Eli mistä löytyy Turkkilaisia levyjä?? Täysin hurahtanut.. Kerran kesässä kaveri tuo niitä mulle nivaskan turkista, mutta lisäälisää!
Turkkilainen pop-musiikki
7
7759
Vastaukset
- cetman
Helsinkiin avattu uusimusiikki kirjasto postitaloon, niin siella saattaisi olla paljonkin Tarkan, Mustafa Sandal ja muuta pop artistijen levyjä.
- että
mitä turkkilaisella musalla on tällä palstalla tekemistä?
- järki käteen?
turkkilaiset on mongolipaimenia keski-aasian aroilta, eli latinoja. niilläkin on kulmakarvat.
- Minerva
Suomessa luultavasti laajin maailman- & kansanmusiikkivalikoima on Digelius Music:ssa Helsingissä, yhteystiedot löytynee netistä googlettamalla.
Itämaisen tanssin levyjen ja tarvikkeiden maahantuoja Studio Henna niinikään Helsingissä saattaa myös tuoda satunnaisia turkkilaisia levyjä, vaikka enimmäkseen arabialaista musiikkia. Studio Hennankin yhteystiedot saat netistä.
Kummatkin firmat myyvät myös postimyyntinä.
Harmillisen huonosti kyllä turkkilaista populaarimusiikkia Suomesta on saatavilla, arabialaista musiikkia sen sijaan melko mukavasti. Mutta mitä ihmettä tämä kysymys tekee lattarimusiikin otsikon alla? - alanya87
turkkilaisesta musasta kiinnostunut: www.mustinet.net sieltä löytyy parhaan turkkilaisen laulajan musaa. varmasti tykkäätte!
- cvcv
cvcvcvcvcvcvcvv
- Ebru
Kyllä mielestäni pitää olla lisää valikoimaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672794
- 2012067
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501862- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91521- 811224
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020