Ollaan mieheni toiveesta oltu kolmen kimppaa useimmiten hänen kaverien kanssa.
Yksi hänen kaveri on ollut melko usein kolmantena jo neljä vuotta.
Nyt tämä mies on yövuorosta päästyään tullut meille kun mieheni on lähtenyt töihin.
Onko pettämistä jos panee oman miehen valitsemaa miestä myös kaksistaan.
Onko pettämistä
7
1163
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeastaan ei! Jos olet kolmen kimpassa niin siihen kyllä kuuluu myös kahdenkeskisetkin jutut! Sinulla on kuitenkin paljon pelissä ja jos et ole muutoin kolmannen kanssa kuin kimpassa, niin ne tilanteet ei ole luontevia!
- Anonyymi
Eikö sulla tule tommosista touhuista morkkis?
- Anonyymi
Miksi pitäisi tulla morkkis kun mieheet panee kimpassakin melkein joka viikonloppu useita kertoja.
Miehet panee paljaalla joka kerta.
Olen myös niellyt vieraamme spermat erittäin usein.
Mies ei voi minulle tehdä mitään mitä ei olisi aiemmin jo tehnyt.
- Anonyymi
Johan oli uskottava kirjoitus miespuoliselta fantasiafranssilta taas.
- Anonyymi
Mitä väliä sillä on kuka on kirjoittaja! Jos nainen menee kahden miehen väliin kerrosvoileipään niin kyllä vaatii että hän tuntee kummatkin osapuolet myös kahdenkesken! Eikä se varmaan ole salaisuus naisen omalle miehellekään. Ja ne kimpatkin on helpompia kun ei tarvitse ohjata!
Miksi uskottomuus ei ole seksi osassa? - Anonyymi
Yhdenillanjutut on asia erikseen eikä niissäkään mennä ihan kenen kanssa tahansa ellei nyt ole aivan pakkoraossa!
Mutta mietipäs kimppaa jossa on mukana ihminen joka on ihan jokeri! Se voi olla ihan hyväkin tilanne, mutta toisaalta ei! Ja ainahan se juttu voi jättää hyviä muistojani! - Anonyymi
Iisebelliltä kannattaisi siittä kysyä https://youtu.be/4UgljZiiWmU
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282547- 1142126
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?981825- 1221819
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91557Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161401157Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891041Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu211022Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987