Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

minni hiiri laulaa

10

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei se ollutkaan Ritva Valkama! Sääliks käy Minniä, kun Mikki Hiiri mättähältä mättähälle käy ja välillä pikku jalkakin pilkahtaa! En osaa ranskaa, mutta luotan sun sanaas, että toi laulun nimi on suomeksi:"Usein Kun Join Nuorempana".

      Tässä tuo Ritva Valkaman aistillinen ja rohkea Minni Ankka:
      https://www.youtube.com/watch?v=kfQ2ch8V4g8
      Ankan ja hiiren erottaa siitä, että ankalla ei ole housuja, mutta hiirellä on!

      • Anteeksi ei ollu poukama tai valkama tuo mutta mielestäni ihan mainitsemisen arvoinen. Viime syksynä kun yksin kirkkonummen metikössä sieniä etsiessäni..hah tuli mieleen mikki hiiri mättähälle käy ja pikku jalka pimpsahtaa..tuli mieleen joten kaksimielinen olo. ja minä olin sienimetsällä.

        onko se jotenkin kaksimielineine biisi mieleeni tuli?..on.eikä kaikki ole kaikkien näiden vuosikymmenien saatossa tajunnut sitä. Ei siinä mitään. minäkin tajusin sen vasta sieni metsällä kikkonummella kun mättähällä mättähälle kävin,.. mitään ei pimpsahtanu mutta supppikia sia kyllä löytuy.


    • Anonyymi

      Viehkeä ja näyttävä tyttö. Muuta en osaa sanoo, sano.

      • Eikö ookki? pakko kattoo ja kuunnella uuestaan..


    • Anonyymi

      Ritva Valkama oli kyllä hyvä. Yks Kirka Babitsin käytti samoja sanoja. Sanoi, että minä olin kyllä hyvä. Varmaan ihan tosi. Kirka oli muusikko; välitön maailman mies.
      Ei sen ääni niin kummoinen ollut, mutta häntä rakastettiin.

      Kuitenkin Ritva Valkamaa enemmän rakastettiin.

      • otetaan linkki korvan taakse ja katotaan pittäkö paikkansa..sano..


    • Anonyymi

      No niin no...nuoremmalta kaudelta kait sitten! Liekö Volodymyrin pituus, 170cm otettu luistimet jala jallaassa kuten met täällä Itä-Hämeessä tapaamma sanua.

    • Anonyymi

      Piirretyissä, hiiret ovat kovin musikaalisia. Vetävät pikkuruisista viuluistaan hienot soundit. Kuorolauluissaankin ovat peijakkaat ylilyömättömän taitavia.

      • kuka tekee hiirille miniatyyriviuluja ja soittimia?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2197
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1446
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe