Mitä maksoitte renkaiden vaihdosta

Jakke

Eli kysymys mitä maksoitte renkaidenvaihdosta ja missä se tapahtui ? Siis talvikumit vaihdettu kesäkumeihin.

Konalan rengas 25 euroa tänä keväänä.

Aika kallista rupeaa olemaan kun aiemmin on ollut 100mk ja aikaahan siihen ei kauaa mene.

18

1736

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö&toyota

Eipä maksanut mitään kun pistää hihat heilumaan, vähän likaantu vaatteet ja kädet johon meni desin verran pyykkipulveria...

• Jakke

Joo vaihtaisin mielellään itse mutta kun tuo selkä tulee pirun kipeäksi siinä hommassa. Mielummin maksan kuitenkin tuon 25e ja vältä 2 viikon selkäjumin eikä tarvitse jättää lätkää ja salibandyä sen takia väliin.

• Noostokurki
        Jakke kirjoitti:

Joo vaihtaisin mielellään itse mutta kun tuo selkä tulee pirun kipeäksi siinä hommassa. Mielummin maksan kuitenkin tuon 25e ja vältä 2 viikon selkäjumin eikä tarvitse jättää lätkää ja salibandyä sen takia väliin.

0 euroa ja hallinosturilla vaan auto ylös. Eipä tuu selkä kipeäksi.

• Kari

Onhan siinä hintaa tuolle pikku hommalle. Itse vaihdoin renkaat ilmaiseksi tallin edessä. Olisi ollut suurempi vaiva pakata renkaat autoon ja jonottaa vaihdossa.
      Ilmeisesti ihmiset ovat alkaneet enemmän vaihdattamaan renkaansa muilla. Ei hintakaan sinänsä ole paha, jos maksajia riittää jonoksi asti. Tämän tapaisessa sesonkihommassa on varaa tehdä hieman tiliä. Sanotaanhan, että hinta on kohdallaan, kun asiakas narisee, mutta maksaa kuitenkin.

• tasapainoitti

täristääkö-jos vaihdoitte itse!!!

• effe
        tasapainoitti kirjoitti:

täristääkö-jos vaihdoitte itse!!!

tarvitse tasapainottaa, jos vain renkaat vaihtaa eri asia, jos laittaa kokonaan uudet päällyskumit.

• Aprikooma

25e Vianorilta, nopeasti ja vaivattomasti.

• näköjään bisneksen paikka. Jos vaikka 15 eurolla alkaisi, niin kaikki voittaisivat...

• huoltosopimusta

vajaa 20e kuussa johon sisältyy renkaidenvaihdot.

• ,,,

Kustansi 3:lla autolla yhteensä 0 euroa, paikkana toimi autotalli ja piha.

• Toni

Sanoin että ostin sieltä viime kesänä renkaat ja vaihtoivat ihan mielellään. Hyvää palvelua. Harvinaista nykyään. Tulee varmaan ostettua seuraavatkin renkaat samasta paikasta.

• VIANORILLA

Vianorilla Kotkassa on tosi kallista. Vaihdan liikettä

• ihan

avuttomia? Itse vaihdoin ja aikaa meni n. 15 minuuttia.

• *rakotulkki*

Samoilla renkailla ympäri vuoden. En maksa vaihdosta eikä tule selkä kipeäksi.

• t.bone

sen minkä vaivassa säästää niin muussa maksaa. kitkat kuluu kyllä silmissä kesällä. huonoista ajo-ominaisuuksista puhumattakaan (verrattuna kesärenkaisiin).

• *rakotulkki*
        t.bone kirjoitti:

sen minkä vaivassa säästää niin muussa maksaa. kitkat kuluu kyllä silmissä kesällä. huonoista ajo-ominaisuuksista puhumattakaan (verrattuna kesärenkaisiin).

Kuka kitkoista puhui? Tavalliset renkaat joilla on talvirengasluokitus. Hyvin toimii kesällä ja talvellakin tyydyttävästi. Eivätkä juuri kulu vaikka ovat alla koko vuoden.

• t.bone
        *rakotulkki* kirjoitti:

Kuka kitkoista puhui? Tavalliset renkaat joilla on talvirengasluokitus. Hyvin toimii kesällä ja talvellakin tyydyttävästi. Eivätkä juuri kulu vaikka ovat alla koko vuoden.

Sama homma. Pärjää, mutta ominaisuudet ovat huonot. Pärjäähän monet ladallakin liikenteessä.

• karppaasi

Voi hellanlettas!Pyydä aitiäs vaihtamaan sun renkaat niin ei tarvi maksaa mitään.
      Mistä näitä prkleen uusavuttomia luusereita tulee ??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      219
      5016
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      191
      2705
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1582
    4. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      52
      1480
    5. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1292
    6. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      99
      1268
    7. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      132
      1247
    8. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      155
      1185
    9. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      109
      1184
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      82
      1163
    Aihe