minni hiiri laulaa

10

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei se ollutkaan Ritva Valkama! Sääliks käy Minniä, kun Mikki Hiiri mättähältä mättähälle käy ja välillä pikku jalkakin pilkahtaa! En osaa ranskaa, mutta luotan sun sanaas, että toi laulun nimi on suomeksi:"Usein Kun Join Nuorempana".

Tässä tuo Ritva Valkaman aistillinen ja rohkea Minni Ankka:
      https://www.youtube.com/watch?v=kfQ2ch8V4g8
      Ankan ja hiiren erottaa siitä, että ankalla ei ole housuja, mutta hiirellä on!

• Anteeksi ei ollu poukama tai valkama tuo mutta mielestäni ihan mainitsemisen arvoinen. Viime syksynä kun yksin kirkkonummen metikössä sieniä etsiessäni..hah tuli mieleen mikki hiiri mättähälle käy ja pikku jalka pimpsahtaa..tuli mieleen joten kaksimielinen olo. ja minä olin sienimetsällä.

onko se jotenkin kaksimielineine biisi mieleeni tuli?..on.eikä kaikki ole kaikkien näiden vuosikymmenien saatossa tajunnut sitä. Ei siinä mitään. minäkin tajusin sen vasta sieni metsällä kikkonummella kun mättähällä mättähälle kävin,.. mitään ei pimpsahtanu mutta supppikia sia kyllä löytuy.

• Anonyymi

Viehkeä ja näyttävä tyttö. Muuta en osaa sanoo, sano.

• Eikö ookki? pakko kattoo ja kuunnella uuestaan..

• Anonyymi

Ritva Valkama oli kyllä hyvä. Yks Kirka Babitsin käytti samoja sanoja. Sanoi, että minä olin kyllä hyvä. Varmaan ihan tosi. Kirka oli muusikko; välitön maailman mies.
      Ei sen ääni niin kummoinen ollut, mutta häntä rakastettiin.

Kuitenkin Ritva Valkamaa enemmän rakastettiin.

• otetaan linkki korvan taakse ja katotaan pittäkö paikkansa..sano..

• Anonyymi

No niin no...nuoremmalta kaudelta kait sitten! Liekö Volodymyrin pituus, 170cm otettu luistimet jala jallaassa kuten met täällä Itä-Hämeessä tapaamma sanua.

• Anonyymi

Piirretyissä, hiiret ovat kovin musikaalisia. Vetävät pikkuruisista viuluistaan hienot soundit. Kuorolauluissaankin ovat peijakkaat ylilyömättömän taitavia.

• kuka tekee hiirille miniatyyriviuluja ja soittimia?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      5
      4019
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      87
      2082
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      50
      866
    4. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      784
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      34
      748
    6. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      184
      738
    7. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      732
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      715
    9. 35
      684
    10. Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?

Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97
      Maailman menoa
      127
      658
    Aihe