Löytääkö joskus jonkun vai onko ikuinen sinkku?
Mistä voi tietää?
9
73
Vastaukset
- Anonyymi
Mielikuvat luovat maailmasi.
- Anonyymi
Tiedän että olen ikuinen sinkku koska haluan olla :)
Aikoinaan "löysin" naisen ja kuljimme hetken yhdessä. Mutta sitten hän meni ja tahallaan kuoli. Muistan, kun kävin keskussairaalan osastolla häntä katsomassa.
Kovin oli iloinen, koska edes oma äitinsä ollut viitsinyt vaivautua paikalle. Näin hänen entisen aviomiehen kaupassa ja kysyin, onko hän käynyt katsomassa entistä puolisoaan?
Vastaus oli kylmästi: Eipä nuo asiat enää minulle kuulu. Onhan se tietysti niinkin, mutta silti itsekin vietän vuosittain hiljaisen hetken ja vien kauniin kukkaisen viereiselle raviradalle, mihin tuhkat ripoiltetiin.- Anonyymi
Jos ei juo viinaa baareissa niin tietää että on ikuinen sinkku. Viinaa juomalla tapaa naisia baareissa ja silloin sen kumppanin löytää. Olit mies tai nainen niin pitää mennä baariin jotta voit löytää kumppanin. Niin se vaan on. Baarit aukee taas viikon päästä joten menkää nyt vaan baareihin etsimään sitä kumppania.
T viinamies- Anonyymi
Huono neuvo!
- Anonyymi
Asenne ratkaisee ja tahtotila? Ne menettämällä sinkuksi jääminen todennäköistä? Usko omiin mahdollisuuksiin antaa toivoa. Jollet pidä itseäsi arvokkaana, mahdollisuutesi ovat minimaaliset. Oman motivaation merkitys hyvään oltava suuri.
Peiliin katsomalla totuus paljastuu helpoiten, jos omaat näitä negatiivisia ominaisuuksia, sinkkuutesi on turvattu. Jos kykysi riittää ylittämään negatiivisen oman arvon tunteesi, olet vahvoilla päästä irti sinkkuudesta? Itse en ole vielä päässyt ylittämään, koska tunteeni on vielä negatiivinen sen suhteen. Motivaatio parempaan puuttuu toistaiseksi. - Anonyymi
Jos lähtee oikeasti etsimään ja panostaa siihen niin kyllä löytyy vastakappale jokaiselle ennemmin tai myöhemmin.
- Anonyymi
Mistä sen naisen löytää? Tinderistä ei löydä. Ei oikein mistään
- Anonyymi
Baarit aukee 1 .3 ja sitten voi mennä baariin tutustumaan naisiin.
T viinamies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511