Nautin sun seurasta nainen todella paljon. Harmi kun meidän kahdenkeskiset hetket keskeytyy niin usein. Juuri kun ollaan kahdestaan, niin seuraan tuppautuu muita.
On ihana katsella sun sinisiin silmiin ja salaa toivon, että joku päivä saan selvyyden sun katseessa pilkistävään ajatukseen. Olen melko varma, että ajattelet samoin kuin minä.
Saa nähdä kuinka käy kun jossain firman kemuissa otetaan yhdet ja toiset, oon melko varma, että viimeistään silloin jutellaan aiheesta.
Olet niin kaunis ja ihana. Täydellinen huumorintaju ja välillämme on niin ihana kemia. Silloin tällöin kun seisomme lähekkäin, tuntuu kuin sähköä olisi välillämme.
Olen huomannut, että pidät usein nykyään hiukset juuri sillä tavalla kuin tykkään. Salaa toivon, että vuokseni.
Toivottavasti huomenna sattuu kahvitauot samaan aikaan ja kerrankin saataisiin olla ihan kahdestaan ...
Orastavaa romanssia ...
Anonyymi
4
1281
Vastaukset
- Anonyymi
Millä tavalla hän pitää hiuksiaan? Oletko kehunut sitä kampausta?
- Anonyymi
Punainen shokkiväri ja sivusiili 😻😻😻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punainen shokkiväri ja sivusiili 😻😻😻
Aiempi ei ollut aloittajalta.
Olen kehunut kampausta ja tietää hän jo muutenkin, että pidän hänestä paljon.
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiempi ei ollut aloittajalta.
Olen kehunut kampausta ja tietää hän jo muutenkin, että pidän hänestä paljon.
AloittajaMillä sanoilla olet kehunut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575469- 934307
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3742552Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s701075Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301028- 61843
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46816- 28803
Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52779