Tarkoituksena on ostaa 13v sukulaistytölleni käytetyn akustisen kitara lahjaks kun hän tulee kesällä lomalla käymään. Asia on kuites niin että itse en tiedä mitään kitaroista, sen olen kuites ottanut selvää että Yamaha voi olla hyvä peli mutta mikä niistä eri malleista ja mitä tarkoittaa oikeekätinen kun kitaraa soittaa?
Nylonikielet on kai parhaat aloittaa? Kitara saa käytettynä maksaa noin about 100 -.
Vastauksia nyt kiitos
Onko Tietoo?
8
72
Vastaukset
- Anonyymi
satasella saa kalapurkkibanjon ja hapankaalia päälle.
- Anonyymi
Oletkos sä joku musiikkineuvos kun niin asiantuntevasti tiedät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siis mä tiedän nää asiat pikkusen paremmin kun sä. Että vähän asenne korjausta, kiitos???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen joo. Kiva kun tunnistit :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen joo. Kiva kun tunnistit :)
Jos oikeesti olisit, niin sun käytöstapas olisi pikkasen paremmat. Mene helvettiin trollaamasta täältä!
- Anonyymi
Osta kitara ja polta se joko nuotiolla tai heitä takkaan. Jos ei mahdu takkaan niin hakkaa vasaralla palasiks. Varmasti kummityttös arvostaa.
- Anonyymi
Kannattaa harkita myös ukulelea jos soitin on vielä ostamatta. On kuitenkin matalampi kynnys opetella soittamaan.
- Anonyymi
Jotakin tietoa löytyy täältä.
https://www.kitarastudiofiilis.fi/post/mikä-kitara-aloittelijalle
Kätisyys on se missä järjestyksessä kielet ovat. Vasenkätisille olevat kitarat ovat tavallaan peilikuva oikeakätisestä kitarasta, koska vasenkätinen pitää kitaraa toisin päin, eli soinnut otetaan oikealla kädellä eikä vasemmalla, kuten ”normaalisti”. Kaula sojottaa siis toiseen suuntaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818