Vaikka ihan lopulliselta halvaantumiselta selvisin aikoinani, niin olen jo kahdesti nähnyt kyseisen elokuvan. Hieno tarina, kun perustuu ihan oikeaan elämään.
Jos minusta tehtäisiin elokuva, niin liikenne onnettomuus olisi huippukohta ja lisänä sairaalassa tapahtuneet turinoinnit, sen vuoden aikana, mitä siellä olin.
Kaikki muu olisikin sitten kiljunjuontia tai tylsistyneen tehdasduunarin kommelluksia ihan selvinkinpäin.
Aika jonka sain...
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkennan vielä, että entisen tehdasduunarin. Onnettomuuden jälkeenhän minut sysättiin eläkkeelle, pois häiritsemästä muiden työntekoa.
- Anonyymi
Mulla on selkä kahesta kohasta murtunu. Ja yks putos moskovassa ja joutu moskovalaiseen sairaalaan ja kuulemma kauheeta oli olla moskovalaisessa sairaalassa. Ite oisin aina halunnu käydä neuvostoliitossa. Mutta nyt ei taida kannattaa mennä neuvostoliittoon. Mutta voihan se olla, että meidät kohta liitetään neuvostoliittoon ja voidaan käydä pietareissa ja moskovissa vaikka joka viikonloppu.
- Anonyymi
Neuvostoliittoa ei ole ollut enää vuosikymmenniin. Nato sen sijaan jatkaa Amerikan voimalla pullistelua ja maailman valloitusta. Turhaan. Kiina ja Intia ovat lähitulevaisuuden mahtimaat. Venäjän kauppa Kiinan kanssa muuten on niin suuri, ettei natopoikulit täälä netissä edes tajua summaa.
Nyt naamallani en kehtaa ilkeillä edellisen viestin tavoin. Mites ranka jaksaa nykyään? Aikoinaan lekuri kotiutti minut myrskyisistä vastalauseinasti huolimatta.
Olen jo vuosia elänyt eristyksissä ja naamareitakin menee niukasti. Tokihan minulla on uudiokäytettävä puolinaamari 3M suodattimilla. Ihan vain hätätilanteita varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1532617
- 1971890
- 701667
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91351- 721021
- 811010
- 95999
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190924- 67901