäistä hetkeä ja se turvallinen olo kun lapsi tai nuori tutkii maailmaa ympärillään ja kokeilee omia siipiään, samat asiat myös ensimmäistä kertaa kokeva samanikäinen paras kaveri rinnalla.

      Ja mikäpä voisikaan olla vielä kivempaa kuin kahdet kaksoset parhaina kavereina. Te olette niin onnekkaita!

      Kateeksi käy.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateeksi todellakin käy kun katsoo kuinka hauskaa kaksosilla on. Tässä Kanadalaiset 20v kaksoset Martin ja Josip (ei identtiset). Voin vain kuvitella kuinka viestiketjun aloittajalla on ollut hauskaa toisten kaksosten kanssa mökillä.
        BLINDBOLDED FOOD TASTE TEST! WINNER GETS $10,000 *CHALLENGE*
        https://www.youtube.com/watch?v=L5eSxo_HeNY&t=635s
        FART SPRAY PRANK ON TWIN BROTHER! (BACKFIRED)
        https://www.youtube.com/watch?v=PIMQZTCTL5Q

        Maailma näyttää erilaiselta kaksosten silmin. Se on paljon hauskempi ja onnellisempi paikka kuin niin sanottujen "yksösten" silmin nähtynä ja koettuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailma näyttää erilaiselta kaksosten silmin. Se on paljon hauskempi ja onnellisempi paikka kuin niin sanottujen "yksösten" silmin nähtynä ja koettuna.

        Yleensä kaksosten stressitaso on myös muita ihmisiä alhaisempi. Aivojen valmiustaso laskee heti asteen tai pari alemmaksi kun ollaan tutun ja turvallisen henkilön kanssa. Kaikenlaiset kulissit ja suojamuurit joita ihmiset pitävät yllä kun he ovat puolituttujen tai jopa tuntemattomien joukossa, puuttuu täydellisesti oman kaksoisveljen ollessa läsnä. Tämä tapahtuu aivoissa alitajuisesti ja automaattisesti, ilman että ihminen voi siihen itse vaikuttaa tai edes huomaa sitä. Siitä seuraa se että he ovat toistensa seurassa huomattavasti avoimempia ja aidompia kuin muuten olisivat.
        Se on juuri sitä sanoinkuvaamatonta turvallisuuden ja onnellisuuden tunnetta jota kaksoset tuntevat keskenään. Sitä ei voi selittää sellaiselle joka ei ole sitä koskaan kokenut, eikä sitä voi kukaan muu edes ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateeksi todellakin käy kun katsoo kuinka hauskaa kaksosilla on. Tässä Kanadalaiset 20v kaksoset Martin ja Josip (ei identtiset). Voin vain kuvitella kuinka viestiketjun aloittajalla on ollut hauskaa toisten kaksosten kanssa mökillä.
        BLINDBOLDED FOOD TASTE TEST! WINNER GETS $10,000 *CHALLENGE*
        https://www.youtube.com/watch?v=L5eSxo_HeNY&t=635s
        FART SPRAY PRANK ON TWIN BROTHER! (BACKFIRED)
        https://www.youtube.com/watch?v=PIMQZTCTL5Q

        Tässä video jolla näkyy kuinka läheisiä ja helliä kaksoset osaavat olla toisilleen. Poikien välit täytyvät olla todella läheiset että oma veli antaa kalliit lahjat ihan vain antamisen ilosta kaksoisveljelleen. Kunpa kaikki veljet osaisivat olla yhtä rakkaita toislleen, niin maailma olisi paljon parempi paikka.
        Surprising My Twin Brother With HIS DREAM GIFT (EMOTIONAL)
        https://www.youtube.com/watch?v=tJNYd4dP_nE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä video jolla näkyy kuinka läheisiä ja helliä kaksoset osaavat olla toisilleen. Poikien välit täytyvät olla todella läheiset että oma veli antaa kalliit lahjat ihan vain antamisen ilosta kaksoisveljelleen. Kunpa kaikki veljet osaisivat olla yhtä rakkaita toislleen, niin maailma olisi paljon parempi paikka.
        Surprising My Twin Brother With HIS DREAM GIFT (EMOTIONAL)
        https://www.youtube.com/watch?v=tJNYd4dP_nE

        Minäpä kerron oman kokemukseni muutama päivä sitten kymmenvuotiaiden kaksoispoikieni läheisyydestä.

        Toinen heistä mursi ranteensa pari viikkoa sitten liukkaalla tiellä. Oikea käsi on nyt kipsissä kyynärpäästä aina sormien puoliväliin asti ja tämä vaikeuttaa aamuisin pukeutumista. Joten toinen pojista juoksee nyt aamuisin veljensä huoneeseen ja auttaa tätä pukemaan joitakin vaatteita.

        Pari päivää sitten juttelimme poikien kanssa tästä asiasta ruokapöydässä. Ruokailun jälkeen pojat nousivat pöydästä ja yllätyksekseni he halasivat toisiaan pöydän vieressä. Ranteensa murtanut poika sanoi halatessaan veljeään että "minulla on paras veli".

        Taisi siinä muutama kyynelkin vierähtää pojilta kun molemmat alkoivat niiskuttamaan nenäänsä sen jälkeen.

        Ja hetkeä myöhemmin kun pojat olivat jo lähteneet keittiöstä, alkoi minunkin nenäni niiskua oudosti. (varmaankin sipulin aiheuttamaa kun leikkasin sitä ruokaa laittaessani, tai sitten ei)

        Olen aina pienestä pitäen sanonut pojilleni kun he ovat kinastelleet jostakin asiasta, että veljeä ei saa lyödä. Halata saa, mutta ei lyödä. Ja ilmeisesti oppi on mennyt perille.

        Olen aina muistuttanut että teille on annettu uskomaton lahja kun olette syntyneet kaksosina. Moni ei tule koskaan kokemaan sellaista yhteyttä ja ystävyyttä kuin teillä kahdella on keskenään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailma näyttää erilaiselta kaksosten silmin. Se on paljon hauskempi ja onnellisempi paikka kuin niin sanottujen "yksösten" silmin nähtynä ja koettuna.

