Ristinkuolema ??? Mitä se merkitsee sinun elämässä ??

Merkitseekö että saat pyytä sun synnit anteeksi loppuelämä. Vai toisiin sanottuna joudut tilittää sun jokapäivä synnit ortodoxin lailla . Ripttäytyä ??

Vai mitä Ristinkuolema merkitsee ?? Oletko vapaa kun olet synneissä ja joudut tekemään päivittäin syntiä ?

Onko se etuoikeus ? Tekeekö se sinut vahvaksi ettet pelkää tehdä syntiä matkalla ??
Oletko ottanut halpa armo niinkuin joku epäjumala päällesi joka suojaa sinua että et joudu helvettiin kun et ole vapaa vaan synnin orja niinkuin Paavali oli alussa ..

Pitäiskö sinusta tulla vapaa synneistä. Onhan siitä maksettu kova hinta. .

Kuolla / kuolettaa lihasi jossa synti asuu ?? Onko se ratkaisu sinulle niinkuin minullekin on ollut ??? Tulla ostettu vapaiksi siinä Ristinkuolemassa kalliilla sovitusverellä..

1. Pietarin kirje 1
14 Niinkuin kuuliaisten lasten tulee, älkää mukautuko niiden himojen mukaan, joissa te ennen, tietämättömyytenne aikana, elitte,
15 vaan sen Pyhän mukaan, joka on teidät kutsunut, tulkaa tekin kaikessa vaelluksessanne pyhiksi.
16 Sillä kirjoitettu on: "Olkaa pyhät, sillä minä olen pyhä".
17 Ja jos te Isänänne huudatte avuksi häntä, joka henkilöön katsomatta tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin vaeltakaa pelossa tämä muukalaisuutenne aika,
18 tietäen, ettette ole millään katoavaisella, ette hopealla ettekä kullalla, lunastetut turhasta, isiltä peritystä vaelluksestanne,
19 vaan Kristuksen kalliilla verellä, niinkuin virheettömän ja tahrattoman karitsan,
20 hänen, joka tosin oli edeltätiedetty jo ennen maailman perustamista, mutta vasta viimeisinä aikoina on ilmoitettu teitä varten,
21 jotka hänen kauttansa uskotte Jumalaan, joka herätti hänet kuolleista ja antoi hänelle kirkkauden, niin että teidän uskonne on myös toivo Jumalaan.
22 Puhdistakaa sielunne totuuden kuuliaisuudessa vilpittömään veljenrakkauteen ja rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä,
23 te, jotka olette uudestisyntyneet, ette katoavasta, vaan katoamattomasta siemenestä, Jumalan elävän ja pysyvän sanan kautta.

Siis >> 13 Vyöttäkää sentähden mielenne kupeet ja olkaa raittiit; ja pankaa täysi toivonne siihen armoon, joka teille tarjotaan Jeesuksen Kristuksen ilmestymisessä.

Hän TAHTOO Ilmestyätässä ajassa sinulle että saat nähdä hänet koska eikukaan

1. Tess. 4:7

Sillä ei Jumala ole kutsunut meitä saastaisuuteen, vaan pyhitykseen.

Hepr. 12:14

Pyrkikää rauhaan kaikkien kanssa ja pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole näkevä Herraa;

5

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

3Moos.11:44 Sillä minä olen Herra, teidän Jumalanne; pyhittäkää siis itsenne ja olkaat pyhät, sillä minä olen pyhä. Niin älkää saastuttsko itseänne koskemalla mihinkään pikkueläimeen, joka liikkuu maassa. 3Moos.19:1-2 Ja Herra puhui Moosekselle sanoen: Puhu kaikille israelilaisten seurakunnille ja sano heille: Olkaat pyhät, sillä minä, Herra, teidän Jumalanne, olen pyhä. 3Moos.20:7-8 Pyhittäkää siis itsenne ja olkaa pyhät; sillä minä olen Herra, teidän Jumalanne. Ja noudattakaa minun käskyjäni ja pitääkää ne. Minä olen Herra, joka pyhitän teidät. 1Piet.1:16 Sillä kirjoitettu on: Olkaat pyhät, sillä minä olen pyhä.

• Anonyymi

3Moos.25:10 Ja pyhittäkää viideskymmenes vuosi ja julistakaa vapaus maassa kaikille asukkaille. Se olkoon teille riemuvuosi; jokainen teistä saa silloin palata perintömaallensa ja sukunsa luo. 1Aikak.15:12. 2Aikak.29:5. Jer.17:22-23

• Anonyymi

3Moos.19:2 Biblia (1776) Puhu koko Israelin lasten joukolle, ja sano heille: teidän pitää oleman pyhät, sillä minä olen pyhä, Herra teidän Jumalanne.

• Anonyymi

Hebr.2:11 Sillä sekä hän, joka pyhittää, että ne, jotka pyhitetään, ovat kaikki alkuisin yhdestä. Sentähden hän ei häpeä kutsua heitä veljiksi. Hebr.13:12-25

• Joo näin on Rakas kun vaan pääsee Pyhityksen Tielle joka käy Golgatan ja Ristinkuoleman kautta . Siis antautukaa ja anna Pyhä Henki viedä teidät Jeesukseen että saatte Jeesuksessa kuolla ja nousta ylös tässä ajassa että uudestisynnytte !! Ja niin pääsette Kristukseen !! Ja saatte elää Kirkastamaan Kristus..

Toiset saastuu edelleen mutta me Pyhidymme lisää ja edelleen !!!

https://www.youtube.com/watch?v=cy6O7dAL1UQ

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      95
      4298
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      27
      2325
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      200
      2146
    4. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      110
      2058
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      408
      1802
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      148
      1383
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      100
      1259
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      32
      1055
    9. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      966
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      78
      825
    Aihe