Tein penkkiä ja vanha mies tuli sanomaan että teen hieman väärin. Sanoi että älä tiputa painoja rinnalle vaan lasket rauhallisesti ja sitten nostat ylös mutta et lukitse käsiä. Mitä vitun kusta tämä on? Miksi pitää tulla neuvomaan toisia ja vielä tuollaisia neuvoja antamaan?
Sanoin miehelle että painuu vittuun.
Toisten nevominen salilla?
5
123
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää varmasti vain tarkoitti. Kyllä kun ikää vähän tulee lisää, niin oppii arvostamaan vanhempien ja kokeneempien neuvoja. Ei sitä itsellänikään nuorena itsetunto kestänyt kenenkään neuvoja. Nyt niitä osaa enemmän ottaa vastaan.
- Anonyymi
Tukeeko penkkiä?
- Anonyymi
Ukonrähjä aloitti väärästä päästä.
Ensin opetellaan lukemaan, sitten perehdytään oikeinkirjoituksen saloihin ja lopuksi otetaan penkistä 10 X 240 kg.
Kannattaa tutustua Seppo Rädyn ohjeisiin oikeasta elämästä. - Anonyymi
Muistan kun yksi herra tuli neuvomaan meitä 18 vuotiata kun teimme vetoa. Sanoi että älkää tehkö noin, vaan nostatte tankoa ylös rackissä korkeammalle ja vedätte siitä niin vanhempana ei ole selän kanssa ongelmia. En uskonut ja nyt 20 vuotta myöhemmin sen tajuaa mitä tarkoitti.
En tunne ainuttakaan kovaa vetäjää jolla ei olisi selän kanssa ongelmia, ja niillä joilla ei ole, valehtelevat. - Anonyymi
Mulle kerran yks pappa tuli neuvoon penkkipunnerruksen oikea oppista nostoa. Neuvo että pudottaa muniĺle suoraan ja siitä ylös..heti nousi tulokset sen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984