Hej..
Miten saisi miehen kiinnostumaan taas !!?? On ollut juttua jokunen aika sitten mutta nyt kadonneet ovat tunteet. Miten saisi eedes tämän kyseisen jätkän kahville???? kertokaa!! ja auttakaa!! Ainut jätkä josta ikinä oon kunnolla välittänyt. Jätkä ei tod. ole mikään pukki! Vaan aivan uskomattoman IHANA MIES ja kunnollinen!
Miten iskeä ujo mies jonka kanssa ollut juttua aikaisemmin?!?
9
5224
Vastaukset
- ujous_
ei se sen vaikeempaa ole.
- minä
seuraavan kerran kun näet tämän kyseisen jätkän niin menet vain ja kysyt että lähtisitkö kahville. Ei se sen vaikeampaa ole, rohkeutta vain sinulle ja hyvää onnea :)
- Angeli
Älä ole liian päälle käyvä, se voi karkoittaa ujon ihmisen, sen huomasin. :( Käytä mieluummin sanontaa "olisi kiva joskus lähteä kanssasi kahville" sen sijaan että pamauttasit suoraan että "lähdetkö kahville?" koska toinen saattaa häkellyksissään vastata mitä tahansa...
Ja virhe minkä tein oman "mieheni" suhteen oli se että kun hän ei pariin pyytämääni (suoraan kysyin) kertaan suostunut treffaamaan (muuta kuin humalassa), aloin painostamaan liikaa... ja näin hänestä tuli aina vain etäämpi :( - mies
Otat vaan rohkeesti yhteyttä ja kerrot miehelle että välität siitä ja jotain tartteis tehdä! Tai pyydä sinne kahville ja katot miten lähtee menemään. Ja näytät kans siltä et oot kiinnostunu.
Keksi tekosyy kutsua hänet minne haluatkin, joku homma jossa tarvitaan VOIMAA, jota hänestä löytyy tai ole palauttavinasi muka hänelle kuuluva tavara ja siitä sitten aasinsiltaa pitkin vaan kahvia ehdottelemaa.
- Jake
Sano sille näin:
"Tiesitkö että olen sinkku"
Jos siitä ei tajua niin olkoon. "Hei, sä oot aika kiva. Vie mut joskus vaikka kahville tai jotain, jookosta?"
Jos ei tehoa niin mies on joko varattu tai homo.
Näin yksikertaisia me miehet olemme :)
- Dekas- RRT
Mitä ihmettä teet ihanalla ja kunnollisella miehellä???
Aiotko hankkiutua raskaaksi ja maksattaa kaiken sinisilmäisellä miespololla?- vanhempi mies
Sievästi hymyilet,katsot miestä silmiin,ja kysyt sem....mitä pidät minun varkuista ? kun hän kääntää päänsä sinun varkuihin sano heti ,on nämä ainakin puhtaat ja hymyilet sievästi käännyt ja lähdet menemään pois,,,jos mies ei huuda hei kuule odota tai jotain ,,,Ota uusiksi jonkun miellytävän miehenkanssa,,kohtaat varmasti sen oikean lycka till.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023