Miksi tätä nykyään halveksutaan? Ihan hyvin tulee tuloksia ja se on helppo tehdä.
mikä vika 3x10?
4
265
Vastaukset
- Anonyymi
Itse siis noudatan tuota mutta sarjat on oikeasti 8-12, joskus 6-12. Jos saan samalla painolla helposti 3x12 niin nostan painoa hieman seuraavalla kerralla. Sama on tuossa 3x10. Jos saa 3x10 niin painoja ylös. Pomminvarma tekniikka.
- Anonyymi
Miksi tehdä jokin ennalta suunniteltu toisto- ja sarjamäärä? Itse lopetan treenini vasta kun yhtään kertaa ei enää painot nouse. Silloin lihasta on treenattu tarpeeksi jolloin kehitystäkin tulee.
- Anonyymi
Tottakai 3x10 tehdään sama. Tietenkin jos menee yli 10 niin lisätään painoa niin ettei mene kuin 9 tai 11. Mikään kiveen hakattu tuo 10 ei ole. Mutta suunnitelma on hyvä olla 90 prosentilla ihmisistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai 3x10 tehdään sama. Tietenkin jos menee yli 10 niin lisätään painoa niin ettei mene kuin 9 tai 11. Mikään kiveen hakattu tuo 10 ei ole. Mutta suunnitelma on hyvä olla 90 prosentilla ihmisistä.
Loppujen lopuksi ei ole hirveän väliä lihaskasvun suhteen, että miten treenaa. Rajoittava tekijä on yleensä hormonitasot yms mihin ei käytännössä voi juurikaan vaikuttaa mikäli perusteet on kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719377- 756362
- 286006
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni965830Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv435679Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h995564- 625003
- 434677
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on574026- 493655