Yksi mieheni kaveri himoittu minua ja näen hänestä unta öisin.
Olen valmis pettämään miestäni tämän kaverin kanssa.
Hänen vaimonsa on minun kaveri ja silti aion mennä sänkyyn tämän kaverimme kanssa.
En saa miestä mielestäni ja minun on pakko saada tämä kaveri sänkyyn kanssani.
Mieheni kaveri himoittaa minua
5
1377
Vastaukset
- Anonyymi
Olen se himoitsemasi kaveri ja sanon jo nyt, että et tule onnistumaan. Olet viimeinen, jota haluaisin bylsiä.
- Anonyymi
Menetätte kaverit vaan. Pano voi olla pettymys.
- Anonyymi
Vain yksinkertaiset seuraavat kiimaansa.
- Anonyymi
Sori, ei tuu onnistumaan. Bros before ho's....
- Anonyymi
mulla sama himo. Mieheni vielä naureskellen kertoi miten iso vehje sillä on ja et tykkää kaikenlaisesta hc-leikeistä. Eli just nam. meni juuri kihloihin, vähän häiritsee fantsuilua. Pitkään mietin et pitäiskö vonkaa tuplahommia omalta mieheltä, mut se on niin hetero et ei varmaan suostuis, ja olisin ehkä himoineni paljastunu vähintään omalle puolisolleni ni olen pysynyt hiljaa. härskisti kyllä alkaa panettaa aina kun käydään kylässä, varsinkin jos kaverin uusi avokki ei ole kotona ni ehkä pyörähtää 1n2m mielessä. hiiohoi. eksä kans, harmitti erota kun on niin rautanen sängyssä, muuten liian vaikee persoona sitoutua. Oma mieheni on just hyvä. ehkä vaan vähän rankempaa actionia kaipaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367549Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361833Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251830- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104958- 49890
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja21709