        Tässä sitä hauskuutta jota kaksosena oleminen tuo. Maailma todellakin näyttää erilaiselta ja hauskemmalta kaksosesten silmin nähtynä.
        Funny Twin Pranks - Best of Just for Laughs Gag
        https://www.youtube.com/watch?v=GRHeiVmUR5w


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä sitä hauskuutta jota kaksosena oleminen tuo. Maailma todellakin näyttää erilaiselta ja hauskemmalta kaksosesten silmin nähtynä.
        Funny Twin Pranks - Best of Just for Laughs Gag
        https://www.youtube.com/watch?v=GRHeiVmUR5w

        Tulee mieleen viimekesäinen sukulaispoikien tapaaminen Pirkkalassa. Oltiin identtisen kaksoisveljeni kanssa käymässä Pirkkalassa asuvien sukulaisten luona, joilla on myös identtiset kaksoispojat. Me ollaan 20 vuotiaita ja he 18.

        Viikonlopun aikana ajeltiin sitten ympäri kaupunkia, kun isäntäperheen pojat halusivat kierrättää meitä kotipaikkakuntansa eri paikoissa. Hauskinta lienee oli käynti paikallisessa Citymarketissa, jossa saimme aika paljon katseita osaksemme.

        Ihmiset tuijottivat meitä joskus vähän liiankin pitkään kuin joitakin sirkuseläimiä. Etenkin kassajonossa jossa pitää seistä pitkään paikallaan ja ei pääse oikein mihinkään pakoon niiltä katseilta. Se on ehkä identtisenä kaksosena olemisen ainoa huono puoli. Ja etenkin kun meitä oli nyt kahdet kaksoset samassa piakassa yhtäaikaa, niin se herätti vähän tavallaista enemmän huomiota.

        Koska oli kuuma hellepäivä, niin ostettiin sitten sellaiset Kolmen Kaverin jäätelöpurkit kaikille ja mentiin parkkipaikalle autoon syömään niitä. Mietittiin naureskellen että pitäisikö tämä jäätelö nimetä uudelleen Neljän Kaverin jäätelöksi. :)

        Siinä sitten jäätelöä syödessä parkkipaikalla auton ikkunat auki, jatkui tämä ihmisten viereisistä autoista tuijottelu. No eipä siinä mitään, me tuojotettiin takaisin ja naureskeltiin. Onpahan heilläkin jotakin kerrottavaa kotona sitten.

        Illan aikana tuli mieleen, että mitäs jos poliisilla on puhallutusratsia näin viikonloppuiltana ja he pysäyttävät meidät. Puhalluttaako poliisi ensin itsensä, kun autoon katsoessa hän näkee kaiken kahtena? ;D

        Mietittiin myös että pitäisikö tehdä niin sanottu Mäkkärin ajokaista kepponen, jossa ajaisimme peräkkäisillä autoilla ja tekisimme täsmälleen samat tilaukset. Henkilökunnan hämmennys olisi täydellinen kun täsmälleen samat henkilöt tilaisivat peräkkäin täsmälleen samat tuotteet. Tosin meillä ei ollut käytössä toista autoa, joten se jäi tekemättä.

        Viikonloppu oli sinänsä hauska ja päätettiin että tehdään ensikesänä samanlainen reissu uudestaan. Saatetaan jopa toteuttaa se ajokaistakepponenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateeksi todellakin käy kun katsoo kuinka hauskaa kaksosilla on. Tässä Kanadalaiset 20v kaksoset Martin ja Josip (ei identtiset). Voin vain kuvitella kuinka viestiketjun aloittajalla on ollut hauskaa toisten kaksosten kanssa mökillä.
        BLINDBOLDED FOOD TASTE TEST! WINNER GETS $10,000 *CHALLENGE*
        https://www.youtube.com/watch?v=L5eSxo_HeNY&t=635s
        FART SPRAY PRANK ON TWIN BROTHER! (BACKFIRED)
        https://www.youtube.com/watch?v=PIMQZTCTL5Q

        Tässä samat epäidenttiset kaksoset Martin ja Josip Kristo heidän tekemillään TikTok videoilla. Videolta löytyy muutamia muidenkin tekemiä pätkiä, mutta enimmäkseen sillä on Martinin ja Josipin videoita. TIKTOK TWIN PRANKS! | TikTok Compilation 2021 https://www.youtube.com/watch?v=ECfBL0C1cxs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee mieleen viimekesäinen sukulaispoikien tapaaminen Pirkkalassa. Oltiin identtisen kaksoisveljeni kanssa käymässä Pirkkalassa asuvien sukulaisten luona, joilla on myös identtiset kaksoispojat. Me ollaan 20 vuotiaita ja he 18.

        Viikonlopun aikana ajeltiin sitten ympäri kaupunkia, kun isäntäperheen pojat halusivat kierrättää meitä kotipaikkakuntansa eri paikoissa. Hauskinta lienee oli käynti paikallisessa Citymarketissa, jossa saimme aika paljon katseita osaksemme.

        Ihmiset tuijottivat meitä joskus vähän liiankin pitkään kuin joitakin sirkuseläimiä. Etenkin kassajonossa jossa pitää seistä pitkään paikallaan ja ei pääse oikein mihinkään pakoon niiltä katseilta. Se on ehkä identtisenä kaksosena olemisen ainoa huono puoli. Ja etenkin kun meitä oli nyt kahdet kaksoset samassa piakassa yhtäaikaa, niin se herätti vähän tavallaista enemmän huomiota.

        Koska oli kuuma hellepäivä, niin ostettiin sitten sellaiset Kolmen Kaverin jäätelöpurkit kaikille ja mentiin parkkipaikalle autoon syömään niitä. Mietittiin naureskellen että pitäisikö tämä jäätelö nimetä uudelleen Neljän Kaverin jäätelöksi. :)

        Siinä sitten jäätelöä syödessä parkkipaikalla auton ikkunat auki, jatkui tämä ihmisten viereisistä autoista tuijottelu. No eipä siinä mitään, me tuojotettiin takaisin ja naureskeltiin. Onpahan heilläkin jotakin kerrottavaa kotona sitten.

