Napakymppi

Anonyymi

Oma palsta-Napakymppi tarvitaan, jotta Emberizi voi löytää miehen. Ketkä ovat herra A, B ja C?

28

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tyrkyin palstamies eli AV, pujis ja palstis.

      • Anonyymi

        Eikö pujis ole pirpanan eli av partis ja peris


    • Anonyymi

      Mitä pahaa emppu on tehnyt palstamiehen ansaitakseen?

    • Miten olis Porarin Make, Pääskyvuoren Jere ja Liljalaakson Mohammed

      • Anonyymi

        Hei mt-romukauppias. Kohdehenkilö varmaan haluaa todellisen ihmisen kumppanikseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei mt-romukauppias. Kohdehenkilö varmaan haluaa todellisen ihmisen kumppanikseen.

        Älä ny viitsi peristä tolleen kutsua. Kuitenkin tosi asiamtunteva tyyppi duunissaan vaikka en mä ole omasta puolesta ikinä joutunut käymään. Ei tohon E mallin Carinaan oikein mitään muuta tarvii laittaa kuha kerran vuodessa neliön tai pari uutta peltiä kemppi liimalla ja ei muutaku leimalle. Faijan Volvon käynti häiriöiden takia lähinnä ollaan käyty siellä.

        Ja kyllä ainakin mä ihan todellinen ihminen olen ja mun mielestä p234 voisi asettua ite Liljalaakson Mohdamedin tilalle niin olisi tasapuolisemmat lähtö kohdat meillä kolmella


      • Anonyymi
        pääskyvuoren_jere kirjoitti:

        Älä ny viitsi peristä tolleen kutsua. Kuitenkin tosi asiamtunteva tyyppi duunissaan vaikka en mä ole omasta puolesta ikinä joutunut käymään. Ei tohon E mallin Carinaan oikein mitään muuta tarvii laittaa kuha kerran vuodessa neliön tai pari uutta peltiä kemppi liimalla ja ei muutaku leimalle. Faijan Volvon käynti häiriöiden takia lähinnä ollaan käyty siellä.

        Ja kyllä ainakin mä ihan todellinen ihminen olen ja mun mielestä p234 voisi asettua ite Liljalaakson Mohdamedin tilalle niin olisi tasapuolisemmat lähtö kohdat meillä kolmella

        Mutta sinähän olet mt-romukauppias, kirjaimellisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sinähän olet mt-romukauppias, kirjaimellisesti.

        No jos välttämättä haluaa käyttäytyä öykkärimäisesti palstalla, niin voit sä mua tollakin nimityksellä kutsua. Ihan kesyä kuule mitä peruskoulussa sai kuulla.

        Itse kutsun itseäni tosielämässä ensisijaisesti varaosamyyjäksi, tai autoalan yrittäjäksi. Palstalla pitkäaikaisena vitsinä ajoneuvo- ja kuljetustekniikan komponenttien markkinoinnin dynaamisena ammattilaisena ja tiimin hyvänä tyyppinä. Melkoinen sanahirviö, huh.

        Ja jatkossa hei lainaa mun viestejä äläkä Jeren. Kuitenkin ihan eri tyyppi kyseessä. Mua muutaman vuoden nuorempi ja röissä maan siirto virmassa, ja mulla taas ei ole mitään omakohtaista työkokemusta esim. kaivinkoneista eikä kuorma-autokorttia.


      • Anonyymi
        p234racing kirjoitti:

        No jos välttämättä haluaa käyttäytyä öykkärimäisesti palstalla, niin voit sä mua tollakin nimityksellä kutsua. Ihan kesyä kuule mitä peruskoulussa sai kuulla.

        Itse kutsun itseäni tosielämässä ensisijaisesti varaosamyyjäksi, tai autoalan yrittäjäksi. Palstalla pitkäaikaisena vitsinä ajoneuvo- ja kuljetustekniikan komponenttien markkinoinnin dynaamisena ammattilaisena ja tiimin hyvänä tyyppinä. Melkoinen sanahirviö, huh.

        Ja jatkossa hei lainaa mun viestejä äläkä Jeren. Kuitenkin ihan eri tyyppi kyseessä. Mua muutaman vuoden nuorempi ja röissä maan siirto virmassa, ja mulla taas ei ole mitään omakohtaista työkokemusta esim. kaivinkoneista eikä kuorma-autokorttia.

        Mikä noista hahmoista on lempimielikuvitusystäväsi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä noista hahmoista on lempimielikuvitusystäväsi?

        En mä rupea laittamaan kavereitani mihinkään järjestykseen, mutta noista edellämainituista tunnen Porarin Maken varmaan parhaiten ja ollaan varmaan eniten oltu tekemisissä palstalla ja sen ulkopuolella. Ja osoitti Jerekin hyvää kirjoittelu- ja argumentaatiotaitoansa tuossa ylempänä. Reipas ja kiva jätkä, mitä ollaan nähty kun on Jorman kanssa käynyt täällä toisinaan.


    • Anonyymi

      Pannaan sinne joku loppuunajettu ukonkäpykkä.

    • Ei tarvitse huolehtia AP, kyllä minä miehen löydän kunhan otan maltillisen etsimisen ensin asiakseni. Tällä hetkellä tämä nyt on vain tälläistä suunsoittoa aiheesta. Kelaan kunnes kyllästyn kelaamaan, ja sitten alan toimimaan tai sitten joku muu toimii puolestani jo ennen. 😉 Ei minulla ole kiire mihinkään oikeasti.

      Edelleenkin, vaikka puhun kaikenlaisista vajeista ja tarpeista, en nyt ketä vaan ole ottamassa. Monen asian pitää osua ja kaikkia asioita ei voi nähdä kuin oikeassa elämässä.

      • Anonyymi

        Hyvin kirjoitettu mutta ei miestä tai naista oteta (jos ei ole sitten syntyjään härmän häijyjä jotka kävivät hevoskärryillä neidonryöstöretkillä).
        Miehen tai naisenkin voi itselleen hetkeksi ottaa napakymppi touhulla mutta aika harva pari kai tapasi yhteismatkan jälkeen? Mielenkiintoista, sillä olihan heillä aikaa kysyä kysymyksiä, kuunnella vastauksia ja ulosantia, silti matkan jälkeen on tuntunut että valitsi varmaan sen huonoimman vaihtoehdon:)
        Kauhea tilannehan tuo olisi, ikään kuin lupaisi jotain ennen tapaamista.
        Parasta on jos ei ole mitään lupauksia ja tilanne olisi pohjimmiltaan siveellisen pyhä, mielenkiinto heräisi vasta tavatessa. Jotenkin aitoa.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin kirjoitettu mutta ei miestä tai naista oteta (jos ei ole sitten syntyjään härmän häijyjä jotka kävivät hevoskärryillä neidonryöstöretkillä).
        Miehen tai naisenkin voi itselleen hetkeksi ottaa napakymppi touhulla mutta aika harva pari kai tapasi yhteismatkan jälkeen? Mielenkiintoista, sillä olihan heillä aikaa kysyä kysymyksiä, kuunnella vastauksia ja ulosantia, silti matkan jälkeen on tuntunut että valitsi varmaan sen huonoimman vaihtoehdon:)
        Kauhea tilannehan tuo olisi, ikään kuin lupaisi jotain ennen tapaamista.
        Parasta on jos ei ole mitään lupauksia ja tilanne olisi pohjimmiltaan siveellisen pyhä, mielenkiinto heräisi vasta tavatessa. Jotenkin aitoa.

        AV

        Kyllä nainen voi ottaa jos se vaan haluaa ja on normaali kunnon nainen niin kyllä se ottaa miehen koska haluaa riittää kun pussaa miestä ja antaa hyvää ruokaa ja on kiva niin mies on hänen omansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nainen voi ottaa jos se vaan haluaa ja on normaali kunnon nainen niin kyllä se ottaa miehen koska haluaa riittää kun pussaa miestä ja antaa hyvää ruokaa ja on kiva niin mies on hänen omansa

        Pyh, pusuja ja ruokaako olet nyt vain vailla?
        Ota koira niin saat naamaasi kielareita, äiti antaa ruokaa jos itse ei eteensä saa?

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin kirjoitettu mutta ei miestä tai naista oteta (jos ei ole sitten syntyjään härmän häijyjä jotka kävivät hevoskärryillä neidonryöstöretkillä).
        Miehen tai naisenkin voi itselleen hetkeksi ottaa napakymppi touhulla mutta aika harva pari kai tapasi yhteismatkan jälkeen? Mielenkiintoista, sillä olihan heillä aikaa kysyä kysymyksiä, kuunnella vastauksia ja ulosantia, silti matkan jälkeen on tuntunut että valitsi varmaan sen huonoimman vaihtoehdon:)
        Kauhea tilannehan tuo olisi, ikään kuin lupaisi jotain ennen tapaamista.
        Parasta on jos ei ole mitään lupauksia ja tilanne olisi pohjimmiltaan siveellisen pyhä, mielenkiinto heräisi vasta tavatessa. Jotenkin aitoa.

        AV

        En kyllä sanonut ”ottavani” miestä vaan sanoin: ” löydän kunhan otan maltillisen etsimisen ensin asiakseni”. Eikä tuo etsiminenkään tarkoita oikeastaan mitään muuta kuin, että menee mukana tilanteisiin, jossa ihmisiä tapaa ja on avoin tilanteille ja ihmisille.

        Napakymppi tai speed dating olisi minulle yhtä kammotus kuin Tinder. En ole kiinnostunut pinnasta enkä lyhyistä vitsikkäistä vastauksista.

        Siksi olen jaksanut tälläkin palstalla olla, koska välillä keskustelut yltää vähän pinnan alle.


      • Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

        En kyllä sanonut ”ottavani” miestä vaan sanoin: ” löydän kunhan otan maltillisen etsimisen ensin asiakseni”. Eikä tuo etsiminenkään tarkoita oikeastaan mitään muuta kuin, että menee mukana tilanteisiin, jossa ihmisiä tapaa ja on avoin tilanteille ja ihmisille.

        Napakymppi tai speed dating olisi minulle yhtä kammotus kuin Tinder. En ole kiinnostunut pinnasta enkä lyhyistä vitsikkäistä vastauksista.

        Siksi olen jaksanut tälläkin palstalla olla, koska välillä keskustelut yltää vähän pinnan alle.

        AV-tyrkky haluaisi innokkaasti sun Napakymppiin:))


      • Anonyymi kirjoitti:

        AV-tyrkky haluaisi innokkaasti sun Napakymppiin:))

        Olen kyllä ymmärtänyt ettei AV myöskään perusta napakympeistä. Sitä paitsi jos tästä seurakunnasta pitäisi valita, niin monta on jota en voisi ajatella millään tasolla valitsevani. Ei omat arvomaailma- ym. muut kriteerit täyty millään tasolla. AV kuuluu kuitenkin niihin, jotka ”luokittelen” täysjärkisiksi.

        Joudun tuottamaan pettymyksen. En ole napakymppiin osallistumassa, joudutte etsimään tilalleni siihen suopeammin suhtautuvan typyn. Tämä kurppa on järkkymätön kannassaan.


      • Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

        Olen kyllä ymmärtänyt ettei AV myöskään perusta napakympeistä. Sitä paitsi jos tästä seurakunnasta pitäisi valita, niin monta on jota en voisi ajatella millään tasolla valitsevani. Ei omat arvomaailma- ym. muut kriteerit täyty millään tasolla. AV kuuluu kuitenkin niihin, jotka ”luokittelen” täysjärkisiksi.

        Joudun tuottamaan pettymyksen. En ole napakymppiin osallistumassa, joudutte etsimään tilalleni siihen suopeammin suhtautuvan typyn. Tämä kurppa on järkkymätön kannassaan.

