Mulle lauletaan netissä!

Anonyymi

10

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ne kyllä mua huoli sinne, vaikka olenkin kivipohjaan tippunut. Ei tuossa videossa ole kuin naisia.

• Anonyymi

2011 vuonna siis menin naimisiin. Erosimme 2013 joten kohta tulee 10 täyteen. Siistiä! Tätä sekoilua ei lopeteta ikinä!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Sinä...syntinen..😁😁😄!

Ryötti.

• Anonyymi

Miksi niän kommentoit? En minä ole syntinen, koska Jumalakin on vain mielikuvitusta. Olen kerran kuollut, joten tiedän totuuden ja harhan eron.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi niän kommentoit? En minä ole syntinen, koska Jumalakin on vain mielikuvitusta. Olen kerran kuollut, joten tiedän totuuden ja harhan eron.

Tervetuloa kuolleiden kerhoon. Meitä on yllättävän paljon ihan Suomessa. Mutta onneksi aivot elävät vielä kuoleman jälkeen noin 7 minuutttia, joten elvytys on nykyaikana mahdollista.

Itsehän kuolin itseaiheutetussa mönkijäturmassa keskellä metsää. Onneksi oli joku juuri samaan aikaan taluttamassa koiraansa ja koira oli kiskonut taluttajansa minua kohti.

Ambulansissa oli kuulemma sydän pysähtynyt 2 kertaa. Pyh, pikkujuttuja.

• Tiedän kuka olet.😁 Kiitoksia **** huomion osoituksesta .

• Niin. Minähän (aloittaja) olen petetty, jätetty, kuollut ja karannut. Ei siinä, mutta vähän hauskempaa tähän synkkyyteen:

Tuolla parkkipaikalla on jonkun auto, jolla ei ole ajettu koko talvena. Hauskan näköinen kinos siinä päällä. Jos tulee äkilähtö johonkin, niin lasien raaputtelussa saattaa mennä tovi, jos toinenkin.

Toisaalta rekisterinumeroa ei näy, jotta voisi käydä katsomassa onko kyseisen auton omistaja edes elävien kirjoissa.

Löytyykö kohta jälleen muumio omasta yksiöstään? Elämme jännittäviä aikoja. Toivottavasti tulee maailmansota3, jotta ei tarvitse murehtia joutavaa. Minäkin murehdin kovasti, kun pakaste-vihannespussista tipahti herne lattialle.

• Vihaan hiljaisuutta. Lisää pellepersuja mölisemään.

• Anonyymi

Öö.. Olet aika pelottavan oloinen. Jos vaihat kuvaksesi jonkun Pokemonin, niin kyllä täällä juttelukin. Itse järkytyin naisystäväsi kuoleman tavasta. No mut jotain kevyempää tähän päälle. Käytkö itse raveissa, vain naisen hevosiako siellä oli juoksemassa, vai merenranta ja satakielilehto?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      62
      2594
    2. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      26
      2272
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      13
      1652
    4. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1397
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      1349
    6. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      93
      1270
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      24
      1133
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1086
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1073
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      58
      967
    Aihe