        Illan aikana tuli mieleen, että mitäs jos poliisilla on puhallutusratsia näin viikonloppuiltana ja he pysäyttävät meidät. Puhalluttaako poliisi ensin itsensä, kun autoon katsoessa hän näkee kaiken kahtena? ;D

        Mietittiin myös että pitäisikö tehdä niin sanottu Mäkkärin ajokaista kepponen, jossa ajaisimme peräkkäisillä autoilla ja tekisimme täsmälleen samat tilaukset. Henkilökunnan hämmennys olisi täydellinen kun täsmälleen samat henkilöt tilaisivat peräkkäin täsmälleen samat tuotteet. Tosin meillä ei ollut käytössä toista autoa, joten se jäi tekemättä.

        Viikonloppu oli sinänsä hauska ja päätettiin että tehdään ensikesänä samanlainen reissu uudestaan. Saatetaan jopa toteuttaa se ajokaistakepponenkin.

        "Mietittiin myös että pitäisikö tehdä niin sanottu Mäkkärin ajokaista kepponen"

        Tuo ajokaistakepponen on jo toteutettu tällä videolla. Aika hauska idea! ;)
        TWIN Prank!! Double at the Drive-Thru (PART 2!)
        https://www.youtube.com/watch?v=DK9RwYo8H6I


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee mieleen viimekesäinen sukulaispoikien tapaaminen Pirkkalassa. Oltiin identtisen kaksoisveljeni kanssa käymässä Pirkkalassa asuvien sukulaisten luona, joilla on myös identtiset kaksoispojat. Me ollaan 20 vuotiaita ja he 18.

        Viikonlopun aikana ajeltiin sitten ympäri kaupunkia, kun isäntäperheen pojat halusivat kierrättää meitä kotipaikkakuntansa eri paikoissa. Hauskinta lienee oli käynti paikallisessa Citymarketissa, jossa saimme aika paljon katseita osaksemme.

        Ihmiset tuijottivat meitä joskus vähän liiankin pitkään kuin joitakin sirkuseläimiä. Etenkin kassajonossa jossa pitää seistä pitkään paikallaan ja ei pääse oikein mihinkään pakoon niiltä katseilta. Se on ehkä identtisenä kaksosena olemisen ainoa huono puoli. Ja etenkin kun meitä oli nyt kahdet kaksoset samassa piakassa yhtäaikaa, niin se herätti vähän tavallaista enemmän huomiota.

        Koska oli kuuma hellepäivä, niin ostettiin sitten sellaiset Kolmen Kaverin jäätelöpurkit kaikille ja mentiin parkkipaikalle autoon syömään niitä. Mietittiin naureskellen että pitäisikö tämä jäätelö nimetä uudelleen Neljän Kaverin jäätelöksi. :)

        Siinä sitten jäätelöä syödessä parkkipaikalla auton ikkunat auki, jatkui tämä ihmisten viereisistä autoista tuijottelu. No eipä siinä mitään, me tuojotettiin takaisin ja naureskeltiin. Onpahan heilläkin jotakin kerrottavaa kotona sitten.

        Illan aikana tuli mieleen, että mitäs jos poliisilla on puhallutusratsia näin viikonloppuiltana ja he pysäyttävät meidät. Puhalluttaako poliisi ensin itsensä, kun autoon katsoessa hän näkee kaiken kahtena? ;D

        Mietittiin myös että pitäisikö tehdä niin sanottu Mäkkärin ajokaista kepponen, jossa ajaisimme peräkkäisillä autoilla ja tekisimme täsmälleen samat tilaukset. Henkilökunnan hämmennys olisi täydellinen kun täsmälleen samat henkilöt tilaisivat peräkkäin täsmälleen samat tuotteet. Tosin meillä ei ollut käytössä toista autoa, joten se jäi tekemättä.

        Viikonloppu oli sinänsä hauska ja päätettiin että tehdään ensikesänä samanlainen reissu uudestaan. Saatetaan jopa toteuttaa se ajokaistakepponenkin.

        Olen äärimmäisen kateellinen kaksosille. Te pääsette kokemaan elämässänne ehdotonta rakkautta joka päivä omalta kaksoseltanne. Joku joka on aina vierelläsi, ymmärtää sinua, kuuntelee sinua ja on valmis auttamaan kaikissa tilanteissa. Moni meistä ei koskaan koe sellaista rakkautta elämässään ja joillakin siitä on taas ylitarjontaa.

        Kuten tämän ketjun aloittajalla on kaksoisveli ja heillä parhaina kavereina toiset kaksoset. Ja sitten teillä jotka olitte viimekesänä Pirkkalassa tuttavienne kaksoispoikien kanssa. Se tunne mahtaa olla eufoorinen kun samassa autossa tai mökillä on kahdet kaksoset jotka aidosti rakastavat toisiaan ja ilmaisevat sitä rakkautta hellyydenosoituksilla kuten kosketuksilla ja ajoittaisina halauksina toisilleen.
        Olen kuullut joskus luonnehdittavan kaksosten välistä suhdetta ikään kuin jatkuvana sisäisenä hymynä. Siis tunne kuinka sisäisesti jatkuvasti on lämmin, onnellinen ja turvallinen olo. Ja silti tuokin luonnehdinta kalpenee sen oikean tunteen rinnalla jota kaksoset tuntevat joka päivä. Sitä ei voi selittää kenellekään ulkopuoliselle, vaan sen voi tuntea ainoastaan olemalla kaksonen.
        Juuri siksi sanotaankin että kukaan ulkopuolinen ei voi edes tulla lähelle sitä tunnetta ja ymmärtää sitä miltä se oikeasti tuntuu.

        Englanninkielinen sanonta "There's no love like the love from a brother" ei ole toista rakkautta kuin rakkaus jota saat veljeltäsi on niin oikeassa.
        Samoin "A brother's unconditional love is priceless." veljen ehdotonta rakkautta ei voi hinnoitella. Sitä ei voi ostaa millään rahalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen äärimmäisen kateellinen kaksosille. Te pääsette kokemaan elämässänne ehdotonta rakkautta joka päivä omalta kaksoseltanne. Joku joka on aina vierelläsi, ymmärtää sinua, kuuntelee sinua ja on valmis auttamaan kaikissa tilanteissa. Moni meistä ei koskaan koe sellaista rakkautta elämässään ja joillakin siitä on taas ylitarjontaa.

