JAZU - CHILLAA

Hei, höpsö, chillaa vähän, jookos?
Ne karvaset sääret, kivat, mutta ei maailmanihme kun mulla on ollut vain yksi pitkä parisuhde, jossa leidillä oli vähemmän karvoja säärissä, noin suunnilleen ja sekin oli punapää.
Muuta keskustelua en jaksanut lukea, kun se lienee vähintään puoliksi sun ärsyttämistä/haukkumista ja mulla on muutakin tekemistä.
Ens kesänä sit mennään joukkuekahville sinä, Ellu, minä, ehkä muitakin? Mutta sääret paljaana ja ylpeenä siitä. Näin 👍
27106
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 27

Vanhimmat

Mähän oon ylpeä mun sääristäni. Ne on hienot luomukarvaiset, en niitä häpeä. Muut voi hävetä puolestani, ne ketkä häpeilee. Moon päättänyt et säärikarvat pysyy ja niitä vastustavat lähtee. :)

Nimimerkkiä en enää rekkaa, vaikka tiedän et helpottaa viestimeressä kahlaamista. En tiiä oonko kesällä enää hengissäkään, mutta jos olen hengissä ja käpälät kulkee, niin housut ja tennarit jalassa, t-paita päällä ilmestyn kahville. Saako laittaa lippiksen? :P

-Jasu-

Äänestä
  • Aloittaja

No hyvä, lähti vähän laukalle aiemmin, ehkä.

Ei kannata koskaan sanoa ei ikinä, kun se ikinä on aikaa, pitkää aikaa, siinä ehtii tapahtua.Lyhyet housut, että säärikarvat näkyy, niin saat laittaa lippiksen 😜

Mä voin puolestani jättää lippiksen pois, niin näkyy voimakkaasti orastava kiitorata kulmakarvojen yllä 😉

Äänestä

• randombypasser kirjoitti:

No hyvä, lähti vähän laukalle aiemmin, ehkä.

Ei kannata koskaan sanoa ei ikinä, kun se ikinä on aikaa, pitkää aikaa, siinä ehtii tapahtua.Lyhyet housut, että säärikarvat näkyy, niin saat laittaa lippiksen 😜

Mä voin puolestani jättää lippiksen pois, niin näkyy voimakkaasti orastava kiitorata kulmakarvojen yllä 😉

Joo, realistina tosiaan ei ole tavoite vielä vuosiin potkia tyhjää, mutta never know. :)

Lyhyet ilmanmuuta kesällä, kyllä näkyy säärikarvat (kunhan ei kompastus niihin) ja lippis istutetaan pallon suojaksi. Eiku kallon. No sama asia. ;P

Toivottavasti ei häikäse silmään se kiitorata. :D

-Jasu-

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi kirjoitti:

Joo, realistina tosiaan ei ole tavoite vielä vuosiin potkia tyhjää, mutta never know. :)

Lyhyet ilmanmuuta kesällä, kyllä näkyy säärikarvat (kunhan ei kompastus niihin) ja lippis istutetaan pallon suojaksi. Eiku kallon. No sama asia. ;P

Toivottavasti ei häikäse silmään se kiitorata. :D

-Jasu-

Voihan tuon kiitoradan öljytä ja kiillottaa, niin tarttee muut ympärillä aurinkolaseja 😂

1Äänestä

OSta auto, älä Fordia, kun naisenkin saaat halvemmalla ;DE

Äänestä

Minä eli palstaneitokainen voi lähteä kahveille mukaan mutta ehdotan toukokuun puoliväliä tai loppua tai elokuun loppua. Jasseria aka Jasua olisi ihan mukava nähdä ja teitä muitakin. ;O ;D

Äänestä
  • Aloittaja

Niin no ei kai sitä kesää ihan kirjaimellisesti oltu tarkoitettukaan, vain yleisenä linjauksena tapaamiselle lämpimämpien kelien vallitessa.

En nyt ole seurannut kaikkea keskustelua, mutta tässähän alkaa kohta olemaan varsinainen laumakokoontuminen kyseessä :D

Äänestä

• Jasser Arafat

Äänestä

Niin no ei kai sitä kesää ihan kirjaimellisesti oltu tarkoitettukaan, vain yleisenä linjauksena tapaamiselle lämpimämpien kelien vallitessa.

En nyt ole seurannut kaikkea keskustelua, mutta tässähän alkaa kohta olemaan varsinainen laumakokoontuminen kyseessä :D

Ehdotan toukokuun toiseksi viimeistä tai viimeistä viikkoa. Missä päin Suomea?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Jasser Arafat

Ei mikään Arahvatti eikä edes hattivatti!

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi kirjoitti:

Ehdotan toukokuun toiseksi viimeistä tai viimeistä viikkoa. Missä päin Suomea?

No siis mullehan teorian tasolla käy koska vaan, se on noo muut kun saa tehdä päätöksen. Jasulla ainakin on mukuloita, joten se voi rajoittaa jonnin verran ajankohtaa.