        Aktiivipalstalaisena olet velvoitettu osallistumaan palsta Napakymppiin, jos palstalla niin halutaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aktiivipalstalaisena olet velvoitettu osallistumaan palsta Napakymppiin, jos palstalla niin halutaan.

        Olen aktiiivinen vieraileva kirjoittaja, olen ollut palstalla ehkä 3kk, ei minusta vielä aktiivipalstalaista vielä saa. 😆

        Ja muistutan, että Napakympissä on ilmainen matka valmiiksi maksettuna (kauko-eurooppa-suomi, omalla huoneeella vieläpä) ja useat parit ovat tainneet viettää lomasta yhdessä vain apu-lehden jutun verran. Isäntä on haastattelun jälkeen vetänyt pään täyteen, viettänyt viikon baarissa yksi ja hädin tuskin selvinnyt paluuöennolle. Ja taas neiti x mennyt omia menojaan. Eli napakymppin järjestämien vaatii jo lähtökohtaisesti likviditeeettiä. Epäilen ettei palsta siihen kykene.


      • Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

        Olen aktiiivinen vieraileva kirjoittaja, olen ollut palstalla ehkä 3kk, ei minusta vielä aktiivipalstalaista vielä saa. 😆

        Ja muistutan, että Napakympissä on ilmainen matka valmiiksi maksettuna (kauko-eurooppa-suomi, omalla huoneeella vieläpä) ja useat parit ovat tainneet viettää lomasta yhdessä vain apu-lehden jutun verran. Isäntä on haastattelun jälkeen vetänyt pään täyteen, viettänyt viikon baarissa yksi ja hädin tuskin selvinnyt paluuöennolle. Ja taas neiti x mennyt omia menojaan. Eli napakymppin järjestämien vaatii jo lähtökohtaisesti likviditeeettiä. Epäilen ettei palsta siihen kykene.

        On pakko osallistua, kysy vaikka MoliHamsterilta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On pakko osallistua, kysy vaikka MoliHamsterilta.

        Pakko ei ole kuin kuolla, ja sitä en ole suunnitellut tekeväni vielä muutamaan kymmenen vuoteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On pakko osallistua, kysy vaikka MoliHamsterilta.

        Jazulin napakympissä ovat Topi, Kimmo ja nossemuru.


    • Anonyymi

      Kevennystä iltaan, hehheh, napakymppiä haette, A,B ja C, ei mitään tietoa, mutta osunut usein silmään ap. montako heitä täällä. Erään viraston pihalla oli 6 ap, kilvellä merkittynä. Ei näkynyt heistä kukaan, vain pakkanen puri.varpaita. Kesällä uudestaan töllöttämään..

    • Anonyymi

      Jos miehen haju ratkaisee, niin pitäisi saada miehistä hajunäytteitä.
      Voidaanko sellainen asia hoitaa muulla tavoin kuin pyykkikorista poimituilla näytteillä.

    • Anonyymi

      Uusi suosikki-kilpailu-ohjelma voisi olla myöskin: kenellä on pisimpi napanuora?

      No vitseistä sikseen: laitoin todella tietokoneen ottamaan sääkuvia, se autmaattisesti kuvia säästä tunnin välein näkee hauskasti, en ole tyhmä kameramies, näkee miten kevä kehittyy tunneittainkin.. on tullut jo paljon kuvia :D

      Joskus tallentuu vahingossa joitain tunnistamattomia ihmisiä sääkuvaan.

      Piti pelata kenoakin taas 3eurolla ja oman tietokoneen omallilla numeroilla lunastin 2eur voittoja :_ÖD

    • Anonyymi

      Osallistun napakymppiin nimellä Anonamaalli.

    • Anonyymi

      Neiti A esittää ensimmäisen kysymyksen; Miksi Sinä olet maailman kaunen ja mahtavin mies?

      A . normaalia
      B. omaa normia
      C, kuten olen

      neiti X kenet valitset?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1605
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1056
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe