Eli tartteisin apua. Mulla on naamassa aika paljon epäpuhtauksia. Otsa täynnä valkopäitä ja nenässä mustapäitä. Finnejäkin on muutama. Mä oon varmaan vuoden ettinyt hyvää naamanpesuainetta, mutta mikään ei tunnu auttavan. Apteekista vois varmaan löytyä hyviä tuotteita, mutta mitä mitä mun sieltä kannattais ostaa? Mikä olis just se paras? Voi vinkata myös jotain hyviä kosteusvoiteita. Kiitos jo etukäteen avusta:)
Paras naamanpesuaine?
3
326
Vastaukset
Minä en tunne apteekin nykyistä valikoimaa, joten en osaa niistä sanoa, mutta kannattaa tutustua Oriflamen Pure Skin -sarjaan täällä: https://fi.oriflame.com/brands/pure-skin?store=lauranpuoti
Tässä sarjassa on hyvät ainesosat nimenomaan mustapäitä ajatellen ja liiallisen talin tuotannon hillitsemiseen. Meillä on nuoret näistä tykänneet <3- Anonyymi
Tähän on vähän vaikea vastata, kun ei tiedetä sun ihotyyppiä. Onko se herkkä, normaali, kuiva, rasvainen, kombinaatio..? Kasvojen ihoon vaikuttaa paljon myös ruokailutottumukset. Joillakin se paranee vasta, kun eliminoi tiettyjä ruoka-aineita tai alkaa syödä terveellisemmin. Mikäli mahdollista, niin eniten apua saisit dermatologilta.
- Anonyymi
Olen käyttänyt käsidesiä naamaan kun iho on alkanut käymään nypyliäiseksi.
Minusta se ainakin tasoittaa nyppyjä. Kuivattaa??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523496Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512442- 1211247
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151220Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101119Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per65997- 46904
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019900- 40815
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202731