Sanokaas jotain halpaa ja helppoa

Anonyymi

Makeannälkään kahvin kanssa esim viinerien ja munkkien keksien ym tilalle koska hinnat nousee ja maku huononee niin tilalle tekis jotain halpaa helppoa ja nopeaa eikä viitsisi yhtä tai kahta plättyä tehdä eikä koko pellillistä pannukakkua

17

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pulukka vaahto itsetehty.

      • Anonyymi

        Eli vispipuuroo ihan hyvä mut taitaa olla aika työläs tehdä ja tiskiä tulee paljon mut hyvää se on


    • Anonyymi

      Esim. Kaurakesit on nopeita tehdä!
      .. kaupasta, suklaakuorutettu riisikakku paketti, alle 2e..
      Kääretorttupohja, leikkaat 4osaan ja kokoat laitat täytteitä, niin saat täytkakun.

      Marenki on helppo tehdä itse, voi laittaa levyksi pelille ja sitten murtaa paloja..sen voi myös maustaa, vaikka sitruunaa ja lakristijauhetta.
      Hyvää herkuttelua 😋

    • Anonyymi

      Kampanisu tai öylätti

    • Anonyymi

      Teet juuri nakkikeittoa eli kovin homma on perunoiden kuoriminen ja paloittelu nyt odotan että alkais kiehumaan

      • Anonyymi

        Käytä perunat kuorineen, peset ensin vähän...maku paranee kun on kuoret.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytä perunat kuorineen, peset ensin vähän...maku paranee kun on kuoret.

        No koska keitossa on ollut kuorellisia perunoita eli kun pitäis alkaa syömään niin sit vasta kuorii perunat ja paloittelee palasiksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No koska keitossa on ollut kuorellisia perunoita eli kun pitäis alkaa syömään niin sit vasta kuorii perunat ja paloittelee palasiksi

        Vastaan että, kiinteät perunat pysyy kyllä keitossa paloina niissä kuori kiinni...
        Tämä kuorineen juureksien käyttö on tulossa, voisiko sanoa trendiksi 😋


    • Anonyymi

      Kääretorttu.

    • Anonyymi

      Ihan vain kaurapuuroa. Täysjyvää tietenkin.

    • Täysjyvä korppuja jotka säilyvät ikuisuuden.

    • Anonyymi

      Vaalea leipä, johon laitat hilloa päälle. Eilisen päivän leivät puoleen hintaan, mikrossa lämmität vaan ja vot on hyvää.

    • Anonyymi

      Tässä sulle ensiapu resepti ohjeet, näistä kyllä löytyy sovellettavaksi moneen makeaan nälkään. Esim. noista kuivakakuista moni säilyy, jos ei tule syötyä, hyvin viikonverran; kahvihetkiin mainio makupala.

      Helpoimmasta päästä ovat itsetehdyt kaurakeksit, joita tosin saa kaupastakin edullisesti. Kaurakeksi taikinaan kun lisäät kaakaojauhetta... nam.
      Mokkapalat... voi pakastaa ja sulattaa jääkaapissa n. vrk:n .
      Erilaiset piirakat, paistettuna piirakkavuokassa.

      Leipominen on hauskaa... tosin ei aina niin halpaa, mutt saat ihan omaan makuusi sopivia tuotteita, joita toki voi tarjota vieraillekin.

      • Anonyymi

        ja se lupaamani resepti jäi jostain syystä pois... no, yritetäänpä uudelleen. Tämä kyllä löytyy netistä; jonkun toisen julkaisemana,... joten tuskin on laiton julkaisu, tämäkään!!!
        trollikka


    • Anonyymi

      ihan normi kanelikorppu

    • Anonyymi

      Joskus mullakin tämä sama 8ngelma. Mutta, empä oo aikoihin viittiny( Huom.""" Lue: jaksanu) mitteen ite tehdäkään.

      Letutkään ei oikein ennee maistu.

      Jos se onniin niin, että " ...👱‍♀️kissat eivät maista makeaa....""

      Harvoin joku namipussi.

      Ja se on iteasiassa niin, että suolaiset makeet mulle rupes maistuun ihan teinivuosina jo.

      Siihen jäi sitten sokerisien syönti.

      Jotain sitä aina etsi, suolaista ja makeaa mutta kyllä aina mieto suola maistu.

      Sitten tulikin kunnon 'tulet'

      Siihen sitten tietysti janonsammuttajjoo tai muuten vain sai hilpeälle tuulelle.

      Nyt se on vähän sieltä tiältä 'lonimista' tuon herkkupalojen suhteen.

      Jos sitä ei joka päivä syö jotain mustikkaa, mansikkaa, niitä en ole kyllä sitten 'Herran päiviin syöny.

      Mualima on Makuja pullollaan, mutta siitä huolimatta..

      No, ei passoo kauheasti sotkoo.

      En leivo, koska se on aikoo vievää ja tylsää.

      Olin tehnyt sitä jo aiemmissa elämissäni ihan tarpeeksi.

      Ja ajatelkoopa, miten paljon yksikin ihminen jo syö elämänsä aikana.

      Normaali-ihminen nimittäin syö ja ateriarytmi on kullakin omanlaisensa.

      Jos maistuu yöllä, niin grillit on kyllä auki.

      Myöhäinen uamupala tai jotain ,on parasta.

      Elikiläisillä ei oo kiire!!!,,

    • Anonyymi

      Vaalea leipä viipale ja päälle hunajaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      64
      618
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      91
      457
    Aihe