        Kuten tämän ketjun aloittajalla on kaksoisveli ja heillä parhaina kavereina toiset kaksoset. Ja sitten teillä jotka olitte viimekesänä Pirkkalassa tuttavienne kaksoispoikien kanssa. Se tunne mahtaa olla eufoorinen kun samassa autossa tai mökillä on kahdet kaksoset jotka aidosti rakastavat toisiaan ja ilmaisevat sitä rakkautta hellyydenosoituksilla kuten kosketuksilla ja ajoittaisina halauksina toisilleen.
        Olen kuullut joskus luonnehdittavan kaksosten välistä suhdetta ikään kuin jatkuvana sisäisenä hymynä. Siis tunne kuinka sisäisesti jatkuvasti on lämmin, onnellinen ja turvallinen olo. Ja silti tuokin luonnehdinta kalpenee sen oikean tunteen rinnalla jota kaksoset tuntevat joka päivä. Sitä ei voi selittää kenellekään ulkopuoliselle, vaan sen voi tuntea ainoastaan olemalla kaksonen.
        Juuri siksi sanotaankin että kukaan ulkopuolinen ei voi edes tulla lähelle sitä tunnetta ja ymmärtää sitä miltä se oikeasti tuntuu.

        Englanninkielinen sanonta "There's no love like the love from a brother" ei ole toista rakkautta kuin rakkaus jota saat veljeltäsi on niin oikeassa.
        Samoin "A brother's unconditional love is priceless." veljen ehdotonta rakkautta ei voi hinnoitella. Sitä ei voi ostaa millään rahalla.

        Voin sanoa itse kaksosena että julkisesti emme veljeni kanssa juurikaan näytä hellyydenosoituksia toisillemme, muuten kuin satunnaisesti nopea halaus ehkä.
        Mutta ollessamme kahdestaan, huomaamme usein hakeutuvamme lähekkäin esimerkiksi sohvalla televisiota katsoessa.
        Melko tavallista on että jompikumpi meistä istuu sohvan nurkassa ja toinen makaa sohvalla poikittain pää toisen kainalossa tai sylissä ja käsi toisen ympärillä. Emme tee tätä yleensä kavereiden nähden jos he ovat käymässä tai edes vanhempiemme nähden. Muistan kuitenkin ainakin kerran viikonloppuyönä olimme veljeni kanssa katsomassa hämärässä olohuoneessa televisiota myöhään yöllä juurikin tuolla tavalla että käteni oli veljeni ympärillä ja hänen päänsä oli tavallaan minun rintakehääni vasten, kun isä sattui tulemaan yläkerrasta keittiöön ja näki meidät sohvalla kahdestaan. Hän vain hymyili ja näytti "peukkua" meille ja sanoi "hienoa pojat, jatkakaa vain".
        Oltiin niin väsyneitä että melkein nukahdettiin siihen televison ääreen. Aika pian sen jälkeen minäkin kuiskasin veljeni korvaan että lähdetäänkö nukkumaan ja samalla silitin hänen päätään.
        Toinen tapa osoittaa läheisyyttä on että kumpikaan meistä ei tykkää olla pitkiä aikoja yksin. Esimerkiksi vasta muutama päivä sitten olimme kahdestaan kotona. Minä olin huoneessani tietokoneen äärellä kun veljeni tuli huoneeseen ja mitään sanomatta heittäytyi makaamaan sänkyyni ja alkoi selata puhelintaan. Olimme molemmat siinä huoneessa melkein tunnin juurikaan mitään toisillemme sanomatta. Minä selailin nettiä läppärilläni ja veli teki samaa kännykällään, mutta silti se tuntui niin hyvältä että samassa huoneessa oli joku toinenkin henkilö. Sanaton viestintä meidän välillä on melko yleistä. Eli jo katseesta tiedämme mitä toinen haluaa ja tarkoittaa ja tiedämme milloinka kumpikin haluaa olla aivan hiljaa ja ilman tapeetonta keskustelua, vaikka olisimme samassa huoneessa.

        17v Tre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin sanoa itse kaksosena että julkisesti emme veljeni kanssa juurikaan näytä hellyydenosoituksia toisillemme, muuten kuin satunnaisesti nopea halaus ehkä.
        Mutta ollessamme kahdestaan, huomaamme usein hakeutuvamme lähekkäin esimerkiksi sohvalla televisiota katsoessa.
        Melko tavallista on että jompikumpi meistä istuu sohvan nurkassa ja toinen makaa sohvalla poikittain pää toisen kainalossa tai sylissä ja käsi toisen ympärillä. Emme tee tätä yleensä kavereiden nähden jos he ovat käymässä tai edes vanhempiemme nähden. Muistan kuitenkin ainakin kerran viikonloppuyönä olimme veljeni kanssa katsomassa hämärässä olohuoneessa televisiota myöhään yöllä juurikin tuolla tavalla että käteni oli veljeni ympärillä ja hänen päänsä oli tavallaan minun rintakehääni vasten, kun isä sattui tulemaan yläkerrasta keittiöön ja näki meidät sohvalla kahdestaan. Hän vain hymyili ja näytti "peukkua" meille ja sanoi "hienoa pojat, jatkakaa vain".
        Oltiin niin väsyneitä että melkein nukahdettiin siihen televison ääreen. Aika pian sen jälkeen minäkin kuiskasin veljeni korvaan että lähdetäänkö nukkumaan ja samalla silitin hänen päätään.
        Toinen tapa osoittaa läheisyyttä on että kumpikaan meistä ei tykkää olla pitkiä aikoja yksin. Esimerkiksi vasta muutama päivä sitten olimme kahdestaan kotona. Minä olin huoneessani tietokoneen äärellä kun veljeni tuli huoneeseen ja mitään sanomatta heittäytyi makaamaan sänkyyni ja alkoi selata puhelintaan. Olimme molemmat siinä huoneessa melkein tunnin juurikaan mitään toisillemme sanomatta. Minä selailin nettiä läppärilläni ja veli teki samaa kännykällään, mutta silti se tuntui niin hyvältä että samassa huoneessa oli joku toinenkin henkilö. Sanaton viestintä meidän välillä on melko yleistä. Eli jo katseesta tiedämme mitä toinen haluaa ja tarkoittaa ja tiedämme milloinka kumpikin haluaa olla aivan hiljaa ja ilman tapeetonta keskustelua, vaikka olisimme samassa huoneessa.

