Olen innokas musan kuuntelija, kuulokkeet langalla kotistereoihin. Vanhat hyvät Sony - kuulokkeeni alkavat olla tiensä päässä. Olen muutamat kehutut, kohtuuhintaiset kuulokkeet ostanut ja pettynyt. Tarvitsen kaikuvan, pehmeän bassoäänen. Olen siihen tulokseen tullut, että nykyiset kuulokkeet on tehty älylaitteille, puhelimille jne.
Olisiko kenelläkään vinkkiä, suositteluja. Hyvät kuulokkeet perinteisiin stereoihin. Hinta korkeintaan 200 €.
Kotistereoiden kuulokkeet
Anonyymi
1
151
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan paras apu tuossa ois, että heität ne stereot takkaan tai nuotioon ja varmistat että ne palaa tuhkaks. Sitten ostat hyvän kännykän ja kuuntelent bluetoothin kautta kuulokkeilla mihin olet oikeesti *ittu viitsinyt laittaa rahaakin!!!!
Siis jotain rajaa, oikeesti! Tyyppi säästää joka mutkassa ja sitten ihmettelee kun mikään ei toimi!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666264Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583083- 312243
- 131847
- 201828
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191803Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131562- 181539
- 511515
- 91484