Miten iskeä ujo mies jonka kanssa ollut juttua aikaisemmin?!?

Neiti ihastunut

Hej..

Miten saisi miehen kiinnostumaan taas !!?? On ollut juttua jokunen aika sitten mutta nyt kadonneet ovat tunteet. Miten saisi eedes tämän kyseisen jätkän kahville???? kertokaa!! ja auttakaa!! Ainut jätkä josta ikinä oon kunnolla välittänyt. Jätkä ei tod. ole mikään pukki! Vaan aivan uskomattoman IHANA MIES ja kunnollinen!

9

5230

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ujous_

ei se sen vaikeempaa ole.

• minä

seuraavan kerran kun näet tämän kyseisen jätkän niin menet vain ja kysyt että lähtisitkö kahville. Ei se sen vaikeampaa ole, rohkeutta vain sinulle ja hyvää onnea :)

• Angeli

Älä ole liian päälle käyvä, se voi karkoittaa ujon ihmisen, sen huomasin. :( Käytä mieluummin sanontaa "olisi kiva joskus lähteä kanssasi kahville" sen sijaan että pamauttasit suoraan että "lähdetkö kahville?" koska toinen saattaa häkellyksissään vastata mitä tahansa...
      Ja virhe minkä tein oman "mieheni" suhteen oli se että kun hän ei pariin pyytämääni (suoraan kysyin) kertaan suostunut treffaamaan (muuta kuin humalassa), aloin painostamaan liikaa... ja näin hänestä tuli aina vain etäämpi :(

• mies

Otat vaan rohkeesti yhteyttä ja kerrot miehelle että välität siitä ja jotain tartteis tehdä! Tai pyydä sinne kahville ja katot miten lähtee menemään. Ja näytät kans siltä et oot kiinnostunu.

• Keksi tekosyy kutsua hänet minne haluatkin, joku homma jossa tarvitaan VOIMAA, jota hänestä löytyy tai ole palauttavinasi muka hänelle kuuluva tavara ja siitä sitten aasinsiltaa pitkin vaan kahvia ehdottelemaa.

• Jake

Sano sille näin:
      "Tiesitkö että olen sinkku"

Jos siitä ei tajua niin olkoon.

• "Hei, sä oot aika kiva. Vie mut joskus vaikka kahville tai jotain, jookosta?"

Jos ei tehoa niin mies on joko varattu tai homo.

Näin yksikertaisia me miehet olemme :)

- Dekas

• RRT

Mitä ihmettä teet ihanalla ja kunnollisella miehellä???

Aiotko hankkiutua raskaaksi ja maksattaa kaiken sinisilmäisellä miespololla?

• vanhempi mies

Sievästi hymyilet,katsot miestä silmiin,ja kysyt sem....mitä pidät minun varkuista ? kun hän kääntää päänsä sinun varkuihin sano heti ,on nämä ainakin puhtaat ja hymyilet sievästi käännyt ja lähdet menemään pois,,,jos mies ei huuda hei kuule odota tai jotain ,,,Ota uusiksi jonkun miellytävän miehenkanssa,,kohtaat varmasti sen oikean lycka till.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      269
      1637
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      37
      1512
    3. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1316
    4. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      18
      1300
    5. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      6
      1217
    6. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1037
    7. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      950
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      925
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      901
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      890
    Aihe