        17v Tre

        "Hän vain hymyili ja näytti "peukkua" meille ja sanoi "hienoa pojat, jatkakaa vain""

        Isänne oli selvästi tyytyväinen että hänen poikansa tulevat toimeen keskenään niin hyvin. On perheitä joissa veljekset vihavat toisiaan niin paljon että kaivaisivat toisiltaan silmät päästä jos tulisivat kädenulottuville toisistaan. Ja sitten on tunnekylmiä perheitä joissa kukaan ei vain välitä kenestäkään. Vanhemmat eivät tunne lapsiaa ja lapset eivät tunne toisiaan.
        Teillä on menossa selvästi jotain suurempaa kuin yli 90% veljeksistä. Olette harvinaisessa, mutta hienossa seurassa, josta moni meistä voi vain uneksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hän vain hymyili ja näytti "peukkua" meille ja sanoi "hienoa pojat, jatkakaa vain""

        Isänne oli selvästi tyytyväinen että hänen poikansa tulevat toimeen keskenään niin hyvin. On perheitä joissa veljekset vihavat toisiaan niin paljon että kaivaisivat toisiltaan silmät päästä jos tulisivat kädenulottuville toisistaan. Ja sitten on tunnekylmiä perheitä joissa kukaan ei vain välitä kenestäkään. Vanhemmat eivät tunne lapsiaa ja lapset eivät tunne toisiaan.
        Teillä on menossa selvästi jotain suurempaa kuin yli 90% veljeksistä. Olette harvinaisessa, mutta hienossa seurassa, josta moni meistä voi vain uneksia.

        Hienoa että pojat ovat oppineet näyttämään tunteitaan ja hellyyttä toisilleen. Tosin kaksosilla se tulee luonnostaan jo pienstä pitäen, koska se paras kaveri on aina siinä vierellä.
        Monesti etenkin pojilla kynnys osoittaa läheisyyttä toisille on korkea. Pelätään mitä muut ajattelevat ja kaverit mahdollisesti juoruavat. Mutta kun sen kynnyksen yli pääsee ja huomaa kuinka hyvältä se tuntuu kun voi olla aidosti läheinen oman veljensä kanssa, aukeaa siitä aivan uusi ulottuvuus elämässä. Saat vastineena takaisin sitä samaa hellyyttä mitä annat ja etenkin huonoina päivinä se merkityksen tajuaa, kun se sama veli on vierellä lohduttamassa ja piristämässä sinua. Sinun asiasi on myös hänen asiansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hän vain hymyili ja näytti "peukkua" meille ja sanoi "hienoa pojat, jatkakaa vain""

        Isänne oli selvästi tyytyväinen että hänen poikansa tulevat toimeen keskenään niin hyvin. On perheitä joissa veljekset vihavat toisiaan niin paljon että kaivaisivat toisiltaan silmät päästä jos tulisivat kädenulottuville toisistaan. Ja sitten on tunnekylmiä perheitä joissa kukaan ei vain välitä kenestäkään. Vanhemmat eivät tunne lapsiaa ja lapset eivät tunne toisiaan.
        Teillä on menossa selvästi jotain suurempaa kuin yli 90% veljeksistä. Olette harvinaisessa, mutta hienossa seurassa, josta moni meistä voi vain uneksia.

        Eikä tarvitse välttämättä olla kaksoisveli jotta voi olla läheinen. Minulla on kolme vuotta nuorempi veli jonka kanssa olen hyvinkin läheinen. Hän on minulle aina niin mukava ja kohtelias, joskus jopa niin paljon että en tiedä osaanko olla hänelle samanlainen takaisin. Hän aina esimerkiksi ostettuaan karkkipussin tai sipsipussin, kysyy minulta että haluanko myös?
        Opiskelen nykyisin toisella paikkakunnalla ja näen veljeäni vain viikonloppuisin ja lomilla kun tulen takaisin kotiin, mutta yritämme aina järjestää jotakin mukavaa yhteistä puuhaa kun tapaamme.
        Hän haluaa aina auttaa kun korjaan vaikkapa autoani tai kun vaihdan renkaita. Vasta äskettäin tänä talvena olin sunnuntai iltana lähdössä takaisin opiskelupaikkaani viikonlopun kovan lumisateen jälkeen ja hän tuli ulos auttamaan lumen harjauksessa autoni päältä, vaikka olisi voinut olla senkin ajan lämpimällä sohvalla katsomassa televisiota.
        Meidän välinen suhde on vain parantunut kun molemmille on tullut enemmän ikää. Ehkä joskus 16-18 vuoden ikäisinä me ikään kuin löysimme toisemme uudelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä video jolla näkyy kuinka läheisiä ja helliä kaksoset osaavat olla toisilleen. Poikien välit täytyvät olla todella läheiset että oma veli antaa kalliit lahjat ihan vain antamisen ilosta kaksoisveljelleen. Kunpa kaikki veljet osaisivat olla yhtä rakkaita toislleen, niin maailma olisi paljon parempi paikka.
        Surprising My Twin Brother With HIS DREAM GIFT (EMOTIONAL)
        https://www.youtube.com/watch?v=tJNYd4dP_nE

        Martin ja Josip Kristo ovat parhaita. ;)

        Kaikesta näkee että tunneside heidän välillään on todella vahva. Joskus sanotaan että epäidenttisillä kaksosilla ei olisi yhtä voimakasta tunnesidettä toisiinsa kuin identtisillä on, mutta tässä tapauksessa heillä on vähintäänkin yhtä vahva side tai jopa vahvempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martin ja Josip Kristo ovat parhaita. ;)

        Kaikesta näkee että tunneside heidän välillään on todella vahva. Joskus sanotaan että epäidenttisillä kaksosilla ei olisi yhtä voimakasta tunnesidettä toisiinsa kuin identtisillä on, mutta tässä tapauksessa heillä on vähintäänkin yhtä vahva side tai jopa vahvempi.

        Identtiset neloset tekevät kaiken neljä kertaa paremmin! ;D
        IDENTICAL QUADRUPLETS BOYS MEET IDENTICAL QUADRUPLETS GIRLS
        https://www.youtube.com/watch?v=X_tCRGY_www


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelepa miltä tuntuu olla identtisten nelosten isoveli.
        THE OBJECTIVE TRUTH of IDENTICAL KARMA QUADRUPLETS: Karma Quads PLUS the Brother of IDENTICAL QUADS
        https://www.youtube.com/watch?v=srTyTQmChVc

        Identtiset neloset pystyvät huiputtamaan iPhonen kasvotunnistusohjelman. Heillä ei ilmeisesti ole yksityisyyttä? ;)
        IDENTICAL QUADRUPLETS FACE ID CHALLENGE (SHOCKING REVEAL!!!): QUADRUPLETS Face ID TEST iPhone 11 Pro
        https://www.youtube.com/watch?v=_DTVHgVqZUY


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin sanoa itse kaksosena että julkisesti emme veljeni kanssa juurikaan näytä hellyydenosoituksia toisillemme, muuten kuin satunnaisesti nopea halaus ehkä.
        Mutta ollessamme kahdestaan, huomaamme usein hakeutuvamme lähekkäin esimerkiksi sohvalla televisiota katsoessa.
        Melko tavallista on että jompikumpi meistä istuu sohvan nurkassa ja toinen makaa sohvalla poikittain pää toisen kainalossa tai sylissä ja käsi toisen ympärillä. Emme tee tätä yleensä kavereiden nähden jos he ovat käymässä tai edes vanhempiemme nähden. Muistan kuitenkin ainakin kerran viikonloppuyönä olimme veljeni kanssa katsomassa hämärässä olohuoneessa televisiota myöhään yöllä juurikin tuolla tavalla että käteni oli veljeni ympärillä ja hänen päänsä oli tavallaan minun rintakehääni vasten, kun isä sattui tulemaan yläkerrasta keittiöön ja näki meidät sohvalla kahdestaan. Hän vain hymyili ja näytti "peukkua" meille ja sanoi "hienoa pojat, jatkakaa vain".
        Oltiin niin väsyneitä että melkein nukahdettiin siihen televison ääreen. Aika pian sen jälkeen minäkin kuiskasin veljeni korvaan että lähdetäänkö nukkumaan ja samalla silitin hänen päätään.
        Toinen tapa osoittaa läheisyyttä on että kumpikaan meistä ei tykkää olla pitkiä aikoja yksin. Esimerkiksi vasta muutama päivä sitten olimme kahdestaan kotona. Minä olin huoneessani tietokoneen äärellä kun veljeni tuli huoneeseen ja mitään sanomatta heittäytyi makaamaan sänkyyni ja alkoi selata puhelintaan. Olimme molemmat siinä huoneessa melkein tunnin juurikaan mitään toisillemme sanomatta. Minä selailin nettiä läppärilläni ja veli teki samaa kännykällään, mutta silti se tuntui niin hyvältä että samassa huoneessa oli joku toinenkin henkilö. Sanaton viestintä meidän välillä on melko yleistä. Eli jo katseesta tiedämme mitä toinen haluaa ja tarkoittaa ja tiedämme milloinka kumpikin haluaa olla aivan hiljaa ja ilman tapeetonta keskustelua, vaikka olisimme samassa huoneessa.

        17v Tre

        "olimme veljeni kanssa katsomassa hämärässä olohuoneessa televisiota myöhään yöllä juurikin tuolla tavalla että käteni oli veljeni ympärillä ja hänen päänsä oli tavallaan minun rintakehääni vasten, kun isä sattui tulemaan yläkerrasta keittiöön ja näki meidät sohvalla kahdestaan. Hän vain hymyili ja näytti "peukkua" meille ja sanoi "hienoa pojat, jatkakaa vain"."

        " Aika pian sen jälkeen minäkin kuiskasin veljeni korvaan että lähdetäänkö nukkumaan ja samalla silitin hänen päätään."

        On varmasti upeaa kun voi olla noin läheinen oman kaksoisveljensä kanssa. Se turvallisuuden tunne ja kosketus jota niin monen elämästä puuttuu. Teille se on jokapäiväistä ja normaalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "olimme veljeni kanssa katsomassa hämärässä olohuoneessa televisiota myöhään yöllä juurikin tuolla tavalla että käteni oli veljeni ympärillä ja hänen päänsä oli tavallaan minun rintakehääni vasten, kun isä sattui tulemaan yläkerrasta keittiöön ja näki meidät sohvalla kahdestaan. Hän vain hymyili ja näytti "peukkua" meille ja sanoi "hienoa pojat, jatkakaa vain"."

        " Aika pian sen jälkeen minäkin kuiskasin veljeni korvaan että lähdetäänkö nukkumaan ja samalla silitin hänen päätään."

        On varmasti upeaa kun voi olla noin läheinen oman kaksoisveljensä kanssa. Se turvallisuuden tunne ja kosketus jota niin monen elämästä puuttuu. Teille se on jokapäiväistä ja normaalia.

        Kaksoset ovat jotenkin aina niin helliä toisilleen ja lutuisia. Ajatella että jotkut ovat niin onnekkaita että sen ainoan elämän joka meille on annettu, voi viettää tuollaisen parhaan kaverinsa seurassa.
        https://i.gifer.com/L0zx.gif
        https://i.pinimg.com/originals/a7/01/9f/a7019f93f38da3ded3c39c4b1ee55804.jpg
        http://2.bp.blogspot.com/-9Ji2GGOmOEI/U4t-LShX4pI/AAAAAAABlcY/8_egpDNGlFA/s1600/enhanced-1962-1401213555-16.jpg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksoset ovat jotenkin aina niin helliä toisilleen ja lutuisia. Ajatella että jotkut ovat niin onnekkaita että sen ainoan elämän joka meille on annettu, voi viettää tuollaisen parhaan kaverinsa seurassa.
        https://i.gifer.com/L0zx.gif
        https://i.pinimg.com/originals/a7/01/9f/a7019f93f38da3ded3c39c4b1ee55804.jpg
        http://2.bp.blogspot.com/-9Ji2GGOmOEI/U4t-LShX4pI/AAAAAAABlcY/8_egpDNGlFA/s1600/enhanced-1962-1401213555-16.jpg

        Lutuisuudesta puheenollen. Tässä on Kanadalaisten kaksosten Martinin ja Josipin Tok Tok kanava. Paljon veljellistä rakkautta näillä videoilla. :)
        twinpranks Josip & Martin https://www.tiktok.com/@twinpranks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martin ja Josip Kristo ovat parhaita. ;)

        Kaikesta näkee että tunneside heidän välillään on todella vahva. Joskus sanotaan että epäidenttisillä kaksosilla ei olisi yhtä voimakasta tunnesidettä toisiinsa kuin identtisillä on, mutta tässä tapauksessa heillä on vähintäänkin yhtä vahva side tai jopa vahvempi.

        Heidän parhaimpia videoita on todellakin tämä hajupila.
        FART SPRAY PRANK ON TWIN BROTHER! (BACKFIRED)
        https://www.youtube.com/watch?v=PIMQZTCTL5Q


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heidän parhaimpia videoita on todellakin tämä hajupila.
        FART SPRAY PRANK ON TWIN BROTHER! (BACKFIRED)
        https://www.youtube.com/watch?v=PIMQZTCTL5Q

        Martin ja Josip Kristo (Martti ja Jooseppi) ovat todella läheiset semi-identtiset fraternaalikaksoset. Se läheisyys näkyy kaikessa mitä he tekevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "olimme veljeni kanssa katsomassa hämärässä olohuoneessa televisiota myöhään yöllä juurikin tuolla tavalla että käteni oli veljeni ympärillä ja hänen päänsä oli tavallaan minun rintakehääni vasten, kun isä sattui tulemaan yläkerrasta keittiöön ja näki meidät sohvalla kahdestaan. Hän vain hymyili ja näytti "peukkua" meille ja sanoi "hienoa pojat, jatkakaa vain"."

        " Aika pian sen jälkeen minäkin kuiskasin veljeni korvaan että lähdetäänkö nukkumaan ja samalla silitin hänen päätään."

        On varmasti upeaa kun voi olla noin läheinen oman kaksoisveljensä kanssa. Se turvallisuuden tunne ja kosketus jota niin monen elämästä puuttuu. Teille se on jokapäiväistä ja normaalia.

        Itse olen huomannut että olen hyvin suojeleva neljä minuuttia nuorempaa veljeäni kohtaan.
        En voi sietää sitä että joku kiusaa koulussa tai muutenkaan nimittelee kaksoisveljeäni. Jotenkin vain tunteet kuohahtavat nopeasti kun näen tai kuulen sellaisen tilanteen. Ja tämä suojeluvaisto on vuosien mittaan vain kasvanut.

        Joel & Samuel 18v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin sanoa itse kaksosena että julkisesti emme veljeni kanssa juurikaan näytä hellyydenosoituksia toisillemme, muuten kuin satunnaisesti nopea halaus ehkä.
        Mutta ollessamme kahdestaan, huomaamme usein hakeutuvamme lähekkäin esimerkiksi sohvalla televisiota katsoessa.
        Melko tavallista on että jompikumpi meistä istuu sohvan nurkassa ja toinen makaa sohvalla poikittain pää toisen kainalossa tai sylissä ja käsi toisen ympärillä. Emme tee tätä yleensä kavereiden nähden jos he ovat käymässä tai edes vanhempiemme nähden. Muistan kuitenkin ainakin kerran viikonloppuyönä olimme veljeni kanssa katsomassa hämärässä olohuoneessa televisiota myöhään yöllä juurikin tuolla tavalla että käteni oli veljeni ympärillä ja hänen päänsä oli tavallaan minun rintakehääni vasten, kun isä sattui tulemaan yläkerrasta keittiöön ja näki meidät sohvalla kahdestaan. Hän vain hymyili ja näytti "peukkua" meille ja sanoi "hienoa pojat, jatkakaa vain".
        Oltiin niin väsyneitä että melkein nukahdettiin siihen televison ääreen. Aika pian sen jälkeen minäkin kuiskasin veljeni korvaan että lähdetäänkö nukkumaan ja samalla silitin hänen päätään.
        Toinen tapa osoittaa läheisyyttä on että kumpikaan meistä ei tykkää olla pitkiä aikoja yksin. Esimerkiksi vasta muutama päivä sitten olimme kahdestaan kotona. Minä olin huoneessani tietokoneen äärellä kun veljeni tuli huoneeseen ja mitään sanomatta heittäytyi makaamaan sänkyyni ja alkoi selata puhelintaan. Olimme molemmat siinä huoneessa melkein tunnin juurikaan mitään toisillemme sanomatta. Minä selailin nettiä läppärilläni ja veli teki samaa kännykällään, mutta silti se tuntui niin hyvältä että samassa huoneessa oli joku toinenkin henkilö. Sanaton viestintä meidän välillä on melko yleistä. Eli jo katseesta tiedämme mitä toinen haluaa ja tarkoittaa ja tiedämme milloinka kumpikin haluaa olla aivan hiljaa ja ilman tapeetonta keskustelua, vaikka olisimme samassa huoneessa.

        17v Tre

        "Minä olin huoneessani tietokoneen äärellä kun veljeni tuli huoneeseen ja mitään sanomatta heittäytyi makaamaan sänkyyni ja alkoi selata puhelintaan. Olimme molemmat siinä huoneessa melkein tunnin juurikaan mitään toisillemme sanomatta. Minä selailin nettiä läppärilläni ja veli teki samaa kännykällään"

        Meillä on kaksoisveljeni kanssa samanlaiset kuviot. 😉 😃

        Usein koulupäivän jälkeen heti kotiin saavuttuamme otamme keittiöstä jotakin pientä naposteltavaa ja sitten menemme jommankumman huoneeseen jossa hyppäämme sänkyyn makaamaan vierekkäin. Meillä on sellaiset leveät sängyt joissa mahtuu makaamaan kaksi vierekkäin, joten tilaa on. Yleensä selailemme nettiä kännykästä tai katselemme youtubevideoita. Tätä yleensä teemme noin 1-2 tuntia joka koulupäivän päätteeksi. Se on meidän tapa rentoutua koulupäivän jälkeen.
        Samoin teemme joskus illalla, kun katselemme televisiota sängyssä makaillen. Joskus jopa suihkussa käynnin jälkeen saatamme makailla pelkissä boksereissa yömyöhään vierekkäin televisiota katsoen. Kummankaan ei tarvitse kysyä lupaa saadakseen tulla toisen sänkyyn makaamaan. Se on vain normaali sanaton tapa meillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä video jolla näkyy kuinka läheisiä ja helliä kaksoset osaavat olla toisilleen. Poikien välit täytyvät olla todella läheiset että oma veli antaa kalliit lahjat ihan vain antamisen ilosta kaksoisveljelleen. Kunpa kaikki veljet osaisivat olla yhtä rakkaita toislleen, niin maailma olisi paljon parempi paikka.
        Surprising My Twin Brother With HIS DREAM GIFT (EMOTIONAL)
        https://www.youtube.com/watch?v=tJNYd4dP_nE

        Läheisistä kaksosista puheen ollen!

