Miksi tätä nykyään halveksutaan? Ihan hyvin tulee tuloksia ja se on helppo tehdä.
mikä vika 3x10?
4
247
Vastaukset
- Anonyymi
Itse siis noudatan tuota mutta sarjat on oikeasti 8-12, joskus 6-12. Jos saan samalla painolla helposti 3x12 niin nostan painoa hieman seuraavalla kerralla. Sama on tuossa 3x10. Jos saa 3x10 niin painoja ylös. Pomminvarma tekniikka.
- Anonyymi
Miksi tehdä jokin ennalta suunniteltu toisto- ja sarjamäärä? Itse lopetan treenini vasta kun yhtään kertaa ei enää painot nouse. Silloin lihasta on treenattu tarpeeksi jolloin kehitystäkin tulee.
- Anonyymi
Tottakai 3x10 tehdään sama. Tietenkin jos menee yli 10 niin lisätään painoa niin ettei mene kuin 9 tai 11. Mikään kiveen hakattu tuo 10 ei ole. Mutta suunnitelma on hyvä olla 90 prosentilla ihmisistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai 3x10 tehdään sama. Tietenkin jos menee yli 10 niin lisätään painoa niin ettei mene kuin 9 tai 11. Mikään kiveen hakattu tuo 10 ei ole. Mutta suunnitelma on hyvä olla 90 prosentilla ihmisistä.
Loppujen lopuksi ei ole hirveän väliä lihaskasvun suhteen, että miten treenaa. Rajoittava tekijä on yleensä hormonitasot yms mihin ei käytännössä voi juurikaan vaikuttaa mikäli perusteet on kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1656252Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv932816Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921791Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am431515Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91226- 491025
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23948- 66922
- 10916
- 21913