Hedelmäosastoretkellä

Anonyymi

Nainen on kaupan hedelmäosastolla. Hän katselee mitä ottaisi. Ahaa siinäpä on banaania otan sellaisen. Samaan banaaniin tarttuu mies ja kiskoo sen itselleen. No vieköön. Nainen katselee taas mitä ottaisi. Ahaa siinä on porkkanaa otanpa sellaisen. Jälleen mies kyykkii vasulla nyhtäisee samasta porkkanasta ja vie porkkanan naiselta. Nainen huomaa lantut no sellaisen minä ainakin otan mutta kuinka ollakaan mies pussittaa taas ensin. No nyt, naisella on viimein kädessään kurkku ja nainen tempaisee sen niin, että kurkku napsahtaa poikki toinen pää jää miehen käteen mies katsoo silmät teelautasen kokoisena naista nyt on pakko luovuttaa. Miehellä on chiguita-banaanitarra otsassa. Paikalla tulee myymäläpäällikkö neiti hyvä viemme tämän villiintyneen vihannesmiehen vartijankoppiin mitä nopeimmiten. Voi olla, että bataatteja on väärässä paikassa. Myymäläetsivä, vuorosiivooja sekä aluepäällikkö kantavat miestä läpivalaisututkimukseen, mies potkii ja sätkii ja nainen katsoo, yllättäen lanttulaarin alle vierii ruskearaidallinen SKOP pankin hiihtosukka vm. 83 sivussa ristipistolla sija 3. Huh ajattelee nainen ja pääsee viimein hiplaamaan sopivia luumuja.

37

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Primassa oli wc paperi pinon päällä kerran, porkkana joka muistutti muodoltaa aikapaljon miehen elintä.

• Anonyymi

Mun mielestä tosta pitäis antaa palautetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun mielestä tosta pitäis antaa palautetta.

Seksuaalista häirintää...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seksuaalista häirintää...

Ei vaan osastot on aika sekaisin jos sijoittelut on noin.

• Anonyymi

Syökää kanaa

• Anonyymi

Hiplaamaan luumuja *pyrsk!* Luoja auttakoon minua yhdistämästä hedelmätorilla mielikuviani tarinoihisi. Siis niiden luumujen nahkea pinta ja muoto. Oukei, suunnitelma böö, hiplaan niin pitkään, että näen kuka muu siihen paikalle. Sen verran utelias olen :)

• Anonyymi

Mitä hiihtosukka? Missä pipo?

• Anonyymi

Pitää pestä välillä.

• Anonyymi

Tuollaistako kaupassa nykyään on? Pitäydyn verkkokaupassa edelleenkin.

• Anonyymi

näin on

• Anonyymi

Korona muutti käytänteitä.

• Anonyymi

Se oli iltasatu ja lohdutuksen sanoja maailman tilanteen keskelle. Nähkää edes hetki parempia unia höpönassut. Hyvää yötä.

• Tulkoos joku mun banaaneihin ja oheisiin riuhtomaan, niin koppaan oikean koukun leukaan. Saatana, näpit irti mun sapuskoistani.

• Anonyymi

nono yritetään olla rauhanomaisempia toveri Vladimir halikovitsh :D

• Anonyymi kirjoitti:

nono yritetään olla rauhanomaisempia toveri Vladimir halikovitsh :D

Se oli se mun äreämpi puoli, kun puhui. :D

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

Se oli se mun äreämpi puoli, kun puhui. :D

Älä paina nappia sillon kun ärhettää, sama ohje toiselle Vladimirille :D

• Anonyymi kirjoitti:

Heh, kiitti vinkistä. ;D

Mutten viitsi esittää parempaa, kun olen. Olen avoimesti haliärtsy. Kun jotkut asiat saa mut hiiltymään, niin örähdän. :)

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

Heh, kiitti vinkistä. ;D

Mutten viitsi esittää parempaa, kun olen. Olen avoimesti haliärtsy. Kun jotkut asiat saa mut hiiltymään, niin örähdän. :)

Mulla maito aiheuttaa narahduksen :)

• Anonyymi kirjoitti:

Mun isä se hurjempi on, kaupassa joku häntä pidempi mies oli selän takaa kurkottanut ottaakseen hedelmiä ja iskä oli koronan takia herkkänä. Hän ärähti kurkottelijalle, että "meinaatko sä saatana mun selkään kiivetä? Mee nyt helvettiin siitä 2m on väli."

• HALiMONSTERi kirjoitti:

Mun isä se hurjempi on, kaupassa joku häntä pidempi mies oli selän takaa kurkottanut ottaakseen hedelmiä ja iskä oli koronan takia herkkänä. Hän ärähti kurkottelijalle, että "meinaatko sä saatana mun selkään kiivetä? Mee nyt helvettiin siitä 2m on väli."

Että en mä ole ollenkaan paha. Kehityn kyllä ikävästi siihen suuntaan, etten pal kumartele. Ikä tekee.

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

Mulle tuli eräs sammakkokuva mieleen :D

• Anonyymi kirjoitti:

Mulle tuli eräs sammakkokuva mieleen :D

Krook. 🐸

• Anonyymi kirjoitti:

Mulla maito aiheuttaa narahduksen :)

Pierua meinaat? :)

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

Pierua meinaat? :)

En nyt enää toista :D

• Anonyymi kirjoitti:

En nyt enää toista :D

Okke. :)

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

Okke. :)

Hyvää yötä Halimonsteri.

Tervehtien Kalahalsteri.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä Halimonsteri.

Tervehtien Kalahalsteri.

Hyvää yötä Kalahamsteri. :D

• Anonyymi

Myymäläpäällikkö ei siis tule paikalla vaan paikalle pyrhh 😂😂😂

• Kerran lastasin ostoksiani toisen ihmisen kärryihin. Kyllä kaupasssa pitää kulkea kieli keskellä suuta.

• Anonyymi

Aika epeli.

• Anonyymi

Kauppa on kuin shakkilauta; se on paikka vain harkituille siirroille.

-palstan suuri ajattelija-

• Mullekin on käynyt noin, juttelin vielä omia juttujani samalla, kun vilkaisin että ihan oudon näkönen äijä piteli kärryn kahvasta ja katteli mun touhuja totisena. :D

Oli noloo.

• HALiMONSTERi kirjoitti:

Mullekin on käynyt noin, juttelin vielä omia juttujani samalla, kun vilkaisin että ihan oudon näkönen äijä piteli kärryn kahvasta ja katteli mun touhuja totisena. :D

Oli noloo.

Joo, on se noloo.
        Mä olen myös lykännyt jonkun toisen kärryjä tosi pitkään, ennen kuin tajusin ettei ostokset olleet minun.
        Ei siinä voinut muuta tehdä, kuin ajaa äkkiä varastettu kärry sivummalle ja lähteä muina miehinä etsimään omaa vaunua.

• Anonyymi

Ei hyplätä niitä omppuja jos ei meinata ostaa.

• Anonyymi

Käyttäytykää kaupassa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      75
      2873
    2. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      59
      2831
    3. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      17
      2713
    4. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      41
      2082
    5. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      53
      2061
    6. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      279
      2057
    7. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      21
      1311
    8. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      42
      1170
    9. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      3
      1114
    10. Aamun Trump

"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.
      Maailman menoa
      96
      1019
    Aihe