Vedin pupuna hatusta paikaksi Pukaron Paronin, kun tiedän että Jasulla on sinne järkevä matka, eikä tuo itellekään ole matka eikä mikään Espoosta. Mutta ei sitäkään ole kiveen hakattu, kunhan nyt pallotellaan näin syäntalvella, aikaa on.

Äänestä

No siis mullehan teorian tasolla käy koska vaan, se on noo muut kun saa tehdä päätöksen. Jasulla ainakin on mukuloita, joten se voi rajoittaa jonnin verran ajankohtaa.

Vedin pupuna hatusta paikaksi Pukaron Paronin, kun tiedän että Jasulla on sinne järkevä matka, eikä tuo itellekään ole matka eikä mikään Espoosta. Mutta ei sitäkään ole kiveen hakattu, kunhan nyt pallotellaan näin syäntalvella, aikaa on.

Öö, minull kävisi junareitin varrelta ja Hgissä joudun kuitenkin loppukeväästä käymään.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi kirjoitti:

Öö, minull kävisi junareitin varrelta ja Hgissä joudun kuitenkin loppukeväästä käymään.

Ei ole mitään vielä lyöty lukkoon, että aikaa on, piipahdat palstalla välillä, niin voit helposti vaikuttaa lopputulokseen.

Äänestä

Ei ole mitään vielä lyöty lukkoon, että aikaa on, piipahdat palstalla välillä, niin voit helposti vaikuttaa lopputulokseen.

Selvä pyy! :)

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, tiedän tarkemmin ajankohtaa jahka alkaa kuntoutus. Miten sillä saralla menee aikataulut ja mukelot. Viikonloppuisin kaikista varmiten onnistuu. Ne on mulla helpoimmat.

Sun kanssa voidaan morsettaa, mut Ranen yhteystiedot tarvitaan. :D

Äänestä

• Aloittaja

HALiMONSTERi kirjoitti:

Joo, tiedän tarkemmin ajankohtaa jahka alkaa kuntoutus. Miten sillä saralla menee aikataulut ja mukelot. Viikonloppuisin kaikista varmiten onnistuu. Ne on mulla helpoimmat.

Rane 😂😂
    Ok, iteppähän olen nikkini valinnut.

Mää järkkään yhteydet lähiaikoina, Ellun yhteys tarttetaan kanssa ellei sulla Jasu sitä jo olekin?

Äänestä

Rane 😂😂

Mää järkkään yhteydet lähiaikoina, Ellun yhteys tarttetaan kanssa ellei sulla Jasu sitä jo olekin?

No Rane jotenskin tuli niin sujuvasti. :D
    Well see, jätä mun huoleks nuo tytöt. :)

Äänestä

• HALiMONSTERi kirjoitti:

Joo, voin tulla pk-seudun visiitiltä takaisin kotiin Lahden kautta eli voidaan nähdä siellä, jos se sinulle sopii parhaiten. Minun juna menee kuitenkin sen kautta näppärästi.

1Äänestä

• Aloittaja

HALiMONSTERi kirjoitti:

No Rane jotenskin tuli niin sujuvasti. :D
    Well see, jätä mun huoleks nuo tytöt. :)

No jätän, vaikka se on kuin pukki kaalimaan vartijana :P

1Äänestä

Rane 😂😂

Luulin, että sinäkin olet nainen... :O

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi kirjoitti:

Luulin, että sinäkin olet nainen... :O

No nyt et enää luule, vaan tiedät asian olevan toisin 😁
    Ei huolta, mä olen varsin säyseä ja sisäsiisti kolli 👍

1Äänestä

No nyt et enää luule, vaan tiedät asian olevan toisin 😁
    Ei huolta, mä olen varsin säyseä ja sisäsiisti kolli 👍

Ok. :)

Äänestä

No jätän, vaikka se on kuin pukki kaalimaan vartijana :P

Heh, nämä naiset ei paljon pukista piittaa siinä määrin eli pysyn lestissäni. :)

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, voin tulla pk-seudun visiitiltä takaisin kotiin Lahden kautta eli voidaan nähdä siellä, jos se sinulle sopii parhaiten. Minun juna menee kuitenkin sen kautta näppärästi.

Sekin käy. :)

Äänestä

Itse en ikinä kyllä tuomitse toisia ihmisiä en tuomareitakaan kun tekevät virheitä.... ei kuulu minun tehtäviin tuomitseminen :D

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

randombypasser kirjoitti:

Hei, höpsö, chillaa vähän, jookos?
Ne karvaset sääret, kivat, mutta ei maailmanihme kun mulla on ollut vain yksi pitkä parisuhde, jossa leidillä oli vähemmän karvoja säärissä, noin suunnilleen ja sekin oli punapää.
Muuta keskustelua en jaksanut lukea, kun se lienee vähintään puoliksi sun ärsyttämistä/haukkumista ja mulla on muutakin tekemistä.
Ens kesänä sit mennään joukkuekahville sinä, Ellu, minä, ehkä muitakin? Mutta sääret paljaana ja ylpeenä siitä. Näin 👍

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu