Nainen kaipaa uteliasta kokeilua ja läheisyyttä naisen kanssa -

Anonyymi

Elän tasapainoisessa ja hyvässä suhteessa mieheni kanssa, ja seksielämä on antoisaa, vaikka toki harventunut hiljalleen iän myötä - ei omasta toiveestani, yhteistä aikaa ei vain ole tarpeeksi. Olen jo vuosia haaveillut siitä, että voisin kokeilla seksiä myös naisen kanssa, ja mieheni kanssa on tästä usein juteltu. Asia on hänelle täysin ok, olipa hän mukana tai ei. Tuntuu kuitenkin todella vaikealta ja lähes mahdottomalta löytää tällaista ihmistä. En ole koskaan kirjoittanut millekään tällaiselle palstalle. :)

Koen, että eloisa seksuaalisuus on niin iso lahja, ettei sitä haluaisi hukata. Minusta on myös ihanaa, että minulla on hyvä keskustelusuhde ja myös upea fyysinen yhteys mieheeni silloin, kun sille on aikaa ja mahdollisuus.

Olen 42-vuotias, nainen parhaassa iässä, lapset aikuistuneet tai aikuistumassa - olen paljon treenaava ja tasapainoinen, kokeilunhaluinen, ja huumorintajuinen nainen. En halua draamaa elämään, vaan uteliasta kokeilemista ja kohtaamista.

Mistä ihmeestä tällaisen ihmisen voi löytää, luottamuksella, tekemättä siitä ihmisyyttä isompaa numeroa?

7

1089

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hahah!! Olisin melkein voinut uskoa että oma kumppani olisi kirjoittanut tämän.

    • Anonyymi

      Varmasti erittäin haastavaa löytää! Itseäkin moinen kiinnostaisi, mutta mieheni ei anna lupaa moiseen, kun varmaan pelkää, että menettää minut "lopullisesti naisille", mikä on häneltä turha pelko, kun kaikki on suhteessa hienosti :)

      • Anonyymi

        Täällä sama juttu, mikä on todella ahdistavaakin.
        Itsellä kyse siitä, etten saa tarpeeksi ja niin monipuolisesti sitä kaikkea mitä haluaisin. Syynä miehen heikompi libido.


    • Anonyymi

      Näppylät on nättejä näppylöinä.

      • Anonyymi

        Riippuu täysin näppylästä


    • Anonyymi

      On meitä pariskuntia samoissa ajatuksissa. Miten yhteys luodaan?

    • Anonyymi

      Täällä olisi samanlainen, mutta eipä taida löytyä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1449
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe