Sissisota on tehokkain sodankäynnin muoto. Afganistan voitti vuosikymmeniä kestäneen sissisodan. Jenkit ja venäläiset luikkivat pakoon niin nopeasti kuin vain pääsivät :)
Ukrainan armeija siirtyy sissisotaan
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri näin. Mikä on Suomen tilanne? Putinin trollit ovat hävittäneet Suomen maamiinat. Sissisotaan on panostettava. Se on ainoa keino.
Kiovassa on rauhallista ja aurinkoista. Putinin rauhan kranaatteja ei tipahtele niskaan.
Suora lähetys:
https://www.skylinewebcams.com/en/webcam/ukraine/kyiv-city-council/kyiv/maidan-square.html- Anonyymi
Tuossa kuvassa on Suuren Höyhenpukuisen patsas! :)
- Anonyymi
Sissisodassa miinoilla ei ole merkitystä. Jokainen sissi osaa rakentaa käsikranaatista maamiinan tai muun pommin ja ansan 60 sekunnissa.
- Anonyymi
Eihän tuola tapahdu mitään, missä se sota on !??!? !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sissisodassa miinoilla ei ole merkitystä. Jokainen sissi osaa rakentaa käsikranaatista maamiinan tai muun pommin ja ansan 60 sekunnissa.
Miinoista ei myöskään ole hyötyä liikkuvassa sodassa, eniten niistä koituu haittaa oman maan asukkaille.
- Anonyymi
Äsken kuului kaksi laukausta. Variksia varmaan ammuskelevat jossain lähistöllä...
Liikenne kuitenkin soljuu normaalisti. - Anonyymi
Juu. Afganistanilaiset vaihtelivat puolta sujuvasti. Välillä taistelivat tarkoituksellisen surkeasti nukkehallituksen sotavoimissa ja sitten sujuvasti vaihtoivat puolta sissien puolelle :)
On ne kieroa väkeä :)- Anonyymi
Onnex ne pääs Eurooppaan pakolaisina...
- Anonyymi
Venäjä ei sodi Ukrainaa, vaan Naton laajenemista vastaan.
Mitä USA tuumaisi jos Venäjä perustaisi tukikohtia sen rajoille? - Anonyymi
Johan Kuubasta nousi melkoinen älämölä, kun neukkula meinasi sinne kuskata omia paukkujaan.
- Anonyymi
Ukrainassa on vaikea käydä sissisotaa, Ukrainan arneija on alakynnessä ollut koko ajan.
Edes maasto ei suosi sissisotaa. Eniten sellaisesta sodasta kärsivät siviilit, koska nämä joutuvat suojelemaan, huoltamaan ja piilottelemaan sissisotilaita.
Ei ole muuta mahdollisuutta kuin aselepo ja tappion tunnustaminen. - Anonyymi
Ukrainaan virtaa kaiken aikaa modernia kevyttä ilmatorjuntakalustoa. Myös reaaliaikaista ilmavalvontadataa on saatavissa.
Sitä vain jotenkin tulee. Minkäänlaista tietoa ei ole siitä, toimittaako joku sitä vartavasten. Voi voi. Ja venäläiskoneita tipahtelee.
Tulee miehittäjälle kalliiksi pitää hallussaan laajaa maata joka muuttuu hyökkääjälle alati vaarallisemmaksi.- Anonyymi
Tästä voisi päätellä että venäjällä on ihan sureka tiedustelu, onko satelliittikuvaa ollenkaan mistään. Jos tässä olisi usa asialla niin ei asetoimitukset onnistuis mitenkään?
- Anonyymi
Ukraina ei ole kovin laaja (paljon väkeä kylläkin). Ukrainan läpimitta on vain 600 km. Vertaa Suomi 1500 km.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukraina ei ole kovin laaja (paljon väkeä kylläkin). Ukrainan läpimitta on vain 600 km. Vertaa Suomi 1500 km.
Ukraina on euroopan laajin valtio maantieteellisesti, niin on ainakin uutiset kertoneet.
Siitä tulee venäläisille loputon suo ja joukkohauta, kun ukrainalaiset ovat noin sitkeästi päättäneet maataan puolustaa. Saavat aseapua ja epäilemättä vapaaehtoisia taistelijoita, sekä palkkasotilaita alkaa virrata maahan auttamaan ukrainaa.
- Anonyymi
Tämä ei tule varmasti loppumaan ennenkuin viimeinenkin ryssä on omalla puolella rajaa. Jatkuu tavalla tai toisella .
- Anonyymi
Tärkeintä on saada paljon lisää aseita ja ammuksia ukrainalaisille.
Miehittäjät on pidettävät koko ajan varuillaan. Pienikin luoti tai sirpale haavoittaa ja eliminoi sotilaan pitkäksi aikaa ja kotiin kuskaaminen sitoo muita. - Anonyymi
Itänaapurilla on suunnitelmat senkin varalle todennäköisesti. Ei ole uusi asia.
- Anonyymi
USA oli Afganistanissa vuodesta 2001 eli 20 vuotta. Irakissa USA on edelleen (koska öljy) ja sielläkin tulee 20 vuotta ensi vuonna täyteen.
Venäjä on näillä näkymin myös 20 vuotta Kiovassa eli vuonna 2042 Venäjä poistunee maasta. Putin on tuolloin 90-vuotias presidentti. - Anonyymi
joo,mutta afganistan on hiukka vuoristoisempi.
- Anonyymi
Sissisota loppuu siihen kun ryssä pudottaa muutamia pommeja lentokoneesta Kiovan kortteleihin. Se on sitten siinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195214- 472879
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312581Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231959En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111747- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231445Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101418- 971407