Hei, millaiset kuorikot sinulle laitettu, paljonko maksoi ja oletko ollut tyytyväinen ?
Laminaatit etuhampaisiin kokemuksia
3
54
Vastaukset
- Anonyymi
Ala-etuhampaisiin on laitettu laminaatit 90-luvun alussa. Ihan hyvät vielä. Koska omat olivat kuluneet ja paikatut, laminaatit ovat vähän pidemmän kuin omat.
Ne ovat aiheuttaneet ylä-etuhampaiden sisäpinnalle kuopat. Ehkä ovat ohentuneet. Toisesta ylä-etuhampaasta lohkesi pala, joten siinä on kruunu. Toinen on vanha oma, mutta siellä takapinnalla se kulunut kouru on. Vielä on kestänyt. - Anonyymi
Minulle tehtiin laminaatit, eivät olleet hyvät. Toinen hammaslääkäri teki uudet. Nyt on loistavat!
Annan sellaisen neuvon, että mene sellaiselle hammaslääkärille, joka on tehnyt näitä paljon. Pyydä nähdä valokuvia aiemmista töistä. Ja tietysti hammaslääkärillä pitää olla jonkin verran ikää, että on ehtinyt saada kokemusta.
Analyysini kantapään kautta.. - Anonyymi
Tein itse sellaisen valokuvien avulla arviopyynnön netissä. Uusien pintojen lisäksi olisi pitänyt oikoa. En suostunut. Eihän tässä maailmantilanteessa enää edes tiedä, missä ollaan muutaman hetken päästä.
Joka tapauksessa eri hammaslääkäriasemilla on todennäköisesti kuvia ja selostuksia potilastapauksista, ja löytyvät netin ihmemaasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202662
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1842473Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1381381Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2351200- 1051137
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs37950Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46937Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32854- 132820
- 43754