Surullinen mies kelpaa

Anonyymi

Kunhan vain on suosittu. Voi olla joku synkkä pitkätukkainen kitaristi joka vinguttaa metallikielistä hirmuisen angstisia säveliä. Tai joku Leonard Cohen joka on seksikäs koska pukeutuu pukuun vaikka onkin masentunut, Mutta olepa tavallinen mies joka potee maailmantuskaa niin olet vain surkea luuseri.

Tavallisen näköiselle miehelle on varattu vain tavallisen miehen rooli ja se pitää hoitaa kunnialla. Siinä ei paljon selittelyt auta.

9

85

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvin usein se tavallinen elämä on kaikista parhainta. Jos sinä olet tavis, voit olla varma, että se kumppani pitää sinusta oikeasti eikä vain sinun rahoistasi tai julkkis-
      maineestasi.

• Anonyymi

Se on totta mutta jos on saanut rikkinäisen sielun syntymälahjana niin voi olla melko varma että ilman sitä korostavaa ulkonäköä ei tule saamaan minkäänlaista kumppania.

• Maailmantuskan poteminen on seksikästä teini-iässä, keski-iässä sellaista ihmistä ei jaksa. Puolison valoisa luonne vaikuttaa suuresti oman elämän kokemiseen.

• Anonyymi

Juurikin näin.
        Tai sitten jos toinen potee ahdistuksen tuskaa, niin itse täytyy olla koko ajan syntymähumalassa :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Mitäpä sitten ajattelet, jos sinä vuorostasi podet maailmantuskaa ja kumppanisi ei halua sinua tukea?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitäpä sitten ajattelet, jos sinä vuorostasi podet maailmantuskaa ja kumppanisi ei halua sinua tukea?

Keskustelussa oli kyse siitä, kuinka tavoiteltavia nämä kroonisesti tuskaiset ihmiset ovat.

Jos nykyisessä suhteessa puolisolle tulisi mielenterveysongelmia, tukisin häntä kunnes voimat loppuisi ja sitä samaa odotan myös häneltä.

• Anonyymi

Viinamies kelpaa naisille. Viinaa juomalla mies saa aina nais seuraa.

T viinamies

• Anonyymi

Vain muutama prosentti miehistä ei kelpaa kenellekään naisista. Ja se on tilastollinen fakta.

• Anonyymi

En haluaisi olla kenenkään julkkiksen kanssa. Hirvittää jo pelkkä ajatuskin parrasvaloihin joutumisesta sellaisen rinnalla. Yksi tavallinen mies minulle kiitos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      368
      2009
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1316
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1310
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      136
      1193
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      85
      1077
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      90
      946
    7. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      880
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      120
      877
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      808
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      760
    Aihe