Miten iskeä ujo mies jonka kanssa ollut juttua aikaisemmin?!?

Neiti ihastunut

Hej..

Miten saisi miehen kiinnostumaan taas !!?? On ollut juttua jokunen aika sitten mutta nyt kadonneet ovat tunteet. Miten saisi eedes tämän kyseisen jätkän kahville???? kertokaa!! ja auttakaa!! Ainut jätkä josta ikinä oon kunnolla välittänyt. Jätkä ei tod. ole mikään pukki! Vaan aivan uskomattoman IHANA MIES ja kunnollinen!

9

5224

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ujous_

ei se sen vaikeempaa ole.

• minä

seuraavan kerran kun näet tämän kyseisen jätkän niin menet vain ja kysyt että lähtisitkö kahville. Ei se sen vaikeampaa ole, rohkeutta vain sinulle ja hyvää onnea :)

• Angeli

Älä ole liian päälle käyvä, se voi karkoittaa ujon ihmisen, sen huomasin. :( Käytä mieluummin sanontaa "olisi kiva joskus lähteä kanssasi kahville" sen sijaan että pamauttasit suoraan että "lähdetkö kahville?" koska toinen saattaa häkellyksissään vastata mitä tahansa...
      Ja virhe minkä tein oman "mieheni" suhteen oli se että kun hän ei pariin pyytämääni (suoraan kysyin) kertaan suostunut treffaamaan (muuta kuin humalassa), aloin painostamaan liikaa... ja näin hänestä tuli aina vain etäämpi :(

• mies

Otat vaan rohkeesti yhteyttä ja kerrot miehelle että välität siitä ja jotain tartteis tehdä! Tai pyydä sinne kahville ja katot miten lähtee menemään. Ja näytät kans siltä et oot kiinnostunu.

• Keksi tekosyy kutsua hänet minne haluatkin, joku homma jossa tarvitaan VOIMAA, jota hänestä löytyy tai ole palauttavinasi muka hänelle kuuluva tavara ja siitä sitten aasinsiltaa pitkin vaan kahvia ehdottelemaa.

• Jake

Sano sille näin:
      "Tiesitkö että olen sinkku"

Jos siitä ei tajua niin olkoon.

• "Hei, sä oot aika kiva. Vie mut joskus vaikka kahville tai jotain, jookosta?"

Jos ei tehoa niin mies on joko varattu tai homo.

Näin yksikertaisia me miehet olemme :)

- Dekas

• RRT

Mitä ihmettä teet ihanalla ja kunnollisella miehellä???

Aiotko hankkiutua raskaaksi ja maksattaa kaiken sinisilmäisellä miespololla?

• vanhempi mies

Sievästi hymyilet,katsot miestä silmiin,ja kysyt sem....mitä pidät minun varkuista ? kun hän kääntää päänsä sinun varkuihin sano heti ,on nämä ainakin puhtaat ja hymyilet sievästi käännyt ja lähdet menemään pois,,,jos mies ei huuda hei kuule odota tai jotain ,,,Ota uusiksi jonkun miellytävän miehenkanssa,,kohtaat varmasti sen oikean lycka till.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2083
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1906
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      66
      1559
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1212
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1202
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1152
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe