onko ihmisillä kateenkorva?

Jos ihmisillä on häntäluu niin luusliin myös sen kateenkorvankin löytyvän? tosin miten sitä ihmisistä tietää??

14

370

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tosa alempana joku tyyppi ei pidä toimittaja Pirjo Auvista oikeestaan yhtään minään. Mie olen eri mieltä. P.A kelpaa minull. Ihan napakka toimittaja. Jatkoon.

• Täytyy myöntää etten ole ehkä edes kuullut auvisesta. mutta minähän olen elänyt uutispimennossa since????????

• Anonyymi

tottakait on. Katsopa ja tarkkaile ihmisten korvia. Mitä kateellisempi ihminen on sitä isommiksi kateenkorvat kasvavat. Oikein isoksi kasvaneet korvalaput (=kateenkorvat) jos ihmisellä on niin voit olla 100 varma että hän on aika lailla kateellinen. Sama juttu kun ihminen valehtelee niin nenä kasvaa pituutta.

• kateenkorvat kuuntelevat ikäviä juttuja ja sitten suut käyvät ja voi hyvänen ihme ..ne käyvät.

• Aloin opiskella tätä aihetta, luettuani tämän artikkelin ja tein seuraavat huomiot:

1. Ensin katsoin kääntäjästä, että onko elimelläsi englanninkielistä nimeä ja olihan sillä, mutta oli ensiksi vahingossa baski esillä ja sieltä hyppäsi timo silmille. Eli, jos Timo menee Baskimaahan; Bilbaoon tai San Sebastianiin ja kirjautuu hotelliin, niin siinä lukee Kateenkorva etunimenä. Vastaavasti tietysti jos paikallinen Timpa tulee Suomeen, niin hänen nimensä, Kateenkorva, tulkitaan receptionissa Timoksi.

2. Kateenkorva on lajillamme, vain naaraspuolisilla edustajilla. Se liittyy rintojen kohoamiseen ja 90%:lle sitä ei ole opetettu. Tässä orientaali hieroo sitä. Nehän hieroo siellä vastaavasti miehiltä eturauhasta (olen nähnyt sitä, oisko Jackassissä?).
      https://www.youtube.com/watch?v=xq3Np-bQxBI

• yksi asia jonka olen oppinut (ihan lukematta) että ihmisen ulkoiset ulokkeet kasvavat vanhetessa..ja kyllä..ne kasvavat vaikka itse rusinoituu.. olen myös kuullut koskenkorvasta ja kiteen korvasta..kuullostaa aika kirkkaalta se kiteenkorva vaikka perus koskekorva on on ollu suosikkeja since?????????

• Anonyymi

Pöytääni tuotiin liha-annoksena kateenkorva ravintola Kairossa. Valitin annoksen pienuutta hovimestarille.
      - Savolaisille ei riitä sitten mikään, puhisi mennessään.

• Niin onhan se pieni se korva,

• Anonyymi

Joo, on. Jos liittokierroksella kuulee jonkun toisen saavan ison palkankoroituksen, heti tulee kademieli.

• Anonyymi

Kateenkorva on vaan korvalaji. Kun taas sateentekijät ovat erityishenkilöitä. Ne saavat sateen tulemaan oikiast pilvistä. Kallispalkkaist väkee ja niillä on mahtavat kolvit.

• Mites kiteen ja koskenkorvat?

• Anonyymi

Kateenkorva on sieni joka viihtyy sammaleisessa kosteassa ympäristössä. Sopii leivontaan ja suola sieneksi. Esiintyminen koko maa. Poiminta aika elokuusta syyskuun loppuun. Muistuttaa korvasientä. Prkl. Virta lopp

• Tunnen kateenkorvasienen, hiispanpiipan ja shilokin. Olenko oikeassa? hiispanpiippa taisi olla sienistä se "turvallisin". Nauti ryöppäämättä. Shilokilla oli jotain mielenterveysongelmia helpottavia vaikutuksia (vain lääkinnälliseen käyttöön). Mutta pitikö kateenkorva ryöpätä????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      207
      5200
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3686
    3. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      11
      3450
    4. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      63
      3150
    5. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      39
      3129
    6. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      41
      2326
    7. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      104
      2325
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      30
      2172
    9. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      76
      2130
    10. Mitä saa sanoa?

Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja
      80 plus
      92
      2069
    Aihe