varsinkin rannetta sivusuunnassa liikuttaessa sattuu eniten oikealle käännettäessä . kipu säteilee pikkurilliin. vahvimmin kipu kohdistuu kyynärpään ja käden väliin
käsivarren kipu rannetta liikuttaessa
5
277
Vastaukset
- Anonyymi
samantyylistä kipua on esiintynyt jalkaterän sisäsyrjällä ja selässä. kivun ollessa pahimmillaan jalalla ei voi kävellä . selkäkipu ajaa sänkypotilaaksi. tämä käsivarren kipu estää käden käyttöä
- Anonyymi
Ootko tehnyt lumitöitä?
"Rokotukset (mitkä tahansa) voi pahentaa nivelsärkyjä.", sanoi piikittäjä kun kysyin inluenssarokotteen jälkeen ilmenneistä kivuista. - Anonyymi
Itsellä samanlaista vaivaa ollut nyt noin viikon ajan, viime yönä äityi niin pahaksi, ettei pystynyt kunnolla nukkumaan. Soitin aamusta päivystykseen, jonne jätin soittopyynnön. Kerroin vaivoistani, epäilin rasitusvammaksi, joka oireili vasta yöllä, heräsin silloin kipuun ranteessa, ulkosivulla, heijasteli vihlontaa kyynärpään ja pikkusormen välillä.
Pyöräilen paljon ja tietokonetta käytän suht paljon. Huomannut myös ulkokuntosalilla, että pystypunnertaessa oikea olkapää, ei oikein kykene työntö liikkeeseen silloin, että työnnän vasemman olkapään voimin painoa ylös. Olkapäässä kerran suorituksen (oikea) aikana tunsin pistomaisen kivun keskellä olkapäätä.
Lääkäri määräsi tutkimatta (etänä) Burana lääkityksen vaivaan (viikko). 400 tai 600mg kolmesti /pv. Ja jollei tällä tule viikossa kuntoon soitto fyssarille jatkotoimenpiteitä varten ja sillä sitten kuntoutus.- Anonyymi
Jatkoa. Viime yö oli todella rankka, kipu tuntui kyynerpäästä alas koko käsivarressa. Sietämätön kipu. Söin jo viidennen 400mg buranan kl. 02:45, usko sen myönteiseen vaikutukseen oli koetuksella. Vasta aamulla kun heräsin lievään kipuun kl. 06:30, yllättyin, et särkylääke näköjään auttoi kipuun.
Lauantai aamu, tietyissä asennoissa kädessä ei tunnu kipua (käsi sylissä). Pukeminen, peseytyminen, hampaiden harjaus, vuoteen sijaaminen tehtävä vasemmalla kädellä. Oikeaa kättä pidän enempi nyrkissä, kun yritän suoristaa sormia vihloo ranteessa. Elän toivossa, että Burana hoito auttaa viikossa? Pyöräilyn olen nyt kieltänyt itseltäni toistaiseksi.
Todella kiusallinen vaiva, saa itsensä tuntemaan melko avuttomaksi. Onneksi ei ole vielä talvi, koska raajarikon elämä olisi silloin vielä paljon vaikeampaa. Pakko yrittää ajatella asioita myönteisen kautta. Elämäni ensimmäinen näin harmillinen vamma nyt päällä 56-v. Siinä mielessä olen ollut onnekas. Elämä opettaa näin nöyryyttä minulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkoa. Viime yö oli todella rankka, kipu tuntui kyynerpäästä alas koko käsivarressa. Sietämätön kipu. Söin jo viidennen 400mg buranan kl. 02:45, usko sen myönteiseen vaikutukseen oli koetuksella. Vasta aamulla kun heräsin lievään kipuun kl. 06:30, yllättyin, et särkylääke näköjään auttoi kipuun.
Lauantai aamu, tietyissä asennoissa kädessä ei tunnu kipua (käsi sylissä). Pukeminen, peseytyminen, hampaiden harjaus, vuoteen sijaaminen tehtävä vasemmalla kädellä. Oikeaa kättä pidän enempi nyrkissä, kun yritän suoristaa sormia vihloo ranteessa. Elän toivossa, että Burana hoito auttaa viikossa? Pyöräilyn olen nyt kieltänyt itseltäni toistaiseksi.
Todella kiusallinen vaiva, saa itsensä tuntemaan melko avuttomaksi. Onneksi ei ole vielä talvi, koska raajarikon elämä olisi silloin vielä paljon vaikeampaa. Pakko yrittää ajatella asioita myönteisen kautta. Elämäni ensimmäinen näin harmillinen vamma nyt päällä 56-v. Siinä mielessä olen ollut onnekas. Elämä opettaa näin nöyryyttä minulle.Jatkoa. Viime yönä tuli nukuttua jo hyvin. Hampaiden harjaus onnistui jo oikealla kädellä. Kiertoliike kädellä vielä aiheuttaa kipua. Pukeutuminen sujui jo paremmin, joutuu vähän vielä varomaan sitä, ettei rannetta paljoa liikuttele. Syöminen sujui jo hyvin. Käsi paljon parempi kuin eilen (la).
Päätin, et vähennän Burana määrää kahteen. (5 3 2...) Huomenna kans kaksi (kl 10>22). Toivottavasti sillä ei ole vaikutuksia paranemis prosessiin. Suhtaudun myönteisesti, ei ole kipuja nyt, kun en ärsytä kättä (lepoa). Tänään ei ollut enää samanlaista vihlontaa kädessä, mm. pedin petaus sujui paremmin. Parempaa kohti (myönteinen suhtautuminen). Ikävä kokemus jo lähes voitettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539089Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492749Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312537- 572511
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971895- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231773Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä471308Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207- 271156