        Bulgarialaiset kaksoset kokeilevat ulkomaisia karkkeja ja herkkuja!

        AMERICAN CANDY TASTE TEST | BULGARIAN TWIN BROTHERS try FOOD| PART 2
        https://www.youtube.com/watch?v=Qic8m7lZ2V8
        https://www.youtube.com/watch?v=DEOyvWmEliw&t=907s
        https://www.youtube.com/watch?v=IyTCsqRNEhY&t=799s
        https://www.youtube.com/watch?v=-WAwpjILVcg
        https://www.youtube.com/watch?v=IyTCsqRNEhY
        TWIN BROTHERS TASTE TEST NORTH AMERICAN SNACKS and CANDY on Christmas!!!
        https://www.youtube.com/watch?v=zTAVgUtnZzQ&t=1s


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin sanoa itse kaksosena että julkisesti emme veljeni kanssa juurikaan näytä hellyydenosoituksia toisillemme, muuten kuin satunnaisesti nopea halaus ehkä.
        Mutta ollessamme kahdestaan, huomaamme usein hakeutuvamme lähekkäin esimerkiksi sohvalla televisiota katsoessa.
        Melko tavallista on että jompikumpi meistä istuu sohvan nurkassa ja toinen makaa sohvalla poikittain pää toisen kainalossa tai sylissä ja käsi toisen ympärillä. Emme tee tätä yleensä kavereiden nähden jos he ovat käymässä tai edes vanhempiemme nähden. Muistan kuitenkin ainakin kerran viikonloppuyönä olimme veljeni kanssa katsomassa hämärässä olohuoneessa televisiota myöhään yöllä juurikin tuolla tavalla että käteni oli veljeni ympärillä ja hänen päänsä oli tavallaan minun rintakehääni vasten, kun isä sattui tulemaan yläkerrasta keittiöön ja näki meidät sohvalla kahdestaan. Hän vain hymyili ja näytti "peukkua" meille ja sanoi "hienoa pojat, jatkakaa vain".
        Oltiin niin väsyneitä että melkein nukahdettiin siihen televison ääreen. Aika pian sen jälkeen minäkin kuiskasin veljeni korvaan että lähdetäänkö nukkumaan ja samalla silitin hänen päätään.
        Toinen tapa osoittaa läheisyyttä on että kumpikaan meistä ei tykkää olla pitkiä aikoja yksin. Esimerkiksi vasta muutama päivä sitten olimme kahdestaan kotona. Minä olin huoneessani tietokoneen äärellä kun veljeni tuli huoneeseen ja mitään sanomatta heittäytyi makaamaan sänkyyni ja alkoi selata puhelintaan. Olimme molemmat siinä huoneessa melkein tunnin juurikaan mitään toisillemme sanomatta. Minä selailin nettiä läppärilläni ja veli teki samaa kännykällään, mutta silti se tuntui niin hyvältä että samassa huoneessa oli joku toinenkin henkilö. Sanaton viestintä meidän välillä on melko yleistä. Eli jo katseesta tiedämme mitä toinen haluaa ja tarkoittaa ja tiedämme milloinka kumpikin haluaa olla aivan hiljaa ja ilman tapeetonta keskustelua, vaikka olisimme samassa huoneessa.

        17v Tre

        Ihanan lutuisia olette! 🥰 😘

        "käteni oli veljeni ympärillä ja hänen päänsä oli tavallaan minun rintakehääni vasten"

        "kuiskasin veljeni korvaan että lähdetäänkö nukkumaan ja samalla silitin hänen päätään."

        Upeaa että tuon ikäiset pojat (melkein nuoret miehet) osaavat olla noin läheisiä ja osoittaa sitä toisilleen. Tuossa iässä kun yleensä kaikenlainen poikienvälinen läheisyys etenkin kaveriporukoissa niin herkästi tuomitaan.


    • Anonyymi

      Silloinhan teitä on neljä melko syvällistä omassa syvyydessä.

    • Anonyymi

      Tutustuin viime vuoden lopulla netistä löytyneeseen ystävääni, itse olen jo vaha, hän minua 29 v nuorempi... en ole olemukseltani vanha, no tutustuimme ja ihastuimme toisiimme... hän ei halua päästää vaikka olen sanonut että etsi ikäistäsi kaveria, no ollaan tavattu, hän opiskelee täällä suomessa ja on saanut suomen kansalaisuuden... ostin hänelle pussilakana-setin ja teflonvuokan... ei paljon, no sitten lahjoitin hänelle lähes käyttämättömän varsi-imurin nyt siivoaminen sujuu ilman että matto pitää viedä ulos, saa vaan vetää koneella, kiva no sitten ostin hänelle mehulingon ja samaan syssyyn pyykkikoneen asennettuna kotiinsa... nyt en osta mitään kallista, ehkä verhot keittiöön mut ne saa kirppikseltä... meillä on hauskaa yhdessä, teemme ruokaa, otamme juomia ja nautimme toistemme seurasta. Olen vaalea sirohko ei liikakiloja, hän on tumma. Annoin hänelle edesmenneen mieheni vaatteita, ovat tarpeen, vielä pitäisi saada hyvä sadetakki hänelle. Annoin myös 50 euroa kun hän oli rahaton lähes viikon seuraavaan kela-maksuun, pitää rahaa senverran olla että ei koirat kintuille kuse

    • Anonyymi

      Olisipa edes ystäviä, mutt ei ole ensimmäistäkään. Mä en vaan ollut tarpeeksi hyvä kelvatakseni kenenkään ystäväksi, ulkonäkökin liian ruma, yks tuttava sanoi etten ollut hänen mielestään normaali eli liian viallinen päältä ja sisältä, kuka nyt sekundaa huolisi ystäväksi, kun on ulkoisesti täydellisiä ihmisiä olemassa. Olisi ollut edes sisko, ei olisi tarvinnut täysin yksin jäädä.

    • Anonyymi

      Toinen ihminen joka näkee itsestä enemmän kuin minä itse on todella hyvä. Mutta se ei ole hyvä jos ihminen sanoo muttei tarkoita mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe