Se on hyvä mielenosoitus sille, että joutui ikuisesti olemaan sinkku.
Jos kuolee nuorena ikisinkkuna
Anonyymi
3
<50
Vastaukset
Ikisinkulla ei ole perheellisten murheita.
- Anonyymi
Itse asiassa on olemassa mahdollisuus että hyppäät ojasta allikkoon jos luovut sinkuilusta ja siirryt parisuhteisiin, ei simiti väärässä ole ollenkaan. Mitä tulee sinkkuilun lopettamiseen ennenaikaisesti niin eiköhän siihen jotain apua ajanmittaan löydy
- Anonyymi
Mikä on iki sinkku? Itse en halunut koskan avioliton.Minulla elämässä olut 3 pitkää sudetta.3 X kosittu. En tarvitse miehen rahoja.En pasattavaa ihmistä viereeni.Isoja tuloja ei ole, Mutta minulla ei myöskään ole kotin tulo aikoja.Vastaan vain itsestäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823490
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)763179Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683032On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702710Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442202- 621784
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,261741- 351715
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181699- 601638