Olisko nainen mukavaa

Anonyymi

kun mies ilmestyisi yllättäen ovesi taakse ja tulisi kylään mukanaan laatikollinen kaljaa sipisipussi sekä makkarapaketti ja sinappia

21

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt maistuisi kyllä. :D

      • Anonyymi

        Katsoisitte jonkun eroottisen elokuvan


    • Anonyymi

      Makkarapaketin ja sinapin huolin. Jäät pihalle laatikon kanssa. Tänne ei kaljalaatikoita laahattu eikä laahata. Joten soronoo!!

      • Anonyymi

        Rentoutuisit kun joisit maukasta mallas juomaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rentoutuisit kun joisit maukasta mallas juomaa

        Oletko oikeasti noin rentouttava kuin kuvailet.
        Että mistä voisit saada itkupotkuraivarit?


      • Ällös nyt. Edesmennyt naisystäväni oli kovinkin absolutisti. Sitten soitti minulle ja pyysi tuomaan laatikon. Koko laatikko meni yhdessä illassa.

        Kysyin seuraavana päivänä, että tuonko toisenkin? Hän sanoi, että kyllä...


    • Anonyymi

      Laavulle retkeilemään siitä....

      • Anonyymi

        Menen mieluummin naisen kotiin ja voidaan nauttia antimista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menen mieluummin naisen kotiin ja voidaan nauttia antimista

        Apua 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apua 😂

        Tuo ei ole naurun asia se tunne kun voin mennä naisen sohvalle makaamaan ja palvelee sitten minua tuo makkaraa ja olutta ym


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei ole naurun asia se tunne kun voin mennä naisen sohvalle makaamaan ja palvelee sitten minua tuo makkaraa ja olutta ym

        Ok, sohvalle haisemaan, noista syömisistä niin käy...


    • Anonyymi

      Jätä sipsit ja sinappi eteiseen ja häivy. Makkarapaketin ja kaljalaatikon voit viedä mennessäsi.

      • Anonyymi

        Alan joka tapauksessa pakata laukkua sillä huomenna menen ihastukseni luo ja hänelle kelpaa kaikki mitä annan


    • Anonyymi

      Kaljat saa viedä takasin. Ne ei tänne tule. Noin muutenkin mä olen tälle päivälle jo syönyt, mutta saa mies itsekseen niitä makkaroita mussuttaa.

    • Anonyymi

      Sipsit ja kaljat voisin ottaa. Mies makkaroineen sais häippää.

    • Anonyymi

      Ei ehkä tänään sopisi, joskus kun on vapaata seuraavina päivinä niin voivi sitä kaljaa lipittääkin.

      • Anonyymi

        No, mulla on kyllä huominen vapaa, mutta jos sää sallii, niin pitäisi lähtee hiihtelemään, niin siihen ei kaljat sovi. :I


    • Anonyymi

      En päästä kaljamiestä sisään. Makkara on lihavien miesten ruokaa joten ei kelpaa. Salaattia ja kanaa voisin syödä .

    • Anonyymi

      Jos olis kyseessä täysin randomi mies, jota en ole koskaan tavannut edes ohimennen, niin sellainen ei ees pääsis kynnyksen sisäpuolelle. Toisaalta taas, en mä edes tietäis et joku on oven takana, kun illat on tullu vietettyä yhden peliporukan kanssa vanguardissa luurit korvilla. Tänäänkin tulee ilta pelattua saman porukan kanssa.

      Makkara on ihan jees sinapin kanssa, ja sipsit jos ne on pelkällä suolalla maustettuja, mut kaljasta en välitä. Muutenkin tosi harvoin juon alkoholia.

      L.

    • Anonyymi

      Ei olisi, en käytä. Kiitos kuitenkin kun ajattelit☺

    • Anonyymi

      No ei.

      Makkarat veks.

      Siun kanssa ei voi syödä niitäkään kai ennee.??

      Se on sitten miyn salasyöm7stä ilmeisesti jos niin tienkin.

      Kun, jos periuatteessa ei halua toista, siitä syystä että emätin on herkkä.

      Tämä nyt sitten tosiasio tiedoksi vuoan vaikkapa kaikille.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      64
      618
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      91
      457